Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Jag laddade oxå ner Bridge Commander demot för ett tag sen, har inte hunnit spela det så mycket ännu, men skall försöka göra det snart, så får jag se vad jag tycker om det.

Hoppas bara att själva spelet kommer till macOS sedan.. demon gick ju inte till nåt annat än Win9x.

• Svar 217
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Bridge Commander går mer eller mindre ut på att du är kapten på ett Galaxy-Class skepp(och Soverigein tydligen). Du delar ut orders till dina officerar på bryggan samtidigt som ni utför nåt slags uppdrag

Det låter ju hur kul som helst. Måste skaffa nytt grafikkort så att jag kan spela det.

Postad

MMM Bridge commander är bland de bästa ST spelen hittils!

Man styr ett skepp och ger order till engenering , helm & tactical  osv.. skitbra!

Men det är synd att inte borgerna finns med i spelet... :borg2:

Postad
Ajdå...kan lova dig att det inte händer med GetRight. Jag har använt det länge nu och det funkar ganska bra, kan rekomendera det...

lova inte saker du inte är beredd att stå för... jag har haft mina erfarenheter av getright... dessutom är getright i allmänhet störande och plockar diverse länkar ifall man råkar hålla inne nån knapp när sidor laddar om och sånt...

opera har faktiskt inbyggt stöd för resuming och det har jag inte haft nåra problem med hittills... det funkar t.o.m över förväntan om man jämför med getright...

Postad
Klicka på den här länken och sen trycker du på nån av de "Download mirrors" som finns nertill.

Tackar... :)

Har laddat ner det nu.

Blev lite besviken på att det var så kort, spelades ut på hur lite tid som helst.

Men iallafall tycker jag det det verkar som ett riktigt kul spel, när man väl lärt sig var alla sakerna sitter.

Tänker definitivt köpa det, när det kommer ut.

När kommer det ut?

Postad
lova inte saker du inte är beredd att stå för... jag har haft mina erfarenheter av getright... dessutom är getright i allmänhet störande och plockar diverse länkar ifall man råkar hålla inne nån knapp när sidor laddar om och sånt...
Nu vet jag inte vad du babblar om men jag kan nog stå för det jag allra redan sagt. Har för närvanrande GetRight 4.3 på min dator ett program som jag haft installerat i ett drygt år och inte gett mig några som helst problem.

Kan du förtydliga det med länkarna kanske?

När kommer det ut?

I USA släpptes det i förra veckan tror jag...vet inte så noga, men det är iaf ute där borta.

Postad

Hur många banor är det i voyager spelet..

En rolig sak är att mitt voyager spel inte funkar på mammas och pappas dator för dom har inget 3-d koet men ett annat Star trek spel funkar på deras dator och det är att man ska ha 3-d kort till det oxå!!!

Postad

Man har 40 uppdrag att ta sig igenom i Elite Force, tyckte att dom var lite för enkla, men det var helt klart det bästa ST spel jag nånsin har spelat.

Postad

Man har 40 uppdrag att ta sig igenom i Elite Force, tyckte att dom var lite för enkla, men det var helt klart det bästa ST spel jag nånsin har spelat.

Tycker oxå att Elite force är väldigt kul och håller med om att det (enligt mig) är bäst hittlis.

Men Bridge commander verkar oxå väldigt skoj.

Har inte riktigt spelat ut Eliteforce ännu, 1 uppdrag kvar...  :angry:

Postad

Tycker oxå att Elite force är väldigt kul och håller med om att det (enligt mig) är bäst hittlis.

Men Bridge commander verkar oxå väldigt skoj.

Har inte riktigt spelat ut Eliteforce ännu, 1 uppdrag kvar...  :angry:

Hittade du ditt spel.... (roligt i såfall)

Jag har ett Star Trek New Worlds men det går ju inta att spara och jag fatar nästan inget...

Postad
´Var var spelet???

Är den nån som har spelat Star Trek New Worlds....

som kan säga om man kan spara spelet eller inte..

Bakom skrivbordet.   :)

Har aldrig hört talas om det där New worlds-spelet, är det kul?  :sigh:

Postad

Hmmm.... ja här kommer jag och avbryter.... detta har i och försig inte hemma här men viste inte vart jag annars skulle posta det.

Jag undrar om det är någon runt södertälje/stockholm trakten som spelar STCCG(Star trek customisable card game)?

MVH/Sannsiman

Postad
´Var var spelet???

Är den nån som har spelat Star Trek New Worlds....

som kan säga om man kan spara spelet eller inte..

Bakom skrivbordet.   :)

Har aldrig hört talas om det där New worlds-spelet, är det kul?  :sigh:

ysch usch usch...New World är absolut ingen hhöjdare i mitt tycke. Har iofs bara spela demot, men efter fem minuter bestämnde jag mig för att aldrig spela det igen. riktigt dåligt var det, men vad vet jag det kanske finns nån som tycker om det.

• 3 veckor senare...
Postad

Bridge Commander Rockar!!!!!!

"Miguel: Captain on the Bridge"

"Kiska: Incoming Transmission from Admiral Leu"

(Transmission)

"Picard: Yes the Ruins on (Something) are great!

"Picard: This is your first officer, Saffi Larsen.......

BÄST!

Postad

Inter och nx01 : Ja , det finns star trek- spel utan våld!!! :D

Men det är  mycket sällsynt enligt mig. jag har letat länge efter ett sådant spel men  det är inte  så lätt.

Spelet heter " Star trek the next generation : A unity Final". Det är  ett verkligt underbart och roligt spel, som blev mitt favorit spel (och mitt första   ;0  dataspel!!!)  Det finns ett litet fel med  spel... Jag tror att  det är  mycket svårt att hitta detta spelet på butik eller nätbutik eller på butik som säljer beg. spel eftersom spelet  jag köpte  året 1992!!

Inter,  Jag önskar dig  lycka till  med att hitta nya star trek- spel utan våld!

// Nettan blir förvirrad av en smiley  i  inlägget, som borde inte finnas där.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...