Quiet Postad 22 Februari, 2002 Rapport Postad 22 Februari, 2002 Jag laddade oxå ner Bridge Commander demot för ett tag sen, har inte hunnit spela det så mycket ännu, men skall försöka göra det snart, så får jag se vad jag tycker om det. Hoppas bara att själva spelet kommer till macOS sedan.. demon gick ju inte till nåt annat än Win9x. Citera
Suskiv Postad 22 Februari, 2002 Rapport Postad 22 Februari, 2002 Bridge Commander går mer eller mindre ut på att du är kapten på ett Galaxy-Class skepp(och Soverigein tydligen). Du delar ut orders till dina officerar på bryggan samtidigt som ni utför nåt slags uppdrag Det låter ju hur kul som helst. Måste skaffa nytt grafikkort så att jag kan spela det. Citera
Wrogie Postad 23 Februari, 2002 Författare Rapport Postad 23 Februari, 2002 ....anv ganska länge nu.... Okej jag tror jag ska skaffa det.... Proton Citera
tymon Postad 23 Februari, 2002 Rapport Postad 23 Februari, 2002 MMM Bridge commander är bland de bästa ST spelen hittils! Man styr ett skepp och ger order till engenering , helm & tactical osv.. skitbra! Men det är synd att inte borgerna finns med i spelet... :borg2: Citera
ENEMiX Postad 24 Februari, 2002 Rapport Postad 24 Februari, 2002 Ajdå...kan lova dig att det inte händer med GetRight. Jag har använt det länge nu och det funkar ganska bra, kan rekomendera det... lova inte saker du inte är beredd att stå för... jag har haft mina erfarenheter av getright... dessutom är getright i allmänhet störande och plockar diverse länkar ifall man råkar hålla inne nån knapp när sidor laddar om och sånt... opera har faktiskt inbyggt stöd för resuming och det har jag inte haft nåra problem med hittills... det funkar t.o.m över förväntan om man jämför med getright... Citera
Lis@ Postad 24 Februari, 2002 Rapport Postad 24 Februari, 2002 Klicka på den här länken och sen trycker du på nån av de "Download mirrors" som finns nertill. Tackar... Har laddat ner det nu. Blev lite besviken på att det var så kort, spelades ut på hur lite tid som helst. Men iallafall tycker jag det det verkar som ett riktigt kul spel, när man väl lärt sig var alla sakerna sitter. Tänker definitivt köpa det, när det kommer ut. När kommer det ut? Citera
nx01 Postad 24 Februari, 2002 Rapport Postad 24 Februari, 2002 lova inte saker du inte är beredd att stå för... jag har haft mina erfarenheter av getright... dessutom är getright i allmänhet störande och plockar diverse länkar ifall man råkar hålla inne nån knapp när sidor laddar om och sånt...Nu vet jag inte vad du babblar om men jag kan nog stå för det jag allra redan sagt. Har för närvanrande GetRight 4.3 på min dator ett program som jag haft installerat i ett drygt år och inte gett mig några som helst problem. Kan du förtydliga det med länkarna kanske? När kommer det ut? I USA släpptes det i förra veckan tror jag...vet inte så noga, men det är iaf ute där borta. Citera
Lieutenet Lind Postad 27 Februari, 2002 Rapport Postad 27 Februari, 2002 Hur många banor är det i voyager spelet.. En rolig sak är att mitt voyager spel inte funkar på mammas och pappas dator för dom har inget 3-d koet men ett annat Star trek spel funkar på deras dator och det är att man ska ha 3-d kort till det oxå!!! Citera
Jocke Postad 27 Februari, 2002 Rapport Postad 27 Februari, 2002 Hur många banor är det i voyager spelet.. Man har 40 uppdrag att ta sig igenom i Elite Force, tyckte att dom var lite för enkla, men det var helt klart det bästa ST spel jag nånsin har spelat. Citera
Lieutenet Lind Postad 27 Februari, 2002 Rapport Postad 27 Februari, 2002 Jag har inte enns klarat utt första updraget men jag har barat spelat det en gång kan bara spela det på min systers dator... Citera
Lis@ Postad 28 Februari, 2002 Rapport Postad 28 Februari, 2002 Hur många banor är det i voyager spelet.. Man har 40 uppdrag att ta sig igenom i Elite Force, tyckte att dom var lite för enkla, men det var helt klart det bästa ST spel jag nånsin har spelat. Tycker oxå att Elite force är väldigt kul och håller med om att det (enligt mig) är bäst hittlis. Men Bridge commander verkar oxå väldigt skoj. Har inte riktigt spelat ut Eliteforce ännu, 1 uppdrag kvar... Citera
