Fleetadmiral Postad 8 September, 2007 Rapport Postad 8 September, 2007 Utan skägg, fast helst borde han gå ner i vikt isåfall så han inte blir så rund i ansiktet. Citera
Luddepw Postad 9 September, 2007 Rapport Postad 9 September, 2007 Riker med skägg, helt klart. Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 10 September, 2007 Rapport Postad 10 September, 2007 (redigerade) jag har längre skägg än han , ha ha :lol: :lol: . och jag tycker att Picardo ser ut som en hjärnskrynklare med skägg :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Redigerad 10 September, 2007 av K´hogh son of Klintoch Citera
commander ricochet Postad 10 September, 2007 Rapport Postad 10 September, 2007 Med skägg, annars så ser han ju ut som "enseign baby face" som Riker själv berättade att han hade blivit kallad. Själv så skulle jag nog aldrig kunna skaffa skägg. Det kliar som attans så fort det blir en viss längd. Citera
johannalaforge Postad 10 September, 2007 Rapport Postad 10 September, 2007 Gillar honom både med och utan, fast bäst med. *SPOLILER* Dock var det ett brott mot mänskligheten när han rakade sig i Insurrection.*SPOILER* Citera
Cecilia Postad 27 September, 2007 Rapport Postad 27 September, 2007 Jag röstade för skägget. Jag tror dock inte att det är skägget som gör att han verkar manligare, äldre och erfarnare. Jag tror att han upplevs så därför att skådespelaren blev mer bekväm i sin roll och att rollen utvecklades och blev mer övertygande från säsong 2 och framåt. Dessutom tror jag att han lät skägget växa för att vi inte skulle se att han började lägga på hullet. Citera
Vorik Postad 28 September, 2007 Rapport Postad 28 September, 2007 Riker utan skägg är nästan otänkbart. Tycker inte alls att han passar utan skägg. Citera
Fairy_Of_Darkness Postad 23 November, 2007 Rapport Postad 23 November, 2007 Riker SKA ha skägg, annars ser han ju knepig ut.... Han är en av de få som passar i skägg..... Citera
Expendable Ensign Postad 27 November, 2007 Rapport Postad 27 November, 2007 Riker ska ha skägg. Att se honom utan är som att se sin katt rakad. :o Citera
commander ricochet Postad 27 November, 2007 Rapport Postad 27 November, 2007 Han blir "baby face" utan skägg! Citera
Supreme Commander JAF Postad 27 November, 2007 Rapport Postad 27 November, 2007 Han blir "baby face" utan skägg! Nä! Han blir smoth as an androids but! :lol: <_< J. Citera
Unkas Postad 27 November, 2007 Rapport Postad 27 November, 2007 Han är matcho och stilig även utan skägg. Men passar förträfligt med, och därför tycker jag att han bör behålla skägget på. Skägg är i allmänhet stiligt, och på Riker mycket passande. Citera
W T Riker Postad 1 Mars, 2008 Rapport Postad 1 Mars, 2008 med skägg han ser så töntig ut utan skägg Citera
commander ricochet Postad 1 Mars, 2008 Rapport Postad 1 Mars, 2008 Jagtror att det är jämt skägg fakist! Förlåt jag kunde inte låta bli med den vitsen! Men vad jag menar är väl att det har väl sina fördelar för Riker med dom olika alternativen. Utan skägg så ser han mycket yngre ut och appelerar på en viss grupp och med så ser han äldre ut och mer aktoritär och gör sig då mer tilldragande för en annan grupp. Hmmm vilket ämne detta är egentligen :blink: Citera
Marvin Postad 9 Mars, 2008 Rapport Postad 9 Mars, 2008 Jagtror att det är jämt skägg fakist! Förlåt jag kunde inte låta bli med den vitsen! Det var nästan utvisning på den... <_< ;) :lol: Han ska absolut ha skägg, det passar en riktig karlakarl som Riker! ;) Och han ser alldeles för snäll ut när han är slätrakad. Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 9 Mars, 2008 Rapport Postad 9 Mars, 2008 fast om han har skägg så vägrar ju Deanna att pussas så då struntar han i skägget Citera
