Gå till innehåll

Riker med eller utan skägg  

125 medlemmar har röstat

1. 1.

• Med
      106
    • Utan
      19

Rekommenderade inlägg

• Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 3 veckor senare...
Postad

Jag röstade för skägget. Jag tror dock inte att det är skägget som gör att han verkar manligare, äldre och erfarnare. Jag tror att han upplevs så därför att skådespelaren blev mer bekväm i sin roll och att rollen utvecklades och blev mer övertygande från säsong 2 och framåt. Dessutom tror jag att han lät skägget växa för att vi inte skulle se att han började lägga på hullet.

• 1 månad senare...
Postad

Han är matcho och stilig även utan skägg. Men passar förträfligt med, och därför tycker jag att han bör behålla skägget på. Skägg är i allmänhet stiligt, och på Riker mycket passande.

• 3 månader senare...
Postad

Jagtror att det är jämt skägg fakist! :D Förlåt jag kunde inte låta bli med den vitsen!

Men vad jag menar är väl att det har väl sina fördelar för Riker med dom olika alternativen. Utan skägg så ser han mycket yngre ut och appelerar på en viss grupp och med så ser han äldre ut och mer aktoritär och gör sig då mer tilldragande för en annan grupp. Hmmm vilket ämne detta är egentligen :blink:

Postad
Jagtror att det är jämt skägg fakist! :D Förlåt jag kunde inte låta bli med den vitsen!

Det var nästan utvisning på den... <_< ;) :lol:

Han ska absolut ha skägg, det passar en riktig karlakarl som Riker! ;)

Och han ser alldeles för snäll ut när han är slätrakad.

Postad

Jag skulle villja se Riker i riktigt långt vikingaskägg eller klingonskägg. Då vore han verkligen stilig. Va säger ni andra? Vore han fortfarande snyggare i skägg om det var ett riktigt heltäckande praktskägg?

Postad
Jag skulle villja se Riker i riktigt långt vikingaskägg eller klingonskägg. Då vore han verkligen stilig. Va säger ni andra? Vore han fortfarande snyggare i skägg om det var ett riktigt heltäckande praktskägg?

Det var en ganska svår fråga.... Hmm..... Jag tror personligen att jag skulle föredra det gamla hederliga Riker-skägget, men helt dum ut skulle han nog inte se ut i ett klingonskägg. Man ser ju honom (Thomas) i ett lite mer heltäckande skägg i Second Chances iallafall (Men tekniskt sett är det ju inte Riker, men det är ju EN Riker iallafall :P ). Personligen gillar jag Williams skägg bättre än Thomas.

Postad (redigerade)

JA! Med vikingaskägg med lite flätor! Reeeally thick! Mja jag föredrar visserligen Riker i skägg men kanske inte det värsta jultomteskägget....det är lätt att fastna med skägget i brevlåden i en sådan här diskussion :blink: Man kan inte säga att det är jämt skägg i denna röstning ser jag. :P Oj, nu blev jag utmattad av att vara så rolig! :rolleyes:

Redigerad av michael ricochet
Postad

Feting-skägg vore åtminstone kul att se, jag tror att det skulle vara tjusigt. Lite flätor, inknutna pärlor och annat tjofräs.

Han har det nog lite kortare för tjejerna, med tomteskägg skulle det nog vara som att kyssas genom ett buskage. ;) :lol:

Postad
Feting-skägg vore åtminstone kul att se, jag tror att det skulle vara tjusigt. Lite flätor, inknutna pärlor och annat tjofräs.

Han har det nog lite kortare för tjejerna, med tomteskägg skulle det nog vara som att kyssas genom ett buskage. ;) :lol:

JA! :w00t: Inknutna pärlor och typ slingor i rosa och blått :lol: :P Det skulle se så bäst ut :lol: VÄNTA! :w00t: Glitter behövs ju också :lol: :lol:

Postad

Jag skulle helt klart respektera Riker i ett långt vikingaskägg. Han kanske inte skulle få lika mycket respekt hoss Enterprises besättning, specielt inte kvinnorna, men det skulle passa på ett "Bird of Pray". De kvinnliga Klingon-krigarna skulle säkert bli våldsamt intreserade.

Postad (redigerade)
JA! :w00t: Inknutna pärlor och typ slingor i rosa och blått :lol: :P Det skulle se så bäst ut :lol: VÄNTA! :w00t: Glitter behövs ju också :lol: :lol:

Härligt! :w00t: Och vi får inte glömma fjädrar i polisongerna :lol: Jag kan verkligen se det framför mig, hur han varje morgon står framför spegeln och prövar accesoarer och försöker komma på vad han ska ha just idag. "Hm, det gröna glittret hade jag ju igår, den blå fjädern gör att jag ser yngre ut, men de röda pärlorna matchar ju uniformen så fint..." :P :w00t: :lol:

Redigerad av Marvin

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...