Lieutenet Lind Postad 28 Februari, 2002 Rapport Postad 28 Februari, 2002 Hur många banor är det i voyager spelet.. Man har 40 uppdrag att ta sig igenom i Elite Force, tyckte att dom var lite för enkla, men det var helt klart det bästa ST spel jag nånsin har spelat. Tycker oxå att Elite force är väldigt kul och håller med om att det (enligt mig) är bäst hittlis. Men Bridge commander verkar oxå väldigt skoj. Har inte riktigt spelat ut Eliteforce ännu, 1 uppdrag kvar... Hittade du ditt spel.... (roligt i såfall) Jag har ett Star Trek New Worlds men det går ju inta att spara och jag fatar nästan inget... Citera
Lis@ Postad 28 Februari, 2002 Rapport Postad 28 Februari, 2002 Hittade du ditt spel.... (roligt i såfall) Jepp, det gjorde jag. Citera
Lieutenet Lind Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 ´Var var spelet??? Är den nån som har spelat Star Trek New Worlds.... som kan säga om man kan spara spelet eller inte.. Citera
Lis@ Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 ´Var var spelet??? Är den nån som har spelat Star Trek New Worlds.... som kan säga om man kan spara spelet eller inte.. Bakom skrivbordet. Har aldrig hört talas om det där New worlds-spelet, är det kul? :sigh: Citera
Sannsiman Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 Hmmm.... ja här kommer jag och avbryter.... detta har i och försig inte hemma här men viste inte vart jag annars skulle posta det. Jag undrar om det är någon runt södertälje/stockholm trakten som spelar STCCG(Star trek customisable card game)? MVH/Sannsiman Citera
nx01 Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 ´Var var spelet??? Är den nån som har spelat Star Trek New Worlds.... som kan säga om man kan spara spelet eller inte.. Bakom skrivbordet. Har aldrig hört talas om det där New worlds-spelet, är det kul? :sigh: ysch usch usch...New World är absolut ingen hhöjdare i mitt tycke. Har iofs bara spela demot, men efter fem minuter bestämnde jag mig för att aldrig spela det igen. riktigt dåligt var det, men vad vet jag det kanske finns nån som tycker om det. Citera
Lieutenet Lind Postad 1 Mars, 2002 Rapport Postad 1 Mars, 2002 Jag tycker att spelet verkar ganska roligt.. och till Lis@: Har aldrig hört talas om det där New worlds-spelet, är det kul? Det är ett spel där man ska bygga kollonier och försvarad dom mot finder.... Citera
jimmie6 Postad 5 Mars, 2002 Rapport Postad 5 Mars, 2002 ??? jag vet inte om ni har skivit det men var kan man koppa det där star trek new worlds? Citera
Lieutenet Lind Postad 5 Mars, 2002 Rapport Postad 5 Mars, 2002 ??? jag vet inte om ni har skivit det men var kan man koppa det där star trek new worlds? Jag köpte min på expert i haparanda sista av det men du kan titta på webbhalen om det fins där... Citera
Bromma_Herman Postad 25 Mars, 2002 Rapport Postad 25 Mars, 2002 Bridge Commander Rockar!!!!!! "Miguel: Captain on the Bridge" "Kiska: Incoming Transmission from Admiral Leu" (Transmission) "Picard: Yes the Ruins on (Something) are great! "Picard: This is your first officer, Saffi Larsen....... BÄST! Citera
Inter Postad 28 Mars, 2002 Rapport Postad 28 Mars, 2002 Har nån av er någonsin set ett star trek tredje persons spel utan våld? (Jag funderar på att köpa ett) Citera
nx01 Postad 28 Mars, 2002 Rapport Postad 28 Mars, 2002 Har nån av er någonsin set ett star trek tredje persons spel utan våld? (Jag funderar på att köpa ett) Utan våld? finns de? Citera
Nettan Postad 28 Mars, 2002 Rapport Postad 28 Mars, 2002 Inter och nx01 : Ja , det finns star trek- spel utan våld!!! Men det är mycket sällsynt enligt mig. jag har letat länge efter ett sådant spel men det är inte så lätt. Spelet heter " Star trek the next generation : A unity Final". Det är ett verkligt underbart och roligt spel, som blev mitt favorit spel (och mitt första ;0 dataspel!!!) Det finns ett litet fel med spel... Jag tror att det är mycket svårt att hitta detta spelet på butik eller nätbutik eller på butik som säljer beg. spel eftersom spelet jag köpte året 1992!! Inter, Jag önskar dig lycka till med att hitta nya star trek- spel utan våld! // Nettan blir förvirrad av en smiley i inlägget, som borde inte finnas där. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.