Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Vad vet ni om Star Trek: Hidden Evil? Jag köte det spelet en gång när jag köpte allt som det stod Star Trek på. Sedan kom jag på att jag inte var så intresserad av spel rent generellt, så är det någon som vill köpa det för en 50-lapp eller så, så är ni välkomna.

vad är det för ett spel?? jag är nog vara intresserad tror jag... om jag får reda på vad det handlar om lite grann..

• Svar 217
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Vad vet ni om Star Trek: Hidden Evil? Jag köte det spelet en gång när jag köpte allt som det stod Star Trek på. Sedan kom jag på att jag inte var så intresserad av spel rent generellt, så är det någon som vill köpa det för en 50-lapp eller så, så är ni välkomna.

Jag är också interriserad om jag får veta vad det handlar om

• 3 månader senare...
Postad
Away Team är lite plattform, sen finns det nåt till super nintendo som heter Return of Khan

Nu pratar du i nattmössan

Det fins ett TNG såel till snes men inte ett tos spel

Postad
Star trek armada 2 har kommit ut nu och så fort jag får pengar så ska jag köpa det. jag såg på omslaget att man kunde ha voyager med

Man kan inte ha Voyager i A2. Man kan döremot he göra Intrepid skepp. Jag tycker du ska köpa det, det är ett höjdar spel. Särskillt introfilmen, om man ser den första gången... *Halvmysig känsla*

Postad

Armada 2 är väldigt kul, har ej spelat så mkt men som jag förstått det så ska man spela som Borg i akt 2 eller nåt, introfilmen är fett med bra! Skulle lätt kunna vara med i ett tv-avsnitt, storyn är så bra

Postad

Tycker inte armada2 är så mycket anolunda än 1:an

det är lite mera fuktioner bara...

klingon academy är mera ett bra st spel..

skön simulatorkänsla och ganska kul i övrigt..

även bridge commander tycker jag dom har lyckats med...

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...