Commander Michels Postad 31 Augusti, 2009 Rapport Postad 31 Augusti, 2009 Välkommen hit, hoppas du ska trivas här med oss, vi tycker också att det här är ett kul forum ;) Citera
The Holy Three Postad 31 Augusti, 2009 Rapport Postad 31 Augusti, 2009 Hej! Jag är ett fan av Star Trek TOS och filmerna som hör därtill. Samlar lite Star Trek-prylar i högt blygsam skala. Har just hittat hit, och tycker detta verkar vara ett kul forum. Kanske jag till och med kan bli inspirerad att se några av de andra Star Trek-serierna, vem vet Välkommen! Jag är, precis som dig, ett stort fan av TOS och dess filmer, och samlar på lite allt möjligt som hör dit. Citera
Yoda Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 (redigerade) Hej! Hittade just hit. Verkar vara ett jättebra forum! Själv tycker jag de tre första filmerna var bäst... har alltid älskat dem. Men av de tre nyaste var väl den första The Phantom Menace bäst. Men de kunde fimpat Jar Jar binks. Ser fram att möta fler med samma intresse här! Redigerad 24 September, 2009 av Yoda Citera
Pjotr'k Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Jättekul att du har hittat hit, men undrar om det inte är så att du egentligen letar efter ett Star Wars-forum. Det här forat är först och främst inriktat på Star Trek, ett kanske närbesläktat fenomen (och visst diskuterar vi det här också - fast då bara i vår science fiction-avdelning). Om du letar efter ett mer renodlat (svenskspråkigt) forum för Star Wars så verkar det tyvärr som att den tidigare mycket uppskattade starwars.nu helt har insomnat. Sedan vill jag säga att jag håller med dig om att de första filmerna helt klart är bäst. Det finns definitivt fler Star Wars-nördar här, så du är varmt välkommen hit! Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Jar Jar och Wesley verkar ha en hel del gemensamt... J. Citera
The Holy Three Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Känns som en möjlig troll-varning här... Citera
commander ricochet Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Nee om det är var jag tror att du menar så tror jag inte det...vem orkar med att fjanta med sådant längre? Och vem bryr sej egentligen? Finns ju många här som verkligen gillar star wars också! Jag gillar det stenhårt! Citera
The Holy Three Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Problemet med troll är ju att dom väljer att spendera tid med trams. Om syftet var att enbart trolla borde man nog bry sig. Lär knappast vara ett Star Trek fan som bara valde att prata om Star Wars i sitt första inlägg. Eller så läste han fel, väldigt fel. Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Jag tror nog snarare att han läste väldigt fel. Men om det är trollvarning så lär vi väl märka det. J. Citera
commander ricochet Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 Problemet med troll är ju att dom väljer att spendera tid med trams. Om syftet var att enbart trolla borde man nog bry sig. Lär knappast vara ett Star Trek fan som bara valde att prata om Star Wars i sitt första inlägg. Eller så läste han fel, väldigt fel. I hear you! Men jag tror att det fenomenet är nästa borta. Nu ska vi vara glada att vi fått en ny medlem! Citera
The Holy Three Postad 24 September, 2009 Rapport Postad 24 September, 2009 ... som egentligen bara är ett Star Wars fan :lol: Nädå, chansen finns väl att han gillar Star Trek också. Citera
Pjotr'k Postad 25 September, 2009 Rapport Postad 25 September, 2009 Okej, slut på diskussionen. Citera
Mr Trek Postad 25 September, 2009 Rapport Postad 25 September, 2009 (redigerade) THT: Open mind!! :P "Välkommen Yoda" är vad jag tänker säga! Så välkommen hit Yoda! Redigerad 25 September, 2009 av Mr Trek Citera
Defacto Postad 9 Oktober, 2009 Rapport Postad 9 Oktober, 2009 Hej, jag är ny här! Nu ska ni buga er för er allsmäktige emperor! Muahahahahaha!! :djävul: Citera
Commander Michels Postad 10 Oktober, 2009 Rapport Postad 10 Oktober, 2009 Välkommen hit emperor defacto :P Citera
Mr Trek Postad 10 Oktober, 2009 Rapport Postad 10 Oktober, 2009 Hej, jag är ny här! Nu ska ni buga er för er allsmäktige emperor! Muahahahahaha!! :djävul: Passa dig kadett! Det finns många amiraler på detta forum :P :djävul: :lol: BTW: Välkommen hit ! Citera
Supreme Commander JAF Postad 10 Oktober, 2009 Rapport Postad 10 Oktober, 2009 Varje god kejsare bör lyssna till sina admiraler om det ska gå dem väl eller något i den stilen... Och jag tror att jag har fler plopar än du mr trek :-) J. Citera
Mr Trek Postad 10 Oktober, 2009 Rapport Postad 10 Oktober, 2009 Men jag har iaf fler plopar än vår kejsare :P Och än de flesta andra. Dessutom kallar man ju alla sorters amiraler (man har inte med något d i svenska :P ) för amiral när man snackar med varandra i ST, så det spelar inte så stor roll ändå :P Jag har iaf finare plopar än de flesta på detta forum Citera
commander ricochet Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Vad pratar vi om hehe?? Rang? B) Citera
Supreme Commander JAF Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Vem som är högst i rang... tror jag. Fast det börjar kännas ot nu. J. Citera
Mr Trek Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Va? Gör det :P Du har högre rang, men vi har båda ranger man inte kan uppnå genom att bara skriva inlägg Men jag har roligast rang, du har ju mest pappersarbete (hänvisar till TOS-filmerna och vad som händer med Kirk) :P Citera
Commander Michels Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Nu svävar vi lite väl långt från ämnet, passa dig Mr Trek så inte någon med mer ploppar på sin gradbetäckning varnar dig ;) B) Citera
Unkas Postad 11 Oktober, 2009 Rapport Postad 11 Oktober, 2009 Välkommen till forumet Defacto! Hoppas du ska trivas. Vi ses i trådarna. Citera
Mr Trek Postad 12 Oktober, 2009 Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Det var Supreme Commander JAF som började :oskyldig: :lol: Ok, vi kan nog sluta då Citera
Lorien Postad 12 Oktober, 2009 Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Då ska jag presentera mig själv. Jag är en kille på 20+ som bor i södra Sverige. Jag har varit medlem sedan 2005 men har inte varit så aktiv i forumet, Dessa dagar har mina aktiviteter ökat som alla ser. Mitt intresse kom från det faktum att jag tyckte om Startrek redan första gången jag såg det när jag var ung. Sedan dess har min passion för Startrek och andra Science-fiction filmer ökat. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.