Gå till innehåll

Trek-relaterat på TV


Rekommenderade inlägg

Det kanske är dags för Kanal 5 att visa Insurrection. Det är väl nästan 2 är sen nu har jag för mig sen Kanal 5 visade First Contact, så den går kanske i repris. Hoppas det blir en temadag med filmerna. Kommer nog att titta på dem på femman trots att jag har alla filmer på DVD. Det kan vara kul att se hur textningen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 197
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

  • 1 månad senare...

Colm Meany är med i Under Belägring (ettan) han är bad guy där. Hoshi Sato/Linda Park är med i Jurrasic Park 3 men jag har inte sett filmen så jag vet inte hur mcyket hon är med där. Picard/Stewart är med i Dune (Lynch film, inte nya TV-serien) i en ganska stor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoshi Sato/Linda Park är med i Jurrasic Park 3 men jag har inte sett filmen så jag vet inte hur mcyket hon är med där.

Fick det till typ 5 sekunder och då var jag inte ens säker på att det var hon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Inte för att det var på TV, men det var det närmaste jag kunde komma på:

Jag var i dag och såg Reign of Fire / Drakarnas rike på bio. Vem såg jag då om inte både Alexander Siddig (doktor Julian Bashir i DS9) i rollen som Ajay och Alice Krige (En av Borg-drottningarna) i rollen som Karen Abercromby. I bland har man ögonen med sig. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och gissa vem som gäst-spelade i Fraiser. Ingen mindre än Robert Picardo. :)

Han som spelar Odo (Rene Auberjonois) har också varit med i faraiser han spelar där Fraisers mentor samt att han får till det med Ross

Sen så har Kelsey Grammer (Fraiser) varit med i TNG avsnittet "Cause and Effect" där han spelade Captain Morgan Bateson

:w00t::w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...