Fmi Postad 14 Maj, 2009 Rapport Postad 14 Maj, 2009 Välkommen Lingontass. Vad pluggar du för något? Tackar! Pluggar kemiteknik på Chalmers, liiite Star Trek-relaterat minsann <_< Kul att se att man inte är den enda teknologen iallafall Är F:are i Lund. Citera
Marvin Postad 14 Maj, 2009 Rapport Postad 14 Maj, 2009 Välkomna, alla nya underbara människor! Det är alltid trevligt när det kommer nytt blod till "flocken"! Fmi: Visste inte att här fanns fler som bor i Lund, det var lattjo! Citera
Species 2669 Postad 24 Juni, 2009 Rapport Postad 24 Juni, 2009 Hej! Jag heter Simon, bor i Göteborg och är då självklart med i WCT, det var så jag hittade hit. Jag har precis muckat och tänkte börjar plugga på Chalmers i höst. Citera
commander ricochet Postad 24 Juni, 2009 Rapport Postad 24 Juni, 2009 Välkommen till Sveriges bästa star trek-hemsida! ;) Citera
Commander Michels Postad 24 Juni, 2009 Rapport Postad 24 Juni, 2009 Välkommen hit =). Vilken är Species 2669 eller tog du ett nr på måfå ;) Citera
Mr Trek Postad 25 Juni, 2009 Rapport Postad 25 Juni, 2009 Välkommen till sidan, hoppas du hittar många roliga saker som passar din smak! Citera
Novatron Postad 1 Juli, 2009 Rapport Postad 1 Juli, 2009 Vad roligt ! Kul att se fler hittar hit ^^ Citera
gronkal Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 hej jag vill bara presentrear mig lite grann och berätta vem jag är, jag anses vara en stor trekkie och tycker om att samla på lite star trek memorabilia, men jag är även avslappnad och har andra intressen som då fantasy och warhammer40k. Citera
commander ricochet Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 Välkommen till forat! Du var mej en rask en på att gräva fram gamla trådar! :lol: Hoppas att du ska trivas här! Mvh/M Citera
Fmi Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 hej jag vill bara presentrear mig lite grann och berätta vem jag är, jag anses vara en stor trekkie och tycker om att samla på lite star trek memorabilia, men jag är även avslappnad och har andra intressen som då fantasy och warhammer40k. Välkommen hit. Ser att du redan varit igång rätt rejält och skrivit, vilket alltid är trevligt Citera
The Holy Three Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 hej jag vill bara presentrear mig lite grann och berätta vem jag är, jag anses vara en stor trekkie och tycker om att samla på lite star trek memorabilia, men jag är även avslappnad och har andra intressen som då fantasy och warhammer40k. Välkommen! Det var jag som rekommenderade det här stället till dig, kul att du redan börjat postat lite ;) Citera
Mr Trek Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 Välkommen till forumet, du verkar ha kommit igång ordentligt, men jag skrev också väldigt mycket på min fösta dag. Citera
Aike Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 hej jag vill bara presentrear mig lite grann och berätta vem jag är, jag anses vara en stor trekkie och tycker om att samla på lite star trek memorabilia, men jag är även avslappnad och har andra intressen som då fantasy och warhammer40k. Välkommen hit! Kul med andra som gillar TOS. En fråga: du skrev i en annan tråd att du började kolla på TOS när du var fem. Var det på teve eller dvd? Citera
Commander Michels Postad 4 Juli, 2009 Rapport Postad 4 Juli, 2009 Välkommen hit. Alltid kul med nytt blod här på forumet (vi fick oss en rejäl transfusion med många inlägg idag ), hoppas att du ska fortsätta att trivas här Citera
The Tiny Little Lifeform Postad 20 Juli, 2009 Rapport Postad 20 Juli, 2009 (redigerade) jag har varit en trekkie ända sen jag var 5 det började med voyager sen enterprise den femte serien, sen för fyra månader sen visade någon mig TNG och jag älskar den serien specielt när det handlar om Data har är jätte kul. har sett alla filmer, dom bästa är first contact och Nemesis, även om Data dog där är jag inte ledsen för han dog med stil. jag har tränat in life form song he he, har skrivit min egen song om star trek finns snart på min sida. Redigerad 20 Juli, 2009 av The Tiny Little Lifeform Citera
Fmi Postad 20 Juli, 2009 Rapport Postad 20 Juli, 2009 Välkommen hit. Du får länka sedan så vi får höra din sång Citera
Mr Trek Postad 23 Juli, 2009 Rapport Postad 23 Juli, 2009 Välkommen, jag önskar att jag också hade upptäckt trek så tidigt. Gillar dina föräldrar också ST eller upptäckte du det helt själv? Citera
Unkas Postad 24 Juli, 2009 Rapport Postad 24 Juli, 2009 Jag ser att det kommit en del nya namn till forumet under tiden som jag har haft semseter. Jag vill välkomna er alla till forumet. Hoppas ni ska trivas. Vi ses säkert till hösten när det blir fart på forumet igen. Citera
tantrum Postad 31 Augusti, 2009 Rapport Postad 31 Augusti, 2009 Hej! Jag är ett fan av Star Trek TOS och filmerna som hör därtill. Samlar lite Star Trek-prylar i högt blygsam skala. Har just hittat hit, och tycker detta verkar vara ett kul forum. Kanske jag till och med kan bli inspirerad att se några av de andra Star Trek-serierna, vem vet Citera
RoLaren Postad 31 Augusti, 2009 Rapport Postad 31 Augusti, 2009 Hej! Jag är ett fan av Star Trek TOS och filmerna som hör därtill. Samlar lite Star Trek-prylar i högt blygsam skala. Har just hittat hit, och tycker detta verkar vara ett kul forum. Kanske jag till och med kan bli inspirerad att se några av de andra Star Trek-serierna, vem vet Välkommen hit Kul att det dyker upp fler som gillar TOS. Själv gillar jag alla StarTrekserierna förutom Enterprise. Jag rekommenderar att du kollar på TNG och DS9 iaf. Du har många timmars fantastiskt TVtittande framför dig. Citera
Mr Trek Postad 31 Augusti, 2009 Rapport Postad 31 Augusti, 2009 (redigerade) Men ENT är inte så dålig den heller :P Välkommen hit! Redigerad 31 Augusti, 2009 av Mr Trek Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.