Keiko Postad 20 Januari, 2009 Rapport Postad 20 Januari, 2009 Jag är en 12 årig kille(känner mig som en riktig yngling på forumet). Känn dig inte för mycket som en yngling här, jag är 'bara' 13 år! Fast jag är också rätt ny här... OwO Citera
Borgmi Postad 20 Januari, 2009 Rapport Postad 20 Januari, 2009 Välkommen! Jag kan ärligt säga att jag skulle aldrig gissa att du var så ung genom att läsa dina inlägg (samma gäller dig Keiko). Hoppas ni trivs här på forumet! Citera
Marvin Postad 21 Januari, 2009 Rapport Postad 21 Januari, 2009 (redigerade) Jag tycker att det är jättekul att "ni ungdomar" ;) kommer hit och sprider ST-intresset vidare. Välkomna allihop! (Önskar den 26-åriga tanten. Jag går faktiskt med käpp på vintern, skojar inte ens. <_< ) Redigerad 21 Januari, 2009 av Marvin Citera
Mr Trek Postad 21 Januari, 2009 Rapport Postad 21 Januari, 2009 Välkommen! Jag kan ärligt säga att jag skulle aldrig gissa att du var så ung genom att läsa dina inlägg (samma gäller dig Keiko). Hoppas ni trivs här på forumet! Jag tar det som en komplimang. Citera
Borgmi Postad 21 Januari, 2009 Rapport Postad 21 Januari, 2009 Välkommen! Jag kan ärligt säga att jag skulle aldrig gissa att du var så ung genom att läsa dina inlägg (samma gäller dig Keiko). Hoppas ni trivs här på forumet! Jag tar det som en komplimang. Det borde du^^ Och Marvin: Käpp är underskattat. Det är lite coolt. Citera
Mr Trek Postad 21 Januari, 2009 Rapport Postad 21 Januari, 2009 Tack alla som välkomnat mig! Nu blir det kanske snart dags för mig att välkomna någon medlem. Citera
Keiko Postad 21 Januari, 2009 Rapport Postad 21 Januari, 2009 Ja, om du kollar på sidan 38 så ser du min presentation, och jag har ju välkomnat dig! :lol: Citera
morgan Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 hej jag är ny här jag letade efter en bra hemsida som handlade om star trek (inte någon på engelska. kan inte läsa då) och hitade den hära super bra sidan sen såg jag att det fans ett forum också Citera
Borgmi Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Välkommen hit morgan! Hoppas du ska trivas. Citera
Mr Trek Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 (redigerade) Välkommen till forumet morgan hur gammal är du? Redigerad 25 Januari, 2009 av Mr Trek Citera
ambreal Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 (redigerade) Blev medlem tidigare idag efter att ha spanat in forumet ett tag. Det var tack vare mitt TNG maraton som blev jag sugen på att hitta ett Star Trek forum där jag kunde babbla på om denna nyfunna fandom. Jag har länge varit ett stort fan av Voyager men på senaste tiden har jag också blivit sci-fi fan rent allmänt. Har hela Farscape serien på dvd samt alla Firefly avsnitt och alla Vala Mal Doran avsnitt som jag har sett dussintals gånger, sett TNG serien, mestadels av Andromeda och tre säsonger av Stargate Atlantis innan Weir försvann. Favoriterna bland sci-fi serierna kommer för alltid vara Stargate SG-1 (endast pga Vala Mal Doran/Claudia Black) och Farscape (åter igen Claudia Black) på hedersplatsen, men Voyager och Firefly är på delad andra plats. Just nu för tillfället är jag besatt av TNG och Voyager; kommit in i en Star Trek period. Redigerad 25 Januari, 2009 av ambreal Citera
Supreme Commander JAF Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Välkommen till forumet! J. Citera
Mr Trek Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Välkommen till forumet kul med många nya medlemmar idag! Citera
morgan Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Välkommen till forumet morgan hur gammal är du? jag är 15 år och är föd år 1993 första november Citera
Mr Trek Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Välkommen till forumet morgan hur gammal är du? jag är 15 år och är föd år 1993 första november ok hoppas att du kommer att ha mycket kul i forumet! Som jag har Citera
DominionMaster Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 (redigerade) Hallå! Jag har varit medlem här en gång i tiden, men tänkte att det är dags för ett nytt medlemsskap! Har varken kvar mitt gamla inlogg/lösen eller mail. Likabra att go fresh! Alexander heter jag och bor i Hindås. Arbetar som organist och komponerar egen musik som en blå! Mycket filmmusik blir det! Vill ni checka in några verk gå in på www.youtube.com/misterkeyboard Tänkte försöka vara lite mer aktiv än förut! Just det...Vill bara tillägga att jag sett precis allt som finns med Star Trek och väntar med spänning på den nya försenade filmen.. Redigerad 25 Januari, 2009 av DominionMaster Citera
Unkas Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Välkommen till forumet Morgan och Ambreal!! Citera
Unkas Postad 25 Januari, 2009 Rapport Postad 25 Januari, 2009 Hej och välkommer tillbaka. Får man fråga vad du hette när du var här sisst?? Citera
DominionMaster Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 (redigerade) Bra fråga, kommer faktiskt inte ihåg det! Killkenny-kenobi hette jag på ett Star Wars fora, men tror inte jag använde samma namn här?! Ledsen, men kommer ej ihåg! (guldfiskminne!). Jag var aktiv senast för ca 8 år sedan och kom upp i ca 500 inlägg. Redigerad 26 Januari, 2009 av DominionMaster Citera
Supreme Commander JAF Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 Du kan kolla på medlemslista och där söka efter medlemmar med tex visst antal inlägg. En kandidat som jag fann var en Mr borg som hade knappt 500 inlägg och senaste besöket 2003. Kanske kan vara du? J. Citera
DominionMaster Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 (redigerade) Hehe, ja det stämmer faktiskt det! Mr Borg var det! 717 inlägg kom jag visst upp till då. Det ska vi väl kunna slå! Redigerad 26 Januari, 2009 av DominionMaster Citera
Pjotr'k Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 Möjligen kan Jocke lösa det här genom att slå samman kontona? Skulle det vara en lösning för dig, om det var möjligt? Vilket av namnen vill du i så fall ha kvar? Citera
DominionMaster Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 Ja, det vore ju inte så dumt kanske! Det nya vill jag ha, klingar bättre känner jag! Tack på förhand! Citera
Jocke Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 DominionMaster, tyvärr så har jag ingen möjlighet att slå ihop konton, så det bästa är nog om du behåller ditt nuvarande konto. Då du inte har varit aktiv med ditt gamla konto på 3 år så kanske det ändå är bäst för dig att börja om. Citera
DominionMaster Postad 26 Januari, 2009 Rapport Postad 26 Januari, 2009 Inga problem för min del! Tack ändå! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.