Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Jag tycker " Fair Haven" Var ett riktikt bra avsnitt...litte udda men riktigt bra.

Håller med..........även fast det inte är särskillt mycket sci-fi i den....men det är ett av dom bättre Voyager avsnitten på "senare" tid

Postad
Det är svårt att säga vilket som är det bästa avsnittet, men Timeless är ett av mina favorit-avsnitt.

(Harry Kim är så söt när han är lite äldre)

Timeless är ett av det bästa

eller så är det "one smal step"

Postad

Hmm, svårt att välja... Men eftersom att jag är ett stort ### till att Janeway och Chakotay ska bli ett par, så är nog "resoilutions" en av mina favoriter  :sigh: . Jag gillar "Message in a bottle" också, EHM-arna är så roliga...

• 4 veckor senare...
Postad
På något sätt ja men vissa avsnitt kan vara skräp. :cool:

vilka avsnitt syftar du på??

Jag tror att han syftar på det flästa voy avsnitt

• 1 månad senare...
Postad
På något sätt ja men vissa avsnitt kan vara skräp. :cool:

vilka avsnitt syftar du på??

Jag tror att han syftar på det flästa voy avsnitt

hade varit lättar att veta om han hade skrivit att de flesta voyager avsnitt är det. :colgate:

Postad

Jag gillar avsnittet "Shattered" Ett av dom bästa avsnitten med chakotay alla andra med han i centrum e lite tama tycker jag. Annars kan jag oxo rekomendera:

Blink of an eye

Twisted

Messeage in a bottle

Timeless

och förstås alla med Hirogen i   :D

• 3 veckor senare...
Postad

Jag tycker att The haunting on deck 12 och Unimatrix Zero e bäst!  :) Someone to watch over me var bra också. :) sen så e ju Survival Instinct bra också!! eftersom three of nine hette Marika i förnamn, och det gör ju jag med.:)

jag gillar holodäck-avsnitt som t. ex Fair Haven och Once upon a time. Med mera...

faces gillar jag oxå. det e bra!

• 3 veckor senare...
Postad

Thinker, Tenor, Doctor, Spy rockar ju hårt. Doctorn är ett datorprogram och ändå har han mest karaktär på hela Voyager. Det säger ju ganska mycket.

Vet någon föresten hur man slår Hirogen-bossen på Elite Force?!

• 4 veckor senare...
Postad
Vet någon föresten hur man slår Hirogen-bossen på Elite Force?!

Min version!! Nivå: normal; (tror jag det heter.) iallafall inte den svåraste

Skjut honom när han springer iväg efter inledningen. Det gjorde jag.

Göm dig bakom lådorna mitt på golvet.

Vänta tills han har skjutit, du kan då skjuta. Göm dig nerduckandes bakom lådorna, när han skjuter. Han är sårbar efter sin skjutning. Han springer efter varje skjutning till en ny position då kan du skjuta honom.

-Göm-skjut-Göm-skjut-Göm-skjut

Det finns några avsnitt som jag tycker är bra och det är lite svårt att säga vilket som är bäst. Jag tycker att 'Author,Author' är väldigt roligt. Twisted, Day of honor. Futures end I,II är några till.

Postad

Jag gillar Year of hell väldigt mycket. Två mycket intressanta avsnitt.

Undra om inte Janeway och Voyager är värst när det gäller att **** med "Timeline".

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...