Supertreck Postad 18 April, 2005 Rapport Postad 18 April, 2005 Hejsan mina ??????? hmmmm Jag bor i den lagom lilla staden Norrtälje. Mitt mål och syfte är att inte vara en irrationell dumstridig idiot vad som tycks vara tvärt om. Min hjärna verkar ha ojämna kugghjul. Någon här kanske vill hjälpa mig? Om jag är välkommen kan inte jag uttala mig för. Citera
captain archer Postad 18 April, 2005 Rapport Postad 18 April, 2005 Supertreck ett tips är att du kan få folk att gilla dej så slipper folk att ogilla dej ps norrtälje är ett fint område att bo i Citera
OnO Postad 18 April, 2005 Rapport Postad 18 April, 2005 Välkommen in till oss, zyvex. Personligen tycker jag att Star Trek avnjutes bäst som "nattmacka" Supertreck, min vän. Naturligtvis är du hjärtligt välkommen Vi ska nog få ordning på dina kuggar. ;) Citera
holodoc Postad 19 April, 2005 Rapport Postad 19 April, 2005 Välkommen nykomlingar...och då naturligtvis extra till Tigge!! En Karlskronabo till!! Citera
thestargaze Postad 19 April, 2005 Rapport Postad 19 April, 2005 (redigerade) Jag vill ochså passa på att välkomna alla nykomlingar till forumet! Sveriges bästa Star Trek forum, enligt mitt tycke! ;) Redigerad 19 April, 2005 av Kathryn Archer Citera
Commander Michels Postad 12 Maj, 2005 Rapport Postad 12 Maj, 2005 Hej hej Jag är ny här på forumet som jag upptäckte när jag bläddrade i databasen. Tyckte det skulle vara kul att vara med... Jag är en inbiten Voyager älskare och har tittat på serien i princip sedan den visades på TV första gången Jag är 18 år och tar studenten i juni . Tänker sedan plugga vidare till byggnads-ingenjör (arkitekturs inriktning). Jag bor tillsammans med min sambo Fredrik (som jag försöker inviga i Voyager haha). Går ni in på min hemsidan kan ni ana er till ett av mina större intressen: Hälsa. Hoppas i ses där ute MVH Commander Michels Citera
orville Postad 12 Maj, 2005 Rapport Postad 12 Maj, 2005 Välkommen. du kommer säkert att ha det roligt här. Vikla star trek serier har du sett? Alla serier har mycket att erbjuda så jag tycker gott att dukan ta en titt på de andra också. Min personliga favourit är Star trek the Next generation. Citera
captain archer Postad 12 Maj, 2005 Rapport Postad 12 Maj, 2005 välkommen till forumet Commander Michels hoppas att du kommer trivas här Citera
OnO Postad 12 Maj, 2005 Rapport Postad 12 Maj, 2005 Välkommen till gemenskap Commander Michels. Jag hoppas att du ska trivas här hos oss. Och jag hoppas också att du verkligen lyckas inviga din sambo, Fredrik, i härligheterna. Citera
Odo II Postad 12 Maj, 2005 Rapport Postad 12 Maj, 2005 Välkommen till forumet, och jag önskar dig många trevliga diskussioner och meningsutbyten! Citera
Commander Michels Postad 13 Maj, 2005 Rapport Postad 13 Maj, 2005 Tack så mkt allehopa , nu är jag övertygad om att jag kommit rätt. Will do, ska ta en titt på resten när jag får tid till det. Jag har hittils sett mest av voyager men ävenen del av Enterprise och jag har några svaga minnen av originalserien och seaquest som jag såg för länge sedan. Citera
Canada_Adde Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Hallå på er. Trekker från lilla brukarsorten Avesta som har sett Star Trek tillräkligt länge för att inte komma ihåg när man började titta på det. Jag har en förkärlek för allt som har med Sci-Fi och fantasy att göra och tycker att Star Trek är Sci-Fi personifierat. Tycker att TNG är den bästa av serierna i Star Trek universum observera dock att det inte är mycket som skiljer i mitt tycker hur mycket jag tycker om dom andra serierna TNG har bara det där "lilla extra" som man säger. Nej jag har egentligen inget med Kanada även fast mitt nick kan tycka annorlunda vill ni veta bakgrunden till varför jag har valt detta nick får ni lära känna mich lite bättre Jag hoppas jag kommer trivas på det första ST forumet som jag tagit del i. Citera
Kai Dukat Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Det tror jag att du kommer. Du kommer att finna alla typer av diskussioner, lätta, svåra, djupa, skämtsamma. Så välkommen och hoppas vi "stöter" ihop med varandra i någon fråga. Citera
OnO Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Välkommen till oss, Canada_Adde! Jo, vi kanske såsmåningom kan räkna ut varför du har Canada med i ditt nick. Spelar du ishockey månne? Eller gillar du lönnlöv? Citera
captain archer Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 välkommen till detta forum Canada_Adde jag hoppas du kommer stortrivas Citera
EoNeel Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Canada Adde välkommen till detta eminenta forum för Star Trek zooombies! Citera
Odo II Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Välkommen! Jag hoppas att du här får ditt startrekdiskussionsbehov tillfredsställt. Vi hörs! Citera
Sandra Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Välkommen! Hoppas och tror på att du kommer att finna det här stället mer än okej! :P Citera
Rick Hunter Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Ytterligare ett tillskott ! Välkommen ! Citera
shadow Postad 15 Maj, 2005 Rapport Postad 15 Maj, 2005 välkomen till forumet hoppas du ska trivas här Citera
orville Postad 16 Maj, 2005 Rapport Postad 16 Maj, 2005 Instämmer med alla andra. Väkommen C-adde (ursäkta förkortningen..) Citera
Canada_Adde Postad 17 Maj, 2005 Rapport Postad 17 Maj, 2005 Tackar allra ödmjukast för det varma välkommnandet. Verkar verkligen som det är rätt ställe för en ST fan P.S. C-adde funkar bra D.S. Citera
Homer Postad 21 Maj, 2005 Rapport Postad 21 Maj, 2005 Tjena är en kille på 28 år, (även känd som Orvilles numera fd slöa rumskamrat) som bor i Uppsala för tillfället. Är utbildad biolog men jobbar på industri medans mitt exjobb ligger och väntar på att jag ska skriva klart det. Hade sett lite Star Trek innan jag delade lägenhet med Orville, men det var först då jag fastnade för serierna. Gillar annars , självklart Simpsons, det har dock tappat lite de senaste s??songerna, Stargate, Star Wars, Pratchett, läser även lite fantasy när jag får tid. Lirar en del brädspel och rpg, och har nu även fastnat lite i MMROPG träsket genom att börja spela World of Warcraft. Citera
orville Postad 21 Maj, 2005 Rapport Postad 21 Maj, 2005 (redigerade) Välkommen hit... Tror du kommer att passa in Det ska bli kul att se vad du har att säga i alla roliga evolutionsdiskussioner... kolla in data människa eller maskin t.ex. Det finns även kul diskussioner angående TNG avsnittet the chase.... jag tror det skulle passa dig Redigerad 21 Maj, 2005 av orville Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.