Gå till innehåll

Dark Angel


Rekommenderade inlägg

Ok, detta är verkligen en skara övertygade fans.

Jag säger bara en sak: TREDJE SKIFTET!!!!!!! Här äör det inga fjantiga tjejer som springer runt och slår ihjäl fantasivaralser. Här är det riktiga hjältar so,m håller liv i New York!! Sen kan ni ju försöka slå det så gott ni kan. *ser på klockan* Det börjar om 11 minuter... Bäst jag skyndar mig.

(Observera: Även om jag har lite tveksam hållning till USA så är tredje skiftet fortfarande en jäkligt underhållande serie.)

Kan inte hålla med dig mer! Tredje skiftet är en j*vligt bra serie. Skall börja läsa natur och kanske bli något innom sjukvården hade jag tänkt mig. Hoppas att du tittar på cityakuten, den är också väldigt bra! Nästa gång är det fortsättning på cityakutens avsnitt då hon (kommer inte ihåg vad hon hette) åkte till NewYork för att leta reda på sin försunna syster och hennes barn. Se somsagt slutet på tredje skiftet.

Sorry Quiet för att detta blev lit OT men ta inte bort det...snälla? :borg1:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 246
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

  • 1 månad senare...

Tja, jag råkar gilla DarkAngel men jag dissar inte dem som inte gör det.

Men jag måste påpeka en sak när det gäller Max som jag läste i en tidigare post.

Max mamma är inte död, hon lever i allra högsta grad eftersom Max själv påpekar det i ett av avsnitten.

"MAX (voiceover): So, now I know. I had a mother who loved me and maybe she's still out there somewhere. Like that really changes anything in my life...only...it changes everything. "

Hämtad från. http://www.darkangelfan.com/episode/trans_101.shtml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag råkar gilla DarkAngel men jag dissar inte dem som inte gör det.

Men jag måste påpeka en sak när det gäller Max som jag läste i en tidigare post.

Max mamma är inte död, hon lever i allra högsta grad eftersom Max själv påpekar det i ett av avsnitten.

"MAX (voiceover): So, now I know. I had a mother who loved me and maybe she's still out there somewhere. Like that really changes anything in my life...only...it changes everything. "

Hämtad från. http://www.darkangelfan.com/episode/trans_101.shtml

Hmm...

Jag hade för mig att Maxs morsa dog i ett av de tidigare avsnitten i första säsongen. Men det var kanske inte hennes riktiga morsa?

Minns inte avsnittet så bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sotunk. Jag klandrar dig inte att du trodde att Max mamma dog i ett tidigare avsnitt för avsnitten kan ibland vara lite röriga. Men vad jag minns så finns det inget avsnitt med hennes mamma inblandat förutom i "HEAT". :rodna:

De la ner serien innan de två-tre sista avsnitten spelades in och man fick därför inte veta hur allt slutade, men genom en annan som också tittar på DA så fick jag reda på vad som skulle hänt i det sista avsnittet. :lol:

Redigerad av Original_Alec
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag skulle ändå inte ha något emot om de gjorde en film om det som hände efter de avsnitten. Det skulle kunna bli coolt. Förresten visste ni att dem som spelar Max och Logan är förlovade? De är tydligen jättekära och lyckliga. :wub: Men efter att ha spelat sådana roller så var det ju inte så konstigt att de blev förälskade. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, nu ägnar ni er åt flaming av Dark Angel, och det är inte tillåtet. Tycker ni att någon serier är det dåligaste ni vet, finns det två alternativ:

  • Skriv inte någonting

  • Skriv en förklaring ("bevis") till varför ni tycker som ni gör

Ur forumreglerna:

Det är en sak att ge kritik om man kan bevisa det, men att endast skriva t.ex. "detta suger" anses vara flaming, men att argumentera en sådan kommentar är accepterat.

Ni som ägnat er åt flaming här ovan (Crayle 2 gånger, Morn 1 gång) kan anses varnade. Klagomål lämnas via PM till någon av forumledarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Om man skulle kolla på Dark Angels gamla tid så ligger nu Buffy där. Igår visades avsnitt 15 på säsong tre (kan f.ö rekomendera alla att se de sista avsnitten på säsong tre eftersom de är rysligt bra), totalt finns det 22 avsnitt. Man kan ju alltid hoppas att DA vissas direkt efter Buffy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

enligt 4:ans tablå är det varken nån Arkiv X eller DA.. :( däremot en reprisstart av Ally McBeal. <_<

Om jag känner 4:an rätt, så kommer DA garanterat inte förrän till hösten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Fortfarande ingen som vet när säsong två ska börja? Det är inte helt omöjligt att den börjar nästa måndag, eftersom Buffy är slut.  <_<  Eller kanske Arkiv X, vilket vore ännu bättre.  :w00t:

Jag tycker det är dåligat av tv4 att de inte visar Dark Angel.....man måste jämt vänta i evighter på att de ska fortsätta.

Det är inte bara Dark Angel som de gör så här med. Utan det har varit långa uppehåll för serier som Andromeda, Roswell med mera...... :klingon:

Jag tycker att de ska sluta med det.....det är irriterande <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...