Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Hejsan mina ??????? hmmmm :huh:

Jag bor i den lagom lilla staden Norrtälje. Mitt mål och syfte är att inte vara

en irrationell dumstridig idiot vad som tycks vara tvärt om. Min hjärna verkar

ha ojämna kugghjul. Någon här kanske vill hjälpa mig?

Om jag är välkommen kan inte jag uttala mig för.

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Välkommen in till oss, zyvex. :)

Personligen tycker jag att Star Trek avnjutes bäst som "nattmacka" :D

Supertreck, min vän. Naturligtvis är du hjärtligt välkommen :)

Vi ska nog få ordning på dina kuggar. ;)

• 4 veckor senare...
Postad

Hej hej

Jag är ny här på forumet som jag upptäckte när jag bläddrade i databasen. Tyckte det skulle vara kul att vara med...

Jag är en inbiten Voyager älskare och har tittat på serien i princip sedan den visades på TV första gången

Jag är 18 år och tar studenten i juni :D . Tänker sedan plugga vidare till byggnads-ingenjör (arkitekturs inriktning). Jag bor tillsammans med min sambo Fredrik (som jag försöker inviga i Voyager haha).

Går ni in på min hemsidan kan ni ana er till ett av mina större intressen: Hälsa.

Hoppas i ses där ute :)

MVH

Commander Michels

Postad

Välkommen. du kommer säkert att ha det roligt här. Vikla star trek serier har du sett? Alla serier har mycket att erbjuda så jag tycker gott att dukan ta en titt på de andra också. Min personliga favourit är Star trek the Next generation.

Postad

Välkommen till gemenskap Commander Michels. :)

Jag hoppas att du ska trivas här hos oss. Och jag hoppas också att du verkligen lyckas inviga din sambo, Fredrik, i härligheterna. :D

Postad

Tack så mkt allehopa :D , nu är jag övertygad om att jag kommit rätt. Will do, ska ta en titt på resten när jag får tid till det. Jag har hittils sett mest av voyager men ävenen del av Enterprise och jag har några svaga minnen av originalserien och seaquest som jag såg för länge sedan. :)

Postad

Hallå på er.

Trekker från lilla brukarsorten Avesta som har sett Star Trek tillräkligt länge för att inte komma ihåg när man började titta på det. Jag har en förkärlek för allt som har med Sci-Fi och fantasy att göra och tycker att Star Trek är Sci-Fi personifierat. Tycker att TNG är den bästa av serierna i Star Trek universum observera dock att det inte är mycket som skiljer i mitt tycker hur mycket jag tycker om dom andra serierna TNG har bara det där "lilla extra" som man säger.

Nej jag har egentligen inget med Kanada även fast mitt nick kan tycka annorlunda vill ni veta bakgrunden till varför jag har valt detta nick får ni lära känna mich lite bättre :)

Jag hoppas jag kommer trivas på det första ST forumet som jag tagit del i.

Postad

Välkommen till oss, Canada_Adde! :)

Jo, vi kanske såsmåningom kan räkna ut varför du har Canada med i ditt nick. Spelar du ishockey månne? Eller gillar du lönnlöv? :D

Postad

Tjena är en kille på 28 år, (även känd som Orvilles numera fd slöa rumskamrat) som bor i Uppsala för tillfället. Är utbildad biolog men jobbar på industri medans mitt exjobb ligger och väntar på att jag ska skriva klart det.

Hade sett lite Star Trek innan jag delade lägenhet med Orville, men det var först då jag fastnade för serierna.

Gillar annars , självklart Simpsons, det har dock tappat lite de senaste s??songerna, Stargate, Star Wars, Pratchett, läser även lite fantasy när jag får tid. Lirar en del brädspel och rpg, och har nu även fastnat lite i MMROPG träsket genom att börja spela World of Warcraft.

Postad (redigerade)

Välkommen hit... Tror du kommer att passa in

Det ska bli kul att se vad du har att säga i alla roliga evolutionsdiskussioner... kolla in data människa eller maskin t.ex. Det finns även kul diskussioner angående TNG avsnittet the chase.... jag tror det skulle passa dig

Redigerad av orville

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...