Pjotr'k Posted December 13, 2001 Report Share Posted December 13, 2001 (edited) Så här ser det ut hittills. Säkert är det många som inte har skrivit vart de bor, men man får ändå en bild av hur det ser ut över forats medlemmar: Blekinge Jämjö: holodoc, OnO Karlshamn: Me. T'Pol Lyckeby: OnO Ronneby: Sotunk Sölvesborg: Dean Bohuslän Kungälv: UNDO_2000 Ljungskile: Excelsior Västerlanda: USS VOYAGER Dalarna Borlänge: persjoman, dragontrumpetare Falun: sweetycow, b00t3r, Sir Legolas Insjön: NX-01 Krylbo: Warbird Orsa: Himmlah Gästrikland Gävle: Phlox, Aliline, Fairy of Darkness, Kat, Fleetadmiral, Marvin Halland Halmstad: Frost, Nikon Kungsbacka: seven of nine, Wrogie, Picard, ickamicka Partille: SevenofNine, Excelsior Hälsingland Bollnäs: ypolt Iggesund: Aliline Jämtland Östersund: Kashked, Bebbe Lappland Jokkmokk: imzadi Norrbotten Kalix: Lieutenet Lind Luleå: Callandor, Kathryn Archer, Enterprise_Nx-01, Rymdmonstret Muodoslompolo: Vulcan Tuvok Piteå: Smirf Närke Hallsberg: Ella Karlskoga: MrsRiker, Keiko Vintrosa: Blondie Örebro: Glenn A, Unknown, Brandel, Tom_Hell Skåne Glumslöv: commander jennie Helsingborg: B'Ella, Borg Drone, Shinzon, Razekiel, alex Hässleholm: Schwozh Hörby: everybodyknows Kristianstad: shadow Landskrona: commander jennie Lund: mumle, B'Elanna, Fmi, Job, JoBu, Homn, Marvin Malmö: Tal Ceres, Inter Oxie: Janson Ystad: bjorn98009_91 Åstorp: jan_kivisaar Ängelholm: B'Elanna Småland Hovmantorp: Kathryn Archer Huskvarna: Commander Michels Jönköping: discharged, Mr Borg Månsarp: mumle, Pjotr'k Kalmar: Pjotr'k, Tal Ceres, Daniels, Richard90, Stranglehold, Worf23 Lagan: Grand Nagus Mak Markaryd: zebmac Moheda: Thalaxian Nässjö: StarTrekin Vaggeryd: Mr Banana Virserum: Brunt Värnamo: Sandra, Thirteen Västervik: Anders Växjö: Fmi, johannalaforge Älmhult: jimmie6 Stockholm Four of Eight, Morn, Fröken A, Crayle, Kat, LaserT, Captain Janeway, EoNeel, Worf, K'Ehleyr, Zeratul, TauZero, Tullinge, Fleetadmiral Södermanland Enköping: ElfQueen, DanielSchenström Eskilstuna: Suskiv Gnesta: trekkie89 Järna: Sannsiman Katrineholm: Archangels Nyköping: Mikael, Tintolin Solna: Rick Hunter, Varghjärta, Supreme Commander JAF Södertälje: Nettan, 7 of 9 Torshälla: Suskiv, sweetycow Vagnhärad: ulric, zebmac Uppland Danderyd: Mindtrust Gimo: khelben Hallstavik: Kat Harbo: Kirk^4 Knivsta: Durator Norrtälje: Kat Rimbo: Emher Sollentuna: Captain Proton Täby: Alex V, RoLaren Upplands-Bro: captain archer Uppsala: Tuvix, orville, Borgmi Värmdö: morgan, Jadziadax Värmland Charlottenberg: Mr A Karlstad: _starchild_ Kil: mrcolumbo Kristinehamn: Triskelion Mariestad: *voyboy* Västerbotten Kiruna: JanurHeart, StoVoKor, NX-01, johannalaforge Umeå: Lieutenet Lind, Jello, Rymdmonstret, orville Vindeln: playmore82 Västergötland Askim: Mr Trek Borås: preacher man, Agge, ENEMiX, Mr Borg Dalstorp: M'Nor Göteborg: Quiet, Mathias, Lis@, ENEMiX, Turambar, Essray, Mr Borg, poth_99, Gul Nador, Ynkryggen, EoNeel, Electron, dax_maryrussel, RomulanStar, Kopla, Beverlycrusher94, DrBryce Hindås: DominionMaster, Nina Janeway Hultafors: Kopla Järpås: James Godthardt Lidköping: James Godthardt Limmared: Jocke, Steinhammer Mullsjö: Mr Borg Onsala: Fredrik Partille: crazy_voyager Skövde: Herman, Dahlberg Tibro: romulanboy_ Ulricehamn: Pjotr'k Vänersborg: Kashked Västra Frölunda: Karl, Picard, Novatron Öckerö: Lokatt Västmanland Fagersta: orville Köping: pelle28k, The Borg, Mr.Data, TauZero Norberg: Stiltman Västerås: ramz, drakryttare Ångermanland Ramsele: Starlander Sollefteå: Erik/Out Öland Färjestaden: Freelancer Östergötland Finspång: K´hogh son of Klintoch Linköping: Aliline, K'Irtap, Talar, B'Elanna, commander ricochet, Tuvok, P'kea, Fleetadmiral, Kashked Norrköping: Damien Stone, The Holy Three Utanför Sverige Finland: Ensign Finlandssvensk, freddan USA: Nina Janeway, DrBryce Österrike: T'Mara Edited August 11, 2009 by Pjotr'k Klart till den 10 augusti 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted December 14, 2001 Report Share Posted December 14, 2001 Ett litet fel där, Gävle ligger i Gästrikland och inte i Dalarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Borg Posted December 14, 2001 Report Share Posted December 14, 2001 Du har glömt västmanlad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 14, 2001 Author Report Share Posted December 14, 2001 Phlox - jag ändrade längst upp. Ursäkta! The Borg - Ingen har sagt att de bor i Västmanland. Gör du, och i sådana fall på vilken ort? Alla andra - Är det något fel i listan längst upp, så skicka ett meddelande till mig privat (använd knappen "Skicka PM" nedan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEMiX Posted December 20, 2001 Report Share Posted December 20, 2001 tänkte bara säga att jag efter nyår flyttar från göteborg till borås... