Sandra Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 Själv hade jag tänkt cykla på en heldagsutflykt någon varm dag ha kameran laddad med tom rulle. Finns nästan inget bättre än fina naturbilder! Sen ska man med familjen till Finland och senare till Liseberg en sväng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 Ska ut och segla, seglar i stenugnsund (jolle). Sedan ska jag även ha ett räningsprogram över sommaren (basket) annars blir det nog mkt slappande med PS2 och PC; plus ST såklart:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted May 2, 2005 Author Report Share Posted May 2, 2005 Haha, slappande... det blir det nog i överflöd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted May 2, 2005 Report Share Posted May 2, 2005 jag ska slappa och glo på en massa startrek filmer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted May 3, 2005 Author Report Share Posted May 3, 2005 Låter skönt håller på att samla ihop tillräckligt med pengar för att börja köpa in någon säsong, antar att jag börjar med TNG. Har annars bara ett par inspelade avsnitt av ENT + 1.3 och 1.4 avsnitten, sedan hela säsong ett av Voyager + antal inspelade avsnitt. Så visst blir Star Trek del av sommaren. Rummet ska renoveras och självklart kommer ST in där! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted May 3, 2005 Report Share Posted May 3, 2005 Jag skall väl ta hand bebis och bebisens mamma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted May 3, 2005 Report Share Posted May 3, 2005 Åka inlines och plugga inför resttentor som jag ska skriva i augusti :gråter: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted May 7, 2005 Author Report Share Posted May 7, 2005 Inlines! Måste hitta mina :P och två bebisar har jag haft hand om i över två år, haha min lillebror och mitt marsvin, som är äldre än lille Oscar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Så mycket ska jag väl inte göra. Vad är en semester med att konka och bära och stöka. Jag ska ta det lugn och surfa på internet, Vara ute vid pappas sommarstuga på ön där allt annat är naturreservat. Behöver inte oroa sig att några fler hus ska ditt Lugn skönt och inta fågelkvitter i träden bland svajade trän i den underbara bris som susar. Min far har stort panoramafönster ut på skön och så sitter man och se det vackra underbara solnedgång och båtar åka förbi i natten härliga knottriga myggsvärm man mest hatar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 7, 2005 Report Share Posted May 7, 2005 Hmm, jag hoppas att jag får lite jobb sen ska jag väl se på Star Trek. Har tänkt mig att snart börja från början med TOS och sedan gå igenom alla säsonger från TOS, TAS, TNG, DS9, VOY och ENT + filmerna, får se hur lång tid det kommer att ta..... hehe :-) Midsommar ska jag fira i dalarna och jag ska till Liseberg i slutet av sommaren. Men somamrens stora grej är att jag ska vara funktionär på ett stort internationellt läger i England. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 ja ska jobba första perioden vill säga vecka 25-28. å slutet av vecka 29 e det östersjöfestivalen här nere i karlshamn som ja ska flänga runt på me kompisar å sitta å mysa i alla öltält å se fall ja hittar nån trevlig kille som vill dela livet me mig.. (okej, det kommer aldrig att hända men man måste drömma lite). sen ska ja ligga på starnden å mysa med en drink i handen om det nu inte rengnar B). efter så där 2 veckor av det så e ja uttråkad å börjar antagligen att jobba igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Det blir nog en väldigt lugn sommar med mest slappande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Lugn sommar för mig med.. praktikjobbar till i slutet av juni, sen är jag fri då ska jag passa på att se lite stargate *sneglar på säsong 5 och 6* och ska försöka se på lite DS9... och inte ska jag glömma spela WoW heller :P Och.. sist men inte minst, Östersjöfestivalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 det enda jag har bokat in är sweden rock fesival. I och för sig så kan jag väl nämna att jag kommit in i en ålder då det känns som att alla omkring en gifter sig. Ska nämligen på 4 bröllop också i sommar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Jag ska njuta av att inte behöva plugga. Jag ska sola och INTE plugga. Jag ska fika med mina kompisar och INTE plugga. Jag ska bada och vara på stranden med min dotter och INTE plugga Ska åka till Liseberg i augusti - det har blivit en familjetradition... Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Jag ska njuta av att inte behöva plugga. Jag ska sola och INTE plugga. Jag ska fika med mina kompisar och INTE plugga. Jag ska bada och vara på stranden med min dotter och INTE plugga Ska åka till Liseberg i augusti - det har blivit en familjetradition... Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton <{POST_SNAPBACK}> Men... :o Jag har inte fått någon inbjudan!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Jag ska njuta av att inte behöva plugga. Jag ska sola och INTE plugga. Jag ska fika med mina kompisar och INTE plugga. Jag ska bada och vara på stranden med min dotter och INTE plugga Ska åka till Liseberg i augusti - det har blivit en familjetradition... Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton <{POST_SNAPBACK}> Men... :o Jag har inte fått någon inbjudan!?! <{POST_SNAPBACK}> Ojdå, förlåt. Men du har inte gett mig din hemadress heller ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton <{POST_SNAPBACK}> Grattis!!! Vem är den lyckliga? :P Jaghar inte riktigt bestämt vad jag ska göra i sommar ännu. Jag kommer dock att vara i mina föräldrars sommarstuga i Båstad och sola och bada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton <{POST_SNAPBACK}> GRATTIS! Sommarbröllop, mysigt. Blir det utomhus? Å' vart går bröllopsresan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted May 9, 2005 Author Report Share Posted May 9, 2005 Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton <{POST_SNAPBACK}> Grattis!! Mammas väninna är förlovad så jag upplever nog åtminstone ett bröllop i mitt liv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Och så ska jag gifta mig. På midsommarafton <{POST_SNAPBACK}> Grattis! Blir det ett traditionellt, svenskt, sommarbröllop eller ett mer avancerat och spännande trek inspirerat av Worf och Jadzia? Hur som helst, lycka till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Tack allihop, jag ser fram emot det massor! Den blivande heter Jouni och vi har varit sambos i 11 år, förlovade i 2 och nu tyckte vi att det var dags att gifta oss. Här kan ni se en bild på honom, det är han till vänster i solbrillorna Det kommer att bli ett utomhusbröllop i vår trädgård, men knappast traditionellt, då vi är hyfsat otraditionella av oss. Vi har kraftwerk-tema, dvs rött och svart (från Man Machine) och jag ska ha röd klänning. Det blir 80 pers ungefär, och förutom våra föräldrar och bröder (han i mitten på bilden ovan som ser trött ut och som inte har nåt hår är älsklingens bror) har vi bara bjudit goda vänner. Inget startrekigt alls tyvärr - förutom att jag ska ha "Helan går" på klingon i vårt festhäfte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Jag får gratulera och önska lycka till! Hoppas att det blir ett underbart bröllop och att vädrets makter är med er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Ja lycka till, jag har några år kvar än så länge :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted May 9, 2005 Report Share Posted May 9, 2005 Jag får gratulera till bröllopet och håppas på att det blir ett fint bröllop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts