commander ricochet Postad 11 Februari, 2007 Rapport Postad 11 Februari, 2007 Jag bor i Linköööping(som det ibland uttalas här) Såg att det fanns en till som är härifrån. Annars verkar det glest med trekkers här i länet. Jag bor i spegeluniversumet(står i min profil) men jag bor i spegel Östergötland. Det räknas väl? Förvirrande eller uppfriskande att då att vara i "icke-spegeluniversumet"? Jag tror att det är en enda trekker i Linköping på denna sida förutom jag. Lite tunnt tycker jag.
K´hogh son of Klintoch Postad 22 Februari, 2007 Rapport Postad 22 Februari, 2007 Jag kan gärna göra det, men jag har tydligt bett alla att skriva landskap och ort, så att jag med tydlighet vet vart jag skall placera in er. OK, Malmö är väl uppenbart att det handlar om Skåne, men Stockholm ligger i tre landskap om jag inte minns fel, och vart Nyköping ligger är jag inte 100 säker på. Nyköping ligger i Södermanland fast borde ligga söder om öschötagränsen
Kashked Postad 28 April, 2007 Rapport Postad 28 April, 2007 Jag bor i Linköööping(som det ibland uttalas här) Såg att det fanns en till som är härifrån. Annars verkar det glest med trekkers här i länet. Jag ansluter mig i Augusti.
Supreme Commander JAF Postad 29 April, 2007 Rapport Postad 29 April, 2007 Jag bor i Jakobstad, Finland Vad trevligt med "utländska" besökare! Välkommen till forumet! Tänk på att all konversation sker på svenska. J.
Pjotr'k Postad 29 April, 2007 Författare Rapport Postad 29 April, 2007 Jakobstad är, såvitt jag vet, ett i huvudsak svenskspråkigt område, JAF... ;)
Supreme Commander JAF Postad 30 April, 2007 Rapport Postad 30 April, 2007 Jakobstad är, såvitt jag vet, ett i huvudsak svenskspråkigt område, JAF... ;) Det må så vara men jag tyckte ändå att påpekandet var på sin plats i fall vi skulle få flera finnar... <_< :rodna: J.
freddan Postad 30 April, 2007 Rapport Postad 30 April, 2007 Jag bor i Jakobstad, Finland Vad trevligt med "utländska" besökare! Välkommen till forumet! Tänk på att all konversation sker på svenska. J. Det blir inte så svårt, eftersom jag inte är så bra på finska
UFP Postad 1 Juni, 2007 Rapport Postad 1 Juni, 2007 (redigerade) Jag bor i Stockholm, Tullinge. Skriv gärna in mig på listan. Redigerad 1 Juni, 2007 av UFP
Supreme Commander JAF Postad 1 Juni, 2007 Rapport Postad 1 Juni, 2007 Jag bor i Stockholm, Tullinge. Skriv gärna in mig på listan. Vilken lista? J.
Mikael Postad 1 Juni, 2007 Rapport Postad 1 Juni, 2007 Jag bor i Stockholm, Tullinge. Skriv gärna in mig på listan. Vilken lista? J. Den i första inlägget.
Vorik Postad 1 Juni, 2007 Rapport Postad 1 Juni, 2007 Lägg till mig i listan. Östergötland, Linköping
commander ricochet Postad 2 Juni, 2007 Rapport Postad 2 Juni, 2007 (redigerade) Lägg till mig i listan. Östergötland, Linköping Trevligt med fler trekkers från mitt län OCH stad! Men just nu så sitter man i Pjotr´k´s hemstad- Kalmar! Redigerad 2 Juni, 2007 av michael ricochet
NX-01 Postad 2 Juni, 2007 Rapport Postad 2 Juni, 2007 jag bor i insjön dalarna och vad jag vet är jag rätt ensam här omkring.
K´hogh son of Klintoch Postad 3 Juni, 2007 Rapport Postad 3 Juni, 2007 (redigerade) Lägg till mig i listan. Östergötland, Linköping roligt med fler Öschöttar i gänget(vi får säga till Pjotr´k att uppdatera listan)! :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Redigerad 3 Juni, 2007 av K´hogh son of Klintoch
Supreme Commander JAF Postad 3 Juni, 2007 Rapport Postad 3 Juni, 2007 Jag är tydligen inte med på listan! Jag bor i Solna (Stockholm) J.
Himmlah Postad 6 Juni, 2007 Rapport Postad 6 Juni, 2007 Själv kommer man från det förvånansvärt star trek-befriade Dalarna, i en håla som heter Orsa. Ligger Ca 2 mil från Mora. PS, Detta är mitt första inlägg.. JIPPIIE!
Supreme Commander JAF Postad 6 Juni, 2007 Rapport Postad 6 Juni, 2007 Själv kommer man från det förvånansvärt star trek-befriade Dalarna, i en håla som heter Orsa. Ligger Ca 2 mil från Mora. PS, Detta är mitt första inlägg.. JIPPIIE! Välkommen till forumet! Må du leva länge och väl.... J.
NX-01 Postad 6 Juni, 2007 Rapport Postad 6 Juni, 2007 Själv kommer man från det förvånansvärt star trek-befriade Dalarna, i en håla som heter Orsa. Ligger Ca 2 mil från Mora. PS, Detta är mitt första inlägg.. JIPPIIE! välkommen hit! det var roligt, inom star trek sammanhang bor du och jag nästan grannar.
Himmlah Postad 7 Juni, 2007 Rapport Postad 7 Juni, 2007 HeHe, man tackar för välkommnandet. Joo jag antar at man skulle kunna se det så :P vilket säger en hel del om star trek-intresset här uppe. Insjön.. den ligger väll efter Leksand, så att säga?
NX-01 Postad 7 Juni, 2007 Rapport Postad 7 Juni, 2007 jo det ligger efter leksand, förutsatt att man kommer norrifrån annars får man leta länge :P
Vorik Postad 8 Juni, 2007 Rapport Postad 8 Juni, 2007 Kul och se att det finns flera östgötar här på forumet. Blir vi tillräckligt många framöver så kanske man skulle kunna starta en liten förening och ha våra egna små trekdagar.
commander ricochet Postad 8 Juni, 2007 Rapport Postad 8 Juni, 2007 Kul och se att det finns flera östgötar här på forumet. Blir vi tillräckligt många framöver så kanske man skulle kunna starta en liten förening och ha våra egna små trekdagar. Jo vi har funderat lite på det. Men har än inte kommit så långt.
OnO Postad 8 Juni, 2007 Rapport Postad 8 Juni, 2007 Även jag måste passa på att hälsa dig, Himmlah, välkommen!
Homn Postad 9 Juni, 2007 Rapport Postad 9 Juni, 2007 Själv bor jag i S.Sandby, en liten håla utanför Lund (Skåne).
Rekommenderade inlägg