LaserT Postad 26 Juli, 2003 Rapport Postad 26 Juli, 2003 (redigerade) Bor i Stockholm, och jag tror väl att det var fastställt i vilket landskap det låg? För tillfället "bor" jag dock i Enköping, gör lumpen på S1, så inget hinns med, inte ens forum. Redigerad 26 Juli, 2003 av LaserT
Kirk^4 Postad 27 Juli, 2003 Rapport Postad 27 Juli, 2003 Jag bor i Harbo, 4 mil nordväst om uppsala, i uppland i västmanland län.
thestargaze Postad 30 Juli, 2003 Rapport Postad 30 Juli, 2003 Välkommen till forumet, kul att det är så många nykomlimgar!! :P Om det är något ni undrar om forumet , kan ni skicka ett privat meddelande till mig. Jag hjälper gärna till!!!
James Godthardt Postad 30 Juli, 2003 Rapport Postad 30 Juli, 2003 nu håller vi på att flytta till metropolen Järpås... Det ligger i samma kommun så det är bara postorten som ändras plus de två sista siffrorna i postnumret...
poth_99 Postad 30 Juli, 2003 Rapport Postad 30 Juli, 2003 Var jag finns? Sveriges framsida .... Göteborg
UNDO_2000 Postad 2 Augusti, 2003 Rapport Postad 2 Augusti, 2003 Jag bor i Kungälv i Bohuslän. (men jag planerar att flytta närmare/till göteborg när jag har råd (inte för att kungälv ligger särskilt långt bort från Gbg))
StoVoKor Postad 20 Augusti, 2003 Rapport Postad 20 Augusti, 2003 jag bor i kiruna men ska nog flytta till göteborg nästa år för att plugga vidare
Gul Nador Postad 20 Augusti, 2003 Rapport Postad 20 Augusti, 2003 Jag bor på Cardassia Prime. (skämt åsido, är jag från gbg.)
Pjotr'k Postad 21 Augusti, 2003 Författare Rapport Postad 21 Augusti, 2003 Jag finns i Ramsele, Ångermanland Ahhh, detta släktforskarnas Mekka! (Jag släktforskar, som du kanske förstår...) Varmt välkommen till forat. Du är den förste här från Ångermanland, vad jag vet!
Dean Postad 24 Augusti, 2003 Rapport Postad 24 Augusti, 2003 hejsan..ja e då Dean.....bor i Blekinge-Sölvesborg.....hmm...e 15 år ... vet inte vad ja ska skriva mer.......
Ynkryggen Postad 28 Augusti, 2003 Rapport Postad 28 Augusti, 2003 I GÖTELABORG HAR VI DET GÖTT SOM KÖRV (vegetariskt alternativ rekommenderas)
Thalaxian Postad 14 Oktober, 2003 Rapport Postad 14 Oktober, 2003 Så att jag missat att skriva i detta ämne. Jag kommer från Moheda i Småland.
Karl Postad 2 November, 2003 Rapport Postad 2 November, 2003 Någon som bor i Göteborg, Västra Frölunda? Typ nära grimmered? Tycker att det saknas trekkvänliga personer här ute :P
Enterprise_Nx-01 Postad 16 November, 2003 Rapport Postad 16 November, 2003 Själv är man ju från norrbotten och luleå för att vara exakt :lol: Någon annan som bor i luleå?
imzadi Postad 16 November, 2003 Rapport Postad 16 November, 2003 Hej, nej, inte från Luleå, men från Jokkmokk. Räknar mig mer eller mindre som Luleåbo då jag tillbringar ganska mycket tid där.
Nina Janeway Postad 17 November, 2003 Rapport Postad 17 November, 2003 Vet inte om nån kommer ihåg det, men jag bor i lilla Hindås i Västra Götalands län. Jag räknar mej dock som en Göteborg-trekker. ;)
Pjotr'k Postad 17 November, 2003 Författare Rapport Postad 17 November, 2003 Vet inte om nån kommer ihåg det, men jag bor i lilla Hindås i Västra Götalands län. Jag räknar mej dock som en Göteborg-trekker. ;) Det har du väl redan sagt? Det står ju i första inlägget.
Unknown Postad 18 November, 2003 Rapport Postad 18 November, 2003 Jag då Glöm inte mig... Jag bor i Örebro - Närke!
Pjotr'k Postad 20 November, 2003 Författare Rapport Postad 20 November, 2003 Ahh, den första i forat från Östergötland! En vit fläck på kartan som nu fylls något...
Nina Janeway Postad 20 November, 2003 Rapport Postad 20 November, 2003 (redigerade) Åh jösses Pjotr'k, sorry for not checking first... :P Anyway, det är en fin liten lista du gjorde i första inlägget. Himla bra överblick över vilka forummedlemmar som bor var! Redigerad 20 November, 2003 av Nina Janeway
Aliline Postad 20 November, 2003 Rapport Postad 20 November, 2003 (redigerade) Ahh, den första i forat från Östergötland! En vit fläck på kartan som nu fylls något... Det är faktiskt den andra, jag har skrivit ett inlägg förut om att jag bor i Linköping. Men jag har inte blivit uppsatt på listan. mitt inlägg Redigerad 20 November, 2003 av CaJo
Damien Stone Postad 1 Maj, 2004 Rapport Postad 1 Maj, 2004 Hemort: Norrköping/Östergötland Namn: Robin Mellberg Sysselsättning: Legitimerad slacker Om mig: Okej, en kort resumé för den som skulle kunna tänkas vara intresserad, heter som sagt Robin, har ägnat större delen av mitt liv åt att spela figurspel och rollspel och jag halkade tidigt in på Star Trek, jag är väl inte den mest inbitna av trekkers men jag finner världen fascinerande och serierna/filmerna underhållande och det är allt jag behöver. De senaste femton månaderna har spenderats i Boden, närmare bestämt på S3/I19 där jag har gjort KB-tjänst som signalist, inriktad som gruppchef för satellitanslutningsenheten (tufft va!?) Till hösten flyttar jag till Luleå för att påbörja mina studier i rymdteknik. Fram tills dess så finns jag lite här och var i landet...
Rekommenderade inlägg