Unkas Postad 10 September, 2008 Rapport Postad 10 September, 2008 (redigerade) Ganska rolig tanke faktiskt. Vore skoj att möta "bekanta" i den världen. Redigerad 15 September, 2008 av Unkas Citera
Solange Postad 21 September, 2008 Rapport Postad 21 September, 2008 Hej! Jag är ny här på forumet. Solange heter jag och bor i Stockholm. Jag var med på Stockholm Trekkers heldag i början av september för första gången och trivdes kanon. Vet inte riktigt vad jag kan berätta annars om mig, fråga, så svarar jag! ;) Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 22 September, 2008 Rapport Postad 22 September, 2008 välkommen hit! Citera
Supreme Commander JAF Postad 22 September, 2008 Rapport Postad 22 September, 2008 Välkommen! J. Citera
Expendable Ensign Postad 22 September, 2008 Rapport Postad 22 September, 2008 Välkommen Solange! Jag är säker på att du kommer att trivas kanon här också. Citera
commander ricochet Postad 22 September, 2008 Rapport Postad 22 September, 2008 Välkommen! Du kommer att trivas "canon" här! ^_^ Citera
Vorik Postad 23 September, 2008 Rapport Postad 23 September, 2008 Välkommen. Hoppas du hittar många trevliga och intressanta diskussioner att delta i. Citera
DrBryce Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Hälsar välkommen, jag med! Citera
Unkas Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 (redigerade) Hej! Jag är ny här på forumet. Solange heter jag och bor i Stockholm. Jag var med på Stockholm Trekkers heldag i början av september för första gången och trivdes kanon. Vet inte riktigt vad jag kan berätta annars om mig, fråga, så svarar jag! ;) Instämmer i minna Star Trek vänners kör. Välkommen! Redigerad 24 September, 2008 av Unkas Citera
Solange Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Tack, allesamman, det känns fint att bli så välkomnad! Citera
logarithm Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Tjo. Jag är en äkta forumtönt så självklart var jag tvungen att registrera mig här när mitt intresse för Star Trek helt plötsligt blossade upp. Kan väl presentera mig lite antar jag. Mitt namn är en liten gåta, den som lyckas lura ut det är smart. Jag kommer från Linköping men bor utanför Nynäshamn. Min far är en äkta sci-fi-nörd så jag är i stort sett uppvuxen med Star Trek. Jag kollar mest på TNG, men de andra serierna är helt ok. Jag är ganska ung, fyller 15 i höst. Så i vår blir det söka till gymnasiet, och jag satsar stenhårt på att komma in på Rymdgymnasiet i Kiruna. Håll tummarna för mig! Om någon vill veta mer får den gärna fråga. Live long and prosper. Citera
Unkas Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Välkommen till forumet logarithm. Hoppas du ska finna det stimulerande. Lycka till med Rymdgymnasiet. Det fins redan några på forumet som går där. Johannalaforg är en av dem. De kan säkert ge dig goda råd om du skulle komma in. Citera
commander ricochet Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Välkommen till forat! Här på startrekdb hittar du nog allt du behöver för ditt framtida trekkande! Hälsningar från Linköping Citera
logarithm Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Vad smickrande det känns att bli så varmt välkomnad. Jag har aldrig fått så positiv inställning på ett forum förut. Tack tack. Citera
Pwntus Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Hej! We come in peace. Fast jag är ioförsej bara en person. Fast jag önskar jag kunde vara mer, så jag kunde vara en riktig enmans (?) orkester med bara mig själv, liksom. Som ni säkert har förstått så är jag musiker. Synthar är det som gäller. Jag håller för tillfället på att utbilda mig till ljudtekniker och siktar på att producera ljud och musik till filmer och som artist. Självklart är jag nörd och allt s??dant, och stolt över det! Jag har varit fascinerad av Star Trek i hela mitt liv, och lärde mig gesten redan som 3-åring. Influenser från far (som också fastnat i träsket). Jag visste inte om detta forum innan idag faktiskt, då en gåta uppenbarade sidan för mig. Jag hoppas kunna stilla mina behov av svar och tolkningar om Star Trek universat! Jag hoppas också på att jag blir en god tillgång för detta forum! Det kan vara bra att veta att jag är en relativt glad person som älskar att fastna i diskussioner om nästan vadsomhelst, och om ni har några frågor om mig elelr min musik är det bara att fråga! vi hörs! | \ / |_ Citera
Expendable Ensign Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Välkomna logarithm och Pwntus! Hoppas ni kommer att trivas här på forumet. Citera
logarithm Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Jag trivs redan som en delfin i havet! Underbart forum ni har här må jag säga. Jag känner mig verkligen hemma här. Jag har precis likadana intressen som alla andra här! Wow säger jag bara. Har inte kännt mig så här accepterad sedan jag var på en indiefestival. :lol: Citera
Pwntus Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Tack! Om jag vetat om det här forumet tidigare hade jag förmodligen vigt mitt liv åt det! Istället blev det åt syntharna jag dedikerat mig. Men det är ett underbart forum, Ett av de bättre jag är medlem i! Tja, jag är bara medlem i två, men båda är bra Citera
NX-01 Postad 28 September, 2008 Rapport Postad 28 September, 2008 Tjo. Jag är en äkta forumtönt så självklart var jag tvungen att registrera mig här när mitt intresse för Star Trek helt plötsligt blossade upp. Kan väl presentera mig lite antar jag. Mitt namn är en liten gåta, den som lyckas lura ut det är smart. Jag kommer från Linköping men bor utanför Nynäshamn. Min far är en äkta sci-fi-nörd så jag är i stort sett uppvuxen med Star Trek. Jag kollar mest på TNG, men de andra serierna är helt ok. Jag är ganska ung, fyller 15 i höst. Så i vår blir det söka till gymnasiet, och jag satsar stenhårt på att komma in på Rymdgymnasiet i Kiruna. Håll tummarna för mig! Om någon vill veta mer får den gärna fråga. Live long and prosper. Tjo på dig och välkommen hit. Jag pluggar på Rymd här i Kiruna och det är helskoj (kom nyss hem från ett LoTR-maraton, 10 h filmtittande :P ). Efter att ha kikat in i din profil där du säger att du heter plugghäst så tror jag inte det blir några problem att komma in här. Citera
Unkas Postad 28 September, 2008 Rapport Postad 28 September, 2008 Hej och välkommen Pwntus. Hoppas du ska trivas och kan få utlopp för ditt Star Trek-intresse här på forumet. Citera
Tom_Hell Postad 2 Oktober, 2008 Rapport Postad 2 Oktober, 2008 Är väl lika bra att säga hej i den här tråden igen. Det verkar ha kommit en hel del nytt folk sedan sist det begav sig. Är 32 år och från Örebro (alltings medelpunkt). Har deltagit i detta utmärkta forum från och till sedan 2004. På grund av personliga orsaker har jag varit borta härifrån ett drygt halvår eller så men nu är jag tillbaka. Så hej till alla som kommer ihåg mig och ett extra stort hej till alla som är nya (elelr inte minns mig). Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 2 Oktober, 2008 Rapport Postad 2 Oktober, 2008 välkommen tillbaka Tom Citera
Supreme Commander JAF Postad 3 Oktober, 2008 Rapport Postad 3 Oktober, 2008 Hej Tom hell och välkommen tillbaka! Du saknades när du försvann men det är alltid lika skoj när nygammla medlemmar återkommer. J. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.