Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Välkomna Apulse och Mobocaster =) Förutom den inofficiella Öschöttaklubben finns även TSS (trekkers i södra sverige), WCT (West coast trekkers, har inget med träningsoveraller att göra) samt den föreningen jag är med i; Stockholm Trekkers.

Postad

Hejsan skulle presnetera mig här ja....

Jag är en kille från gbg som just börjat spela startrek online och fick höra att man skulle prestentera sig här för att vara med i svenka flottan.

Intressen musik och film...

Postad

Hejsan skulle presnetera mig här ja....

Jag är en kille från gbg som just börjat spela startrek online och fick höra att man skulle prestentera sig här för att vara med i svenka flottan.

Intressen musik och film...

Välkommen till forumet och vad roligt med ännu fler som spelar STO! :D

För att gå med i "svenska flottan" är det bara att kontakta nån i spelet.

jag heter thamupp@thamupp :)

Postad

Känns ju som jag borde presentera mej lite här, och berätta hur jag kom i kontakt med Star Trek. Lite synd att jag inte lagt märke till det lite tidigare.

Det började med att jag läste artikeln om Voyager i SciFiNow, det verkar som en helt ok serie, då ja förr aldrig hade sett något som hade med ST att göra.

Någon vecka eftersåg jag att First Contact gick på tv, det var vål någon gång i slutet på 2009, sedan dess har jag sett klart Voyager och är på säsong 2 av DS9.

Hittade det här forumet när jag försökte leta reda på Voyager boxarna :)

Postad

Hej!

Lika bra att presentera sig när man hamnat här. Jag är en 41 årig norrlänning som bott i Linköping de senaste 20 åren. Blev tipsad om denna sida av commander ricochet som jag är god vän med.

Älskar science fiction och fastnade redan i unga år för StarTrek och Månbas Alpha. Satt klistrad vid tv'n när de första avsnitten sändes. :w00t:

På senare år har jag plöjt igenom serierna med Picard & Archer men DS9 har jag bara sett enstaka avsnitt av. (Men det har ricochet ordnat bot för. Tack-tack!!)

Filmerna har man sett på bio eller tv, så lite trekkig är man väl... B)

Lev väl och se film på bio!! ;)

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...