Unkas Postad 10 Mars, 2008 Rapport Postad 10 Mars, 2008 Jag skulle villja se Riker i riktigt långt vikingaskägg eller klingonskägg. Då vore han verkligen stilig. Va säger ni andra? Vore han fortfarande snyggare i skägg om det var ett riktigt heltäckande praktskägg? Citera
johannalaforge Postad 11 Mars, 2008 Rapport Postad 11 Mars, 2008 Jag skulle villja se Riker i riktigt långt vikingaskägg eller klingonskägg. Då vore han verkligen stilig. Va säger ni andra? Vore han fortfarande snyggare i skägg om det var ett riktigt heltäckande praktskägg? Det var en ganska svår fråga.... Hmm..... Jag tror personligen att jag skulle föredra det gamla hederliga Riker-skägget, men helt dum ut skulle han nog inte se ut i ett klingonskägg. Man ser ju honom (Thomas) i ett lite mer heltäckande skägg i Second Chances iallafall (Men tekniskt sett är det ju inte Riker, men det är ju EN Riker iallafall :P ). Personligen gillar jag Williams skägg bättre än Thomas. Citera
commander ricochet Postad 11 Mars, 2008 Rapport Postad 11 Mars, 2008 (redigerade) JA! Med vikingaskägg med lite flätor! Reeeally thick! Mja jag föredrar visserligen Riker i skägg men kanske inte det värsta jultomteskägget....det är lätt att fastna med skägget i brevlåden i en sådan här diskussion :blink: Man kan inte säga att det är jämt skägg i denna röstning ser jag. :P Oj, nu blev jag utmattad av att vara så rolig! Redigerad 11 Mars, 2008 av michael ricochet Citera
Marvin Postad 12 Mars, 2008 Rapport Postad 12 Mars, 2008 Feting-skägg vore åtminstone kul att se, jag tror att det skulle vara tjusigt. Lite flätor, inknutna pärlor och annat tjofräs. Han har det nog lite kortare för tjejerna, med tomteskägg skulle det nog vara som att kyssas genom ett buskage. ;) :lol: Citera
johannalaforge Postad 12 Mars, 2008 Rapport Postad 12 Mars, 2008 Feting-skägg vore åtminstone kul att se, jag tror att det skulle vara tjusigt. Lite flätor, inknutna pärlor och annat tjofräs. Han har det nog lite kortare för tjejerna, med tomteskägg skulle det nog vara som att kyssas genom ett buskage. ;) :lol: JA! Inknutna pärlor och typ slingor i rosa och blått :lol: :P Det skulle se så bäst ut :lol: VÄNTA! Glitter behövs ju också :lol: :lol: Citera
commander ricochet Postad 12 Mars, 2008 Rapport Postad 12 Mars, 2008 Hmm det var visserligen jag som startade det hela med att nämna "flätor" men nu barkar det iväg! Får en massa hemska bilder, i huvudet, av Riker i sitt "nya" skägg :blink: Citera
Unkas Postad 12 Mars, 2008 Rapport Postad 12 Mars, 2008 Jag skulle helt klart respektera Riker i ett långt vikingaskägg. Han kanske inte skulle få lika mycket respekt hoss Enterprises besättning, specielt inte kvinnorna, men det skulle passa på ett "Bird of Pray". De kvinnliga Klingon-krigarna skulle säkert bli våldsamt intreserade. Citera
Marvin Postad 12 Mars, 2008 Rapport Postad 12 Mars, 2008 (redigerade) JA! Inknutna pärlor och typ slingor i rosa och blått :lol: :P Det skulle se så bäst ut :lol: VÄNTA! Glitter behövs ju också :lol: :lol: Härligt! Och vi får inte glömma fjädrar i polisongerna :lol: Jag kan verkligen se det framför mig, hur han varje morgon står framför spegeln och prövar accesoarer och försöker komma på vad han ska ha just idag. "Hm, det gröna glittret hade jag ju igår, den blå fjädern gör att jag ser yngre ut, men de röda pärlorna matchar ju uniformen så fint..." :P :lol: Redigerad 12 Mars, 2008 av Marvin Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.