B'Elanna Postad 9 Januari, 2003 Rapport Postad 9 Januari, 2003 Jag bor också i Lund precis som mumle. Är det någon som vet något om Star Trek träffar i Skåne. Fanns en Star Trek föerning i Ängelhom men den är ganska avsomnad nu.
Essray Postad 9 Januari, 2003 Rapport Postad 9 Januari, 2003 (redigerade) Jag bor också i Lund precis som mumle. Är det någon som vet något om Star Trek träffar i Skåne. Fanns en Star Trek föerning i Ängelhom men den är ganska avsomnad nu. Finns info om det i Trekkerföreningar, del 2. Annars kan jag ju iofs upplysa om att TSS-Trekkers i Södra Sverige brukar hålla DS9-visningar i Lund, ibland. Redigerad 9 Januari, 2003 av Essray
*voyboy* Postad 11 Januari, 2003 Rapport Postad 11 Januari, 2003 bor i Mariestad! någon mer där ifrån???
Suskiv Postad 13 Januari, 2003 Rapport Postad 13 Januari, 2003 Jahapp så är man numera Eskilstunabo, om nån nu skulle bry sig. Vilket inte är en så stor skillnad då Torshälla är en del av Eskilstuna kommun.
Excelsior Postad 13 Januari, 2003 Rapport Postad 13 Januari, 2003 (redigerade) På tal om kommuner. Är det meningen att man ska säga i vilken tätort eller kommun man bor i? För jag har bara skrivit kommun. <_< OBS! Inlägg # 300! Redigerad 13 Januari, 2003 av Excelsior
Quiet Postad 13 Januari, 2003 Rapport Postad 13 Januari, 2003 Spelar väl inte så stor roll. Bara så att de som bor i närheten av dig kan leta reda på dig och assimilera dig så funkar det ju. ;) Nä, *fniss* men ämnet är ju bara en meddelandeform ifall man letar trek-polare som bor i närheten av där man själv bor. Kommun räcker bra.
James Godthardt Postad 8 Februari, 2003 Rapport Postad 8 Februari, 2003 Jag bor i Lidköping; Nån mer som kommer härifrån?
Captain Proton Postad 9 Februari, 2003 Rapport Postad 9 Februari, 2003 Jag bor i Lidköping; Nån mer som kommer härifrån? Var i Linköping bor du? Jag har kusiner där som jag brukar ofta hälsa på.
Pjotr'k Postad 9 Februari, 2003 Författare Rapport Postad 9 Februari, 2003 Det var Lidköping han sade, inte Linköping. Jag vet dock inte vilket landskap Lidköping (vid Vänern) ligger vid, så jag lägger inte in det på listan i första inlägget än.
James Godthardt Postad 9 Februari, 2003 Rapport Postad 9 Februari, 2003 (redigerade) Lidköping ligger i Västergötland. Nästan alla förväxlar det med Linköping, tur att det inte fanns någon stad som hette Lindköping... Redigerad 9 Februari, 2003 av James Godthardt
Nina Janeway Postad 12 Februari, 2003 Rapport Postad 12 Februari, 2003 Jag bor i lilla Hindås, i Bollebygds kommun ca 4 mil öster om Göteborg. Jag hänger dock i Göteborg nästan varje dag, så jag och Lollo är bundis ;)
Pjotr'k Postad 9 Maj, 2003 Författare Rapport Postad 9 Maj, 2003 Jag skickar upp denna diskussion lite högre i listan då det är många nya i forat. Här kan man skriva var man bor (ort + landskap) för att sedan kolla om här finns fler i närheten av dig. Skriv gärna någon kort rad också om vem du är!
USS VOYAGER Postad 9 Maj, 2003 Rapport Postad 9 Maj, 2003 (redigerade) Jag bor i Västerlanda, en mil söder om Lilla Edet som i sin tur ligger fem mil norr om Göteborg. Landskapet är antingen Bohuslän eller Västergötland. Redigerad 9 Maj, 2003 av USS VOYAGER
Dahlberg Postad 12 Maj, 2003 Rapport Postad 12 Maj, 2003 Som ny här, så kanske man borde presentera sig... Jag bor för närvarande i SKövde...
Erik/Out Postad 16 Maj, 2003 Rapport Postad 16 Maj, 2003 Inte en enda Sollefteå-bo? Usch, det är lite skrämmande. Aja, nu är i alla fall jag här!
Shinzon Postad 17 Maj, 2003 Rapport Postad 17 Maj, 2003 Här är en till från Helsing , (Scania) Skåne på latin för er som inte visste det kommer ursprunligen från fiskis utanför sthlm. Medlem i TSS oxå.
thestargaze Postad 18 Maj, 2003 Rapport Postad 18 Maj, 2003 Är tillbaka till Hovmantorp under sommaren! Hem sköna hem!!
crazy_voyager Postad 11 Juli, 2003 Rapport Postad 11 Juli, 2003 (redigerade) Partille västergötland här. Finns det fler häromkring????? det va mer än va jag visste(om man inte räknar min gamla lärare fast hon är nog inte medlem här ;) ). Redigerad 11 Juli, 2003 av crazy_voyager
imzadi Postad 11 Juli, 2003 Rapport Postad 11 Juli, 2003 (redigerade) jag bor i jokkmokk, lappland Redigerad 11 Juli, 2003 av imzadi
zebmac Postad 21 Juli, 2003 Rapport Postad 21 Juli, 2003 Det står inte i listan att någon kommer från Vagnhärad. Det gör jag. Och metropolen Vagnhärad ligger förstås i Sörmland. Jag kommer också från Vagnhärad, är dock numera bosatt nere i Småland, Markaryd, men hjärtat lämnar aldrig metropolen, Vagnhärad alltså!
Razekiel Postad 23 Juli, 2003 Rapport Postad 23 Juli, 2003 Tja Har precis registrerat mig här och tänkte att denna thread skulle vara perfekt att göra första inlägget på . Ja jag bor själv i Helsingborg och blev ärligt glatt överaskad att se att det var fler härifrån Ja nu ska jag gräva vidare här och se vad för intressant man kan finna!
trekkie89 Postad 25 Juli, 2003 Rapport Postad 25 Juli, 2003 Själv bor jag i Gnesta, inte så långt från vagnhärad.
Pjotr'k Postad 26 Juli, 2003 Författare Rapport Postad 26 Juli, 2003 Varmt välkomna, alla ni som är nya!
Rekommenderade inlägg