Unkas Postad 1 Februari, 2010 Rapport Postad 1 Februari, 2010 Välkommna Apulse och Mobocaster! Hoppas ni ska känna er hemma. Citera
RoLaren Postad 1 Februari, 2010 Rapport Postad 1 Februari, 2010 Välkomna Apulse och Mobocaster =) Förutom den inofficiella Öschöttaklubben finns även TSS (trekkers i södra sverige), WCT (West coast trekkers, har inget med träningsoveraller att göra) samt den föreningen jag är med i; Stockholm Trekkers. Citera
Kablam Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 Hejsan skulle presnetera mig här ja.... Jag är en kille från gbg som just börjat spela startrek online och fick höra att man skulle prestentera sig här för att vara med i svenka flottan. Intressen musik och film... Citera
thamupp Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 Hejsan skulle presnetera mig här ja.... Jag är en kille från gbg som just börjat spela startrek online och fick höra att man skulle prestentera sig här för att vara med i svenka flottan. Intressen musik och film... Välkommen till forumet och vad roligt med ännu fler som spelar STO! För att gå med i "svenska flottan" är det bara att kontakta nån i spelet. jag heter thamupp@thamupp Citera
Stevex Postad 14 Februari, 2010 Rapport Postad 14 Februari, 2010 Känns ju som jag borde presentera mej lite här, och berätta hur jag kom i kontakt med Star Trek. Lite synd att jag inte lagt märke till det lite tidigare. Det började med att jag läste artikeln om Voyager i SciFiNow, det verkar som en helt ok serie, då ja förr aldrig hade sett något som hade med ST att göra. Någon vecka eftersåg jag att First Contact gick på tv, det var vål någon gång i slutet på 2009, sedan dess har jag sett klart Voyager och är på säsong 2 av DS9. Hittade det här forumet när jag försökte leta reda på Voyager boxarna Citera
commander ricochet Postad 14 Februari, 2010 Rapport Postad 14 Februari, 2010 Välkommen! Då har du många timmar med trevligt tittande framför dej! Citera
Commander Michels Postad 14 Februari, 2010 Rapport Postad 14 Februari, 2010 Välkommen hit Stevex Citera
Mr Trek Postad 14 Februari, 2010 Rapport Postad 14 Februari, 2010 Då har du mycket härligt DS9 tittande framför dig! Välkommen! Citera
Jocke Postad 15 Februari, 2010 Rapport Postad 15 Februari, 2010 Välkommen! Missa nu inte våra avdelningar om avsnitten och filmerna Citera
Mr_Data Postad 18 Februari, 2010 Rapport Postad 18 Februari, 2010 Hej! Lika bra att presentera sig när man hamnat här. Jag är en 41 årig norrlänning som bott i Linköping de senaste 20 åren. Blev tipsad om denna sida av commander ricochet som jag är god vän med. Älskar science fiction och fastnade redan i unga år för StarTrek och Månbas Alpha. Satt klistrad vid tv'n när de första avsnitten sändes. På senare år har jag plöjt igenom serierna med Picard & Archer men DS9 har jag bara sett enstaka avsnitt av. (Men det har ricochet ordnat bot för. Tack-tack!!) Filmerna har man sett på bio eller tv, så lite trekkig är man väl... B) Lev väl och se film på bio!! ;) Citera
The Holy Three Postad 18 Februari, 2010 Rapport Postad 18 Februari, 2010 Välkommen hit, Mr_Data! Meddela gärna Pjotr'k i denna tråd att du är Linköpingsbo/östgöte: http://www.startrekdb.se/forum/index.php?showtopic=4530 Citera
Commander Michels Postad 18 Februari, 2010 Rapport Postad 18 Februari, 2010 Välkommen Mr Data. Åh så roligt att ha en massa bra Star Trek kvar att se för första gången, det är inte så att man blir lite avundsjuk Citera
The Holy Three Postad 19 Februari, 2010 Rapport Postad 19 Februari, 2010 Admiral Picard är en legend i sig, det var han som fick mig att kolla på Star Trek från första början, vilket till slut gjorde mig till en Trekkie. Så all heder åt honom Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.