Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Ja men ifall man vet vart det ligger varför startar man en inte här uppe i området. ???

Jag vet inte. Det borde finnas en i norrland. Luleå borde ju vara en bra stad att ha sina träffar.

• Svar 389
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

• 2 veckor senare...
Postad

Jag och Picard bor IAF i kungsbacka (Onsala, just söder om det på halvön där) ca 3 mil söder om Göteborg. Jag tror kanske många trekker bor där. Tex Lis@ och en mass andra kanske

Proton

Postad
Snackar vi legendariska filmer som Rymdinvasion i Lappland eller?  Jag har faktiskt inte sett den, du vet inte var man kan få tag på den?

japp, fast jag har inte heller sett den, bara hört talas om den. tyckte det alternativa namnet "Horror in the Midnight Sun" var riktigt hårt  :D

Postad
japp, fast jag har inte heller sett den, bara hört talas om den. tyckte det alternativa namnet "Horror in the Midnight Sun" var riktigt hårt

Får jag lov att påminna herrarna om ämnet; Var finns ni alla??

Men jag vill inte avsluta en så intressant diskussion, så jag tipsar om diskusarna på Lunarstorn/film & tv/science fiction. =)

Postad
Får jag lov att påminna herrarna om ämnet; Var finns ni alla??

Men jag vill inte avsluta en så intressant diskussion, så jag tipsar om diskusarna på Lunarstorn/film & tv/science fiction. =)

Ojdå..  :)  

Får man bara tillägga en sak...bara kort?

chansar på det...mumle - Rymdinvasion i Lappland går köpa via KlubbSuper8s hemsida, en sida som specialliserar sig på alla möjlig skjuk svensk film (mest p-rullar från 70-talet men även ett par sci-fi och action tror jag, hursomhelst den finns där)

Postad

Fel: Fredrik är Proton (Wrogie) så dom är samma person, eller rättare sagt: Jocke eller den som har makten över tabort användare kan tabort Fredrik användaren om inte det ställer till några problem. Och Kungsbacka ligger inte i Västragötaland utan i Halland fast det spelar nog inte så stor roll.

Proton

(ni som inte visste det så gjort Fredrik+Dudde (gamla användare en nya tillsammans som heter Wrogie

Postad
Och Kungsbacka ligger inte i Västragötaland utan i Halland fast det spelar nog inte så stor roll.

ligger det inte typ på gränsen...? och dessutom har jag för mig att det oftast räknas till västra götaland (det heter väl inte västergötland längre?)

och var ligger limmared egentligen...? hör inte det oxå till 7härads-området (södra älvsborg) eller har jag helt fel...?

Postad
Och Kungsbacka ligger inte i Västragötaland utan i Halland fast det spelar nog inte så stor roll.

ligger det inte typ på gränsen...? och dessutom har jag för mig att det oftast räknas till västra götaland (det heter väl inte västergötland längre?)

och var ligger limmared egentligen...? hör inte det oxå till 7härads-området (södra älvsborg) eller har jag helt fel...?

nope, så här är det om man tar med milimetrar, Jag och David bor i Onsala lite söder om kungsbacka, så upp i en atlas vet jag! så ser ni....IAF Jag och David bor i Onsala som ligger i Halland, kungsbacka kanske liggerpå gränsen... (fast det kanske är bäst så att det står att vi bor i Kungsbacka eftersom Onsala bra har 11 000 inv...kungsbacka har mer men Onsala täcker med yta..

Proton

Postad

Umeå ligger i västerbotten, fast för er nollåttor är väl allt norr om uppsala norrland. :)

Nej, jag är ju ursprungligen "stockholmare", kommer ifrån nyköping.

Postad
Umeå ligger i västerbotten, fast för er nollåttor är väl allt norr om uppsala norrland. :)

Jello, när jag skrev in dig som kommande från Umeå i Norrland, var det för att du själv hade skrivit i ditt inlägg:

Hmm.. få uppifrån.. med tanke på alla sjyssta norrlands-SF-rullar och UFO-observationer  

Själv bor man i Umeå!

Jag var alltså tvungen att tolka ditt inlägg som att du kom från Norrland.

Jag vore glad om alla kunde skriva sin ort och landskap, inget annat, så vet jag vart jag skall föra in er. Jag är inte bäst på svensk lokalgeografi (det har vi ju Loket till), så jag måste ha er hjälp.

Sedan betackar jag mig för att kallas för en nollåtta, fast för er västerbottningar är väl alla söder om er sörlänningar  :sigh:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...