Odo II Postad 21 Maj, 2005 Rapport Postad 21 Maj, 2005 Hej och välkommen! Jag håller med om att Simpsons är fantastiskt, har dock inte haft råd att köpa någon av boxarna, men de står på min aldrig sinande önskelista. Jag hoppas att forumet motsvarar dina förväntningar och att diskussionerna väcker ditt intresse! Citera
Homer Postad 21 Maj, 2005 Rapport Postad 21 Maj, 2005 Tackar tackar, Simpsons boxar vore kul att ha, men det finns ju så mycket annat man vill ha också ex Monty Python's Megaset (arrrggghhhh droool) Jag har redan fastnat i Data, varelse eller maskin diskussionen... Citera
OnO Postad 21 Maj, 2005 Rapport Postad 21 Maj, 2005 Välkommen Homer. Hoppas att du ska trivas här på forumet! Citera
Rick Hunter Postad 21 Maj, 2005 Rapport Postad 21 Maj, 2005 Välkommen Homer! Kul med fler star trek fans (och simpsons fans ) Citera
RomulanStar Postad 22 Maj, 2005 Rapport Postad 22 Maj, 2005 Tjena! Romulanfantast raporting for duty . Citera
captain archer Postad 22 Maj, 2005 Rapport Postad 22 Maj, 2005 välkommen både Homer och RomulanStar till detta forum jag hoppas att ni kommer att trivas här med oss Citera
OnO Postad 22 Maj, 2005 Rapport Postad 22 Maj, 2005 Välkommen RomulanStar. Hoppas du kommer att trivas och ha kul här! Citera
orville Postad 22 Maj, 2005 Rapport Postad 22 Maj, 2005 Välkommen romulan star :vulcan: :vulcan: :vulcan: (vi säger att detta är en rommulan istället) :rodna: Citera
RomulanStar Postad 22 Maj, 2005 Rapport Postad 22 Maj, 2005 Välkommen romulan star :vulcan: :vulcan: :vulcan: (vi säger att detta är en rommulan istället) :rodna: <{POST_SNAPBACK}> Nära nog i allafall . Thanx! Citera
Odo II Postad 23 Maj, 2005 Rapport Postad 23 Maj, 2005 Hej och välkommen! Undrar litet över vad du finner så intressant med Romulans, men den frågan kanske hör hemma någon annanstans här på forumet. Vi får ta den diskussionen där! Citera
RomulanStar Postad 23 Maj, 2005 Rapport Postad 23 Maj, 2005 Hej och välkommen! Undrar litet över vad du finner så intressant med Romulans, men den frågan kanske hör hemma någon annanstans här på forumet. Vi får ta den diskussionen där! <{POST_SNAPBACK}> Jepp, så får vi göra Citera
Jean-Luc Picard Postad 3 Juni, 2005 Rapport Postad 3 Juni, 2005 Jag började kolla på DS9 i mitten av julen som var (va väldigt länge sen ja såg det sisst så det va på tiden å kolla igenom det igen) och gick från början till slut sesong för sesong utan att hoppa över att avsnitt, efter DS9 så började jag kolla på The Next Generation som jag nu har kommigt lite mer än halvägs på utan att hoppa mellan avsnitt här oxå... Och Enterprise tänkte jag kolla på efter TNG (Har kollat på 3 avsnitt bara för å se hur det är *1,2 å 3an*) Jag har sett alla filmer (tror jag i alla fall) Så ja, ja har ju sett allt förut men minnet sviker så jag kollar som sagt var igenom det igen nu... Då vet ni B) Citera
OnO Postad 3 Juni, 2005 Rapport Postad 3 Juni, 2005 God idé! Att kolla episod för episod, serie för serie, utan att hoppa. Så ska det vara! Tycker jag i alla fall... Fast det gör man väl som man vill... :rodna: Välkommen i all fall! Citera
captain archer Postad 3 Juni, 2005 Rapport Postad 3 Juni, 2005 välkommen hit Jean-Luc Picard till detta forum Citera
Jean-Luc Picard Postad 4 Juni, 2005 Rapport Postad 4 Juni, 2005 Tack ska ni ha: captain archer och orville Citera
captain archer Postad 4 Juni, 2005 Rapport Postad 4 Juni, 2005 kalla mej archer istället för captain archer Citera
Jean-Luc Picard Postad 4 Juni, 2005 Rapport Postad 4 Juni, 2005 kalla mej archer istället för captain archer <{POST_SNAPBACK}> Aj aj captain Citera
captain archer Postad 4 Juni, 2005 Rapport Postad 4 Juni, 2005 Jean-Luc Picard var kommer du i från ? Citera
Jean-Luc Picard Postad 5 Juni, 2005 Rapport Postad 5 Juni, 2005 Jean-Luc Picard var kommer du i från ? <{POST_SNAPBACK}> Från lite här å där känns det som... Flyttat runt hela tiden i hela mitt liv typ... Nöjer mig aldrig vettu *hähä* :P Man vill ju se nytt hela tiden Citera
captain archer Postad 5 Juni, 2005 Rapport Postad 5 Juni, 2005 du får nog pm.a mej om vart du kommer i från är rädd att få forumsledarna på mej Citera
Supreme Commander JAF Postad 16 Juni, 2005 Rapport Postad 16 Juni, 2005 Hej! Alltid trevligt med diskussionsforum. Jag besöker även Star Wars.com alltsom oftast. Jag bor i sumpan (stockholmsområdet) är 34 år (sist jag kollade) och tycker att Star wars episode 3 är den bästa film som går just nu. Den bästa star trek filmen är first contact och bland serierna TNG tätt följd av Voyger. Om ni är intresserade av sw glöm inte bort att besöka forumet på starwars.com! J. Citera
Jean-Luc Picard Postad 16 Juni, 2005 Rapport Postad 16 Juni, 2005 Hej! Alltid trevligt med diskussionsforum. Jag besöker även Star Wars.com alltsom oftast. Jag bor i sumpan (stockholmsområdet) är 34 år (sist jag kollade) och tycker att Star wars episode 3 är den bästa film som går just nu. Den bästa star trek filmen är first contact och bland serierna TNG tätt följd av Voyger. Om ni är intresserade av sw glöm inte bort att besöka forumet på starwars.com! J. <{POST_SNAPBACK}> Va nu detta hadde med denna tråd å göra vet ja ju inte Citera
lajf-o Postad 16 Juni, 2005 Rapport Postad 16 Juni, 2005 Hej hej allihopa! Jag vet inte alls om jag passar in på det här forumet egentligen, men jag har lurkat runt lite grann och tänkte då vara artig och presentera mig för alla trevliga personer. Jag är egentligen ingen StarTrekfantast alls utan rollspelare och lajvare. Sedan i höstas spelar jag dock med i en rollspelskampanj som utspelar sig i Star Treks värld, och det har då blivit mer eller mindre oundvikligt att intressera sig för Star Trek också (trots att jag hör "nörd" viskas bakom min rygg ). Jag är ganska säker på att jag är den person här som har sett minst Star Trek; två filmer och tre tv-avsnitt (vilket ändå är en prestation eftersom jag lever utan TV i hemmet). Det kommer dock antagligen att öka på då jag igår fick låna ett par CD-skivor av min spelledare med några TV-avsnitt som jag kan se i min ensamhet när min man är borta och jobbar.... :P Annars så är jag nyutexaminerad logoped, bor och jobbar i Stockholm men har bott största delen av mitt liv i Karlstad. Jaja, nu har jag i alla fall hälsat. Vi får väl se om jag vågar stanna kvar! B) Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.