Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 526
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
Postad (redigerade)

Jag såg Armin Shimerman idag...eller han brorsa. Ruskigt lik och rätt längd hade han i alla fall. Han knallade runt på en gågata här i stan. Kanske skulle han in på Indiska och se om han fann något snyggt huvudskynke? :lol: Tordes inte ta fram kameran och fota dock. Häftigt när man hajar till sådär och direkt ser en star trek-figur. Eller skrämmande?! :blink:

Redigerad av michael ricochet
Postad
Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;)

Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!)

Postad
Och du påtalade inte för dom att dom hade star trek-namn? Dom har rätt att veta sådant viktigt! ;)

Själklart satt jag och min semi-trekkiekompis och log, plus att jag påpekade det till en av mina andra vänner. Resten av klassen förstår sig inte riktigt på Star Trek (ve och fasa!)

Det låter som att du har mycket missionerande att göra där uppe i norr. Omvänd hedningarna som Ansgar gjorde på sin tid, fast givetvis med den sanna tron då :) ...Star Trek

Postad (redigerade)

Det låter som att du har mycket missionerande att göra där uppe i norr. Omvänd hedningarna som Ansgar gjorde på sin tid, fast givetvis med den sanna tron då :) ...Star Trek

Aye sir, will do. :lol: Det kan min klass lungt behöva. Inte bara min klass för den delen: Hela Norrland! :w00t: All Trekkies living above the arctic circle: Let us join in a Trekkie-revolution!!! :w00t::w00t::w00t:

Redigerad av johannalaforge
  • 1 månad senare...
Postad

Ne men erkänn att det såg trevligt ut!? Den blågula loggan ärju från den första reklamen som kom för nya filmen. Den andra star trek-loggan är från spelet star trek online (som jag hoppas blir av nu!!), den på enterprise vet jag inte var jag fått ifrån men snygg är den!

Postad

Ja youtube är nog inget att lita på nej. Jag tror att jag ska ha det som partygrej att köra en massa läckra star trek-bilder på skärmen som rullar på. Skulle vara coolt om jag kopplade tv:n till datorn och körde skärmsläckaren system47 på tv:n.....oh va trek-mysigt!! :rolleyes:

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...