Supreme Commander JAF Postad 4 December, 2007 Rapport Postad 4 December, 2007 JA! Nu vet jag var patric stewart köper sina bilar :lol: J. Citera
commander ricochet Postad 4 December, 2007 Rapport Postad 4 December, 2007 Då måste han åka till Belgien i så fall, stackaren! men kanske är det så att Jean-Luc's anfäder hade bilfirma i Beligen och sedan vingård i Frankrike?? Citera
commander ricochet Postad 28 Januari, 2008 Rapport Postad 28 Januari, 2008 En väldigt tunn spotting men lite kul- Jag kollade runt efter snygga star trek-teman till min telefon och snubblade då på ett tema på en dam som heter Kim Kardashian. Jag kan tillägga att hon ser väldigt trevlig ut för att vara en Cardassian!! ;) Citera
johannalaforge Postad 28 Januari, 2008 Rapport Postad 28 Januari, 2008 På höstlovet såg jag och NX-01 en bil med registreringsbokstäverna UFP, det tyckte jag ägde ganska hårt En sån bil vill jag ha Citera
Supreme Commander JAF Postad 28 Januari, 2008 Rapport Postad 28 Januari, 2008 Jag såg en bil som hette tng. Rätt bra va? J. Citera
Marvin Postad 29 Januari, 2008 Rapport Postad 29 Januari, 2008 (redigerade) Jag såg en bil som hette tng. Rätt bra va? J. Och jag vill minnas att det bor en TOS-bil här i krokarna. Redigerad 29 Januari, 2008 av Marvin Citera
Vorik Postad 30 Januari, 2008 Rapport Postad 30 Januari, 2008 Igår visade MTV avsnittet "4th Grade" av South Park och det starka referenser till Star Trek, BSG och Star Wars. Har sett det ett antal gånger men det är lika roligt varje gång. Citera
commander ricochet Postad 19 Februari, 2008 Rapport Postad 19 Februari, 2008 (redigerade) Jag såg Armin Shimerman idag...eller han brorsa. Ruskigt lik och rätt längd hade han i alla fall. Han knallade runt på en gågata här i stan. Kanske skulle han in på Indiska och se om han fann något snyggt huvudskynke? :lol: Tordes inte ta fram kameran och fota dock. Häftigt när man hajar till sådär och direkt ser en star trek-figur. Eller skrämmande?! :blink: Redigerad 19 Februari, 2008 av michael ricochet Citera
johannalaforge Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 För 5 min sen hade vi spanska. Då hade vi en hörövning, med 2 personer: Jordi och Diana! :lol: Jag typ dog. Citera
alex Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 Jag såg precis ett internmail på mitt jobb och såg att det fanns en kille som heter picard i efternamn. Citera
commander ricochet Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;) Citera
alex Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 Jo vist jag måste ju göra det nu,tror att han finns i england,han kanske redan vet. Citera
commander ricochet Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 Nu svarade jag visserligen på johannalaforge's inlägg men detsamm är ju applicerbart på ditt inlägg efter hennes! Citera
commander ricochet Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 (redigerade) Inget att be om ursäkt för! Det var ju jag som var lat och inte lade in ett citat på henes inlägg när jag skrev. Mitt fel! ^_^ Redigerad 21 Februari, 2008 av michael ricochet Citera
johannalaforge Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;) Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!) Citera
Unkas Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;) Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!) Det låter som att du har mycket missionerande att göra där uppe i norr. Omvänd hedningarna som Ansgar gjorde på sin tid, fast givetvis med den sanna tron då ...Star Trek Citera
johannalaforge Postad 21 Februari, 2008 Rapport Postad 21 Februari, 2008 (redigerade) Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;) Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!) Det låter som att du har mycket missionerande att göra där uppe i norr. Omvänd hedningarna som Ansgar gjorde på sin tid, fast givetvis med den sanna tron då ...Star Trek Aye sir, will do. :lol: Det kan min klass lungt behöva. Inte bara min klass för den delen: Hela Norrland! All Trekkies living above the arctic circle: Let us join in a Trekkie-revolution!!! Redigerad 21 Februari, 2008 av johannalaforge Citera
commander ricochet Postad 1 April, 2008 Rapport Postad 1 April, 2008 Jag har spanat lite på nya star trekfilmen :blink: Citera
Supreme Commander JAF Postad 2 April, 2008 Rapport Postad 2 April, 2008 Stopp nu ett slag! Nya filmen? Star trek aka star trek XI? Hur i helskotta kan du ha spanat in den redan? J. Citera
commander ricochet Postad 2 April, 2008 Rapport Postad 2 April, 2008 Sorry jag drog en liten fuling jag visade upp hur läckert star trek-bilder gör sej på stor-skärm och passade då på att göra en liten "första aprilare" :rodna: Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 2 April, 2008 Rapport Postad 2 April, 2008 åkte Supreme Comander JAF dit ? det gjorde inte jag . Citera
commander ricochet Postad 2 April, 2008 Rapport Postad 2 April, 2008 Ne men erkänn att det såg trevligt ut!? Den blågula loggan ärju från den första reklamen som kom för nya filmen. Den andra star trek-loggan är från spelet star trek online (som jag hoppas blir av nu!!), den på enterprise vet jag inte var jag fått ifrån men snygg är den! Citera
Supreme Commander JAF Postad 3 April, 2008 Rapport Postad 3 April, 2008 Det var väl det jag tänkte att det var något lurt. Men jag lutade mer åt att du hade hittat någon falsk trailer på youtube eller så. J. Citera
commander ricochet Postad 3 April, 2008 Rapport Postad 3 April, 2008 Ja youtube är nog inget att lita på nej. Jag tror att jag ska ha det som partygrej att köra en massa läckra star trek-bilder på skärmen som rullar på. Skulle vara coolt om jag kopplade tv:n till datorn och körde skärmsläckaren system47 på tv:n.....oh va trek-mysigt!! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.