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted December 20, 2001 Report Share Posted December 20, 2001 Jag bor i Katrineholm Södermanland: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted December 20, 2001 Report Share Posted December 20, 2001 bor i stockholm om någon bryr sig Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Borg Posted December 20, 2001 Report Share Posted December 20, 2001 Jag bor i Köping, västmanland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted December 21, 2001 Report Share Posted December 21, 2001 danke... känner mig hedrad ;) okej var kommer alla andra i från nu då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulric Posted December 23, 2001 Report Share Posted December 23, 2001 danke... känner mig hedrad ;) okej var kommer alla andra i från nu då? Det står inte i listan att någon kommer från Vagnhärad. Det gör jag. Och metropolen Vagnhärad ligger förstås i Sörmland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted December 24, 2001 Report Share Posted December 24, 2001 Det är lite brist på närkingar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn A Posted January 2, 2002 Report Share Posted January 2, 2002 Jag bor utanför Örebro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted January 2, 2002 Report Share Posted January 2, 2002 Nä? Var? Link to comment Share on other sites More sharing options...
persjoman Posted January 2, 2002 Report Share Posted January 2, 2002 jag bor i borlänge... liger i Dalarna för dem som inte vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEMiX Posted January 3, 2002 Report Share Posted January 3, 2002 /me bor numera i borås... den lilla storstaden en timmes resväg från göteborg... rätt härligt att komma ifrån gbg, men oxå lite jobbigt att få längre resväg till kompisarna... men men... med lite vilja och ett månadskort region så kommer man långt... ;) god fortsättning på det nya året... och hoppas man får se många av er på wct-treffen i februari... *krama* Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted January 3, 2002 Report Share Posted January 3, 2002 tja, det står ju att Jag bor i Lanskrona men igentligen bor jag i Glumslöv en liten håla mellan Lanskrona och helsinborg fast ja kommer flytta till Lanskrona snart så.... Närmare till släkten liksom.... :-@ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr A Posted January 5, 2002 Report Share Posted January 5, 2002 Lägg till Värmland, Charlottenberg, här är vi några men det är bara jag på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Posted January 13, 2002 Report Share Posted January 13, 2002 ella, jag tänkte bara hör vart utanför örebro? likaså glenn a vart bor du ca? själv bor jag antingen runt sydlig, nordlig, vestlig eller vestlig vinkel om örebro i en håla som heter vintrosa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted January 28, 2002 Report Share Posted January 28, 2002 Hehe... har flyttat från (Hålan) glumslöv!! Till Lanskrona!! JIPPI!! Ps: Jag älskar denna ikonen: :vulcan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted January 28, 2002 Report Share Posted January 28, 2002 ella, jag tänkte bara hör vart utanför örebro? likaså glenn a vart bor du ca? själv bor jag antingen runt sydlig, nordlig, vestlig eller vestlig vinkel om örebro i en håla som heter vintrosa. Jag bor i den enorma metropolen Hallsberg (upptäckte just att det står högst upp, men i alla fall ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Finns det ingen i Norrbotten???? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Jag är nog den enda från lilla Torshälla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 jag må säga att Kalix inte är vidare stort heller ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Fast de flesta vet ju i alla fall var Kalix ligger. Knappt nån känner till Torshälla, men så bor det ju bara ca 6000 pers här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 9, 2002 Report Share Posted February 9, 2002 Ja men ifall man vet vart det ligger varför startar man en inte här uppe i området. ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts