everybodyknows Postad 27 Januari, 2003 Rapport Postad 27 Januari, 2003 håller year of hell väldigt högt. ett annat avsnitt som gav mersmak var the gift. gillade verkligen slutet på det avsnittet. det kändes som det verkligen hände något där. bland alla doktoravsnitt gillar jag tinker, tenor, doctor, spy och virtuoso skarpt. har inte sett end game än så om några veckor kanske det också får vara med på listan.
Rick Hunter Postad 17 Mars, 2005 Rapport Postad 17 Mars, 2005 Message in a bottle är mycket bra avsnitt
Lenski Postad 17 Mars, 2005 Rapport Postad 17 Mars, 2005 Tattoo är min favorit. Helt såld på dess "mystik" eller vad man ska kalla det. Jag får gåshud iallafall.. =)
UFP Postad 18 November, 2007 Rapport Postad 18 November, 2007 Equinox! Och sen messeage in a bottle, scorpion m.m
Unkas Postad 19 November, 2007 Rapport Postad 19 November, 2007 Jag tycker att sissta avsnittet i serien är mycket bra. Mycket underskattat enligt mig. Det bästa slutet på en ST-serie.
Fairy_Of_Darkness Postad 7 Januari, 2008 Rapport Postad 7 Januari, 2008 svårt att säga... tycker om de flesta avsnitten från säsong 1,2,3,4... Men Waking moments, Scorpion, Futures End, Prime Factors, Tuvix och Resolutuions är nog de bästa... Men får jag välja ett bara så blir det nog Scorpion, det är ändå i det avsnittet det börjar hända saker på nått sätt... Kontakten med Borgerna är grymt viktig i serien (tycker jag då...)....
Unkas Postad 7 Januari, 2008 Rapport Postad 7 Januari, 2008 svårt att säga... tycker om de flesta avsnitten från säsong 1,2,3,4... Men Waking moments, Scorpion, Futures End, Prime Factors, Tuvix och Resolutuions är nog de bästa... Men får jag välja ett bara så blir det nog Scorpion, det är ändå i det avsnittet det börjar hända saker på nått sätt... Kontakten med Borgerna är grymt viktig i serien (tycker jag då...).... Får hålla med om att kontakten med borgerna är en viktig faktor i VOY. Det knyter VOY till övriga ST-serier, och VOY var ett utmärkt tillfälle att vidareutveckla borgena, och lära mer om dem.
Omega Postad 7 Januari, 2008 Rapport Postad 7 Januari, 2008 (redigerade) Det finns många otroligt bra avsnitt från Voyager: Year of hell, Futures End, Message in a bottle, Blink of an eye, Bliss, Tinker tenor doctor spy...etc Listan är lång. Men mitt absoluta favoritavsnitt är Drone. Älskade det från första gången jag såg det Redigerad 7 Januari, 2008 av Omega
Emergency Medical Hologram Postad 10 Oktober, 2008 Rapport Postad 10 Oktober, 2008 (redigerade) Riddles, säsong 6 avsnitt 6 När Tuvok drar på sig en hjärnskada, tappar minnet, blir dummare och blir av med "logiken" Det tycker jag är helt fantastiskt bra, det visar den "mänskliga" Tuvok som blir arg, som blir glad, som gillar att ha kul. Som inte är perfekt eller ens vidare intelligent. Men så blir han, sålänge det varar, ändå uppskattad för den goda maten han lagar och för sin fina personlighet Redigerad 10 Oktober, 2008 av Emergency Medical Hologram
Aike Postad 11 Oktober, 2008 Rapport Postad 11 Oktober, 2008 Caretaker. Synd att serien inte är lika bra som piloten utlovar. Scorpion 1 och 2 samt The Gift bör nämnas med.
Tom_Hell Postad 13 Oktober, 2008 Rapport Postad 13 Oktober, 2008 Det finns ett avsnitt som står ut lite extra från mängden och det är Future's End. (tror jag. det med han som tar tillvara ett kraschat skepp på 60-talet och startar PC-boomen?) Piloten är schysst också. men sedan avskyr jag allt som Voy gör med Borg, så de avsnitten går bort. Och avslutningen är något vissen. Nä, jag älskade future's end från början och varje gång jag ser den.
Supreme Commander JAF Postad 13 Oktober, 2008 Rapport Postad 13 Oktober, 2008 Det finns flera riktigt bra avsnitt som inte har med borg. The killing game till exempel. Blink of an eye. Year of hell. Men själv tycker jag att borg inte gjorde bort sig i Voyager utan att det tvärtom tillför mycket om kunskapen om den arten. J.
Aike Postad 13 Oktober, 2008 Rapport Postad 13 Oktober, 2008 Det finns ett avsnitt som står ut lite extra från mängden och det är Future's End. (tror jag. det med han som tar tillvara ett kraschat skepp på 60-talet och startar PC-boomen?) Piloten är schysst också. men sedan avskyr jag allt som Voy gör med Borg, så de avsnitten går bort. Och avslutningen är något vissen. Nä, jag älskade future's end från början och varje gång jag ser den. Borg stod på sin topp i the Best of Both Worlds. Sedan blev de alltför utforskade och besegrade för många gånger.
Tom_Hell Postad 14 Oktober, 2008 Rapport Postad 14 Oktober, 2008 Borg stod på sin topp i the Best of Both Worlds. Sedan blev de alltför utforskade och besegrade för många gånger. Precis min åsikt. När Janeway började skjuta sönder Borg-kuber till höger och vänster gav jag upp. Borg som de var från början var den mest skrämmande fienden jag sett i någon serie tror jag.
Bebbe Postad 14 Oktober, 2008 Rapport Postad 14 Oktober, 2008 Japp, som det ser ut nu så är Dominion värre än Borg vilket är illa då alla raser borde frukta Borg, förutom Species 8472
K'Irtap Postad 17 Januari, 2009 Rapport Postad 17 Januari, 2009 (redigerade) Futures end och Distant Origin delar förstaplatsen på min topplista,sen finns det ett helt gäng tätt bakom(Drone,The 37's,Blood Fever ,Scorpion,Blink of an Eye m fl). Vore lättare att lista det sämsta avsnittet då jag tycker de flesta avsnitten håller en hög klass överlag. Redigerad 17 Januari, 2009 av K'Irtap
Aike Postad 18 Januari, 2009 Rapport Postad 18 Januari, 2009 Futures end och Distant Origin delar förstaplatsen på min topplista,sen finns det ett helt gäng tätt bakom(Drone,The 37's,Blood Fever ,Scorpion,Blink of an Eye m fl). Vore lättare att lista det sämsta avsnittet då jag tycker de flesta avsnitten håller en hög klass överlag. Ja, Future´s End och Distant Origin är mycket bra avsnitt. Mitt eget favoritavsnitt är Caretaker. Det är den bästa piloten i någon serie.
Commander Michels Postad 18 Januari, 2009 Rapport Postad 18 Januari, 2009 Mina favoritavsnitt i fallande ordning är: Scorpion del 1 & 2 Relativity Tinker, Tenor, Doctor, Spy Blinc of an Eye Live Fast and Prosper Shattered Worst Case Scenario Parallax Twisted Deadlock
Mr Trek Postad 19 Januari, 2009 Rapport Postad 19 Januari, 2009 year of hell är bäst det är speciellt för att det inte är så glamoröst man blir nästan bländad när tidslinjen rättas till och man kommer till en ljus Voyager-brygga
Unkas Postad 19 Januari, 2009 Rapport Postad 19 Januari, 2009 Year of Hell är verkligen en av de bästa Voyager avsnitten. För en gångs skull får man se VOY verkligen nedslitet och krachat. Det är bara tragedi och tråkigheter. Ingen chans att någonsin komma hem. Givetvis besegrar som även detta scenario, men det är inte genom att besegra skurken, reparera skeppet och åka vidare. Tror inte det skulle varit möjligt att laga Voyager efter vad det varit med om.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu