Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Life Line

Jädrit roligt avsnitt med sina gripande stunder. Kul att se vart Doc fick sin personlighet från ;).

Leguanen var ganska kul också. (Jeeeerk... :P)

10/10

Ett helt lyckat avsnitt altså!!  :)

• Svar 150
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Life Line.

Det var ett skoj Doktor avsnitt, jag måste också tilläga att doktor avsnitten har bättrat sig mot de gamla (säsong 1-3).

Jag fattar inte riktigt varför Voyager inte har på sig de nya uniformerna nu när de vet om det, jag utgick ifrån att doktorn "glömde" den detaljen på sitt förgående besök i alfakvadranten.

Ett annat minus var att de inte äns nämde att Federationen ligger i krig, en sån ska kan man ämdå inte missa.

3/5 el. 8/10

Postad

Life Line

Wow finns det något bättre?! Det var ett av de bästa jag någonsin sett. Det var kul med Zimmermans sarkasm och doktorns försök att hålla sig lugn. Mera doktor avsnitt. Funderar på att byta favorit på Voyager från Tuvok till Doktorn.

Postad

Muse

Rätt kul. 8/10

Fury

Rätt.. dåligt.

Jag har alltid förväntat mig att Kes skulle dö (av ålder) i slutet av avsnittet, detta efter att hon insett att hon gjort fel och blivit förlåten.

Men... dom tycks inte göra som jag vill.

Kan inte säga om det var bra eller dåligt.

Det var bra att dom gjorde ett sådant här avsnitt, den det var dåligt att dom gjorde det kasst...

Men betyget blir dock: 7,5/10

Life line

Detta avsnitt var bättre när jag såg det på WCT-treffen... egendomligt.

Nu var det inte lika roligt.... men rätt kul ändå.

Betyg: Okänt

Postad

Till någon som vet, hur många delar är det kvar på den här säsongen? Har hört att SVT ska ta en paus och sedan återuppta Voyager. Stämmer det? Tänkte fråga här först, man brukar få svar här före SVT. Brukar ta flera dagar ibland.

Postad
Till någon som vet, hur många delar är det kvar på den här säsongen? Har hört att SVT ska ta en paus och sedan återuppta Voyager. Stämmer det? Tänkte fråga här först, man brukar få svar här före SVT. Brukar ta flera dagar ibland.

Jag har hört att de ska visa hela Voyager utan att pausa, men det var ett tag sedan så de kan ju ha ändrat sig.

Postad

Bara två ansnitt till Unimatrix Zero

Dom två senaste 6.24 & 6.25 tycker jag har varit lite på sparlåga..

Undrar om dom spar på krutet till episod7

Ska även bli kul när dom börjar visa "Star Trek Enterprise"

Kan inte låta bli att undra om dom kommer att stöta på Borger..

:)

Postad
Ja, dom har ju redan stött på halva skaran TNG-aliens så det är nog mycket möjligt. Nu sensast möter dom Ferengis...

Snälla, snacka inte Enterprise i Voyager-diskussionen, tack.

Postad

Haunting of Deck Twelve

Ett mycket bra avsnitt. Jag älskar Janeway i scenen där hon kämpar för livet mot "datarösten"/varelsen om vem som skulle ha kontroll över skeppet. Det är sällan man ser Janeway så lidelsefull som i den scenen.

Postad

Haunting of Deck Twelve

Ett bra avsnitt, gillade Janeways kamp mot livsformen, men Borgbarnen fick för mycket screentime igen och därför sjunker betyget.

Betyg: 7/10. Ta bort Borgbarnen helt.

Postad

Hemsökta däck 12

Ovanligt, mycket objektivt berättande av Neelix dock, han som brukar göra sig själv till en hjälta när han berättar historier.

2/5

Postad

Det blir tyvärr inga borger, för det första skeppet som stötte på dem var Enterprise-D.

Postad

Det blir tyvärr inga borger, för det första skeppet som stötte på dem var Enterprise-D.

Jag upprepar vad Quiet skrev tidigare:

Snälla, snacka inte Enterprise i Voyager-diskussionen, tack.

Postad
Haunting of Deck Twelve

Ett bra avsnitt, gillade Janeways kamp mot livsformen, men Borgbarnen fick för mycket screentime igen och därför sjunker betyget.

Jag kan inte hålla med att barnen har fått för mycket tid..

Seven är med i (nästan) alla avsnitt men barnen tycker jag har varit väldigt i skymundan om man gämför med naomi..

Det var ett bra spelat av nelix som har blivit en intressant person...

Postad
Haunting of Deck Twelve

Jag kan inte hålla med att barnen har fått för mycket tid..

Seven är med i (nästan) alla avsnitt men barnen tycker jag har varit väldigt i skymundan om man gämför med naomi..

Det var ett bra spelat av nelix som har blivit en intressant person...

Tyckte det var ett riktigt bra avsnitt faktiskt. Lite skräck sådär.

Nu måste man dock hålla utkik efter de nya sändningstiderna eftersom det går över från 2:an till 1:an. Och 1:an kommer tydligen strula en del med tiderna med sa programvärden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...