RoLaren Postad 30 December, 2009 Rapport Postad 30 December, 2009 Välkommen Dr.Doom. Har för mig att CDon hade DS9boxarna till ett vettigt pris. Annars rekommenderar jag blocket.se. Har du förresten varit på Islands of Adventure och åkt attraktionen Dr Doom's Fear Fall? Citera
Doktor.Doom Postad 30 December, 2009 Rapport Postad 30 December, 2009 Hej tack RoLaren har köpt en box säsong 4 på Ginza & så säsong 5 på Cd On har restena av boxarna i nyutgåvan men klart snyggast är dom svarta boxarna..nej tyvärr har inte åkt där men efter vad det låter så verkar det aningen läskigt B) Citera
RoLaren Postad 31 December, 2009 Rapport Postad 31 December, 2009 http://www.blocket.se/lund/DVD_Boxar__Blueray___CDs_25097132.htm?ca=11&w=3 Här är iaf en säsong av DS9 i svart box. Visst är de svarta boxarna snygga. jag har alla serierna i hårdplastutgåva, förutom Enterprise, där jag bara äger en säsong, även denna i hårdplast visserligen. Om jag hittar ent i hårdplast till ett bra pris köper jag nog dem också, trots att den serien inte föll mig i smaken. Citera
Unkas Postad 31 December, 2009 Rapport Postad 31 December, 2009 Välkommna To'E'Cra och Doktor.Doom. Citera
leere Postad 15 Januari, 2010 Rapport Postad 15 Januari, 2010 (redigerade) leere här. reggade mig för ett tag sen men har tittat runt här till och från innan. kanske mer för att jag hittade forums-knappen först den 30:e december... :rodna: är främst en TOS-fan men tackar inte nej till de andra serierna och filmerna om man säger så :visslar: Redigerad 15 Januari, 2010 av leere Citera
Commander Michels Postad 16 Januari, 2010 Rapport Postad 16 Januari, 2010 Välkommen hit till forumet Citera
leere Postad 16 Januari, 2010 Rapport Postad 16 Januari, 2010 tackar forumet verkar trevligt så jag skall försöka bli lite aktiv här också tänkte jag. Citera
Commander Michels Postad 16 Januari, 2010 Rapport Postad 16 Januari, 2010 tackar forumet verkar trevligt så jag skall försöka bli lite aktiv här också tänkte jag. Vad kul Det är alltid roligt med fler som skriver, hoppas du ska trivas här Citera
Apulse Postad 17 Januari, 2010 Rapport Postad 17 Januari, 2010 Halloj! Kille från stockholm som är 25 å gammal. Varit delvis ett fan av Star trek sen man var liten och lekte runt med Star trek Michromachines och såg dagligen på Kanal 5 sändningstid på Star trek (Tror det var 13:00 på tiden). Spelfreak annars, Sitter med STO Beta just nu och förstör min dygnsrytm. Favorit serien går mellan Voyager/DS9. Dröm: Ger mig fan på också att jag ska skaffa Voyager i Micromachine format att hänga på hyllan med dom andra . Citera
commander ricochet Postad 18 Januari, 2010 Rapport Postad 18 Januari, 2010 Hej och välkommen till denna sida! Kul att det finns fler som har sabbat dyngnsrytmen i helgen på STO! Vi kanske har fajtats tillsammans? Min figur heter ricochet. Citera
Apulse Postad 18 Januari, 2010 Rapport Postad 18 Januari, 2010 Hehe, det är lite beroende framkallande kan man lugnt säga Dock så behöver spelet fixas ordentligt, tror det kommer dröja ca 6 månader efter släpp tills det blir 100%. Just nu så är det bara roligt att leva in Star trek världen och bli barn igen . Kan adda dig på Friends, går vid namnet Apulse på skeppet U.S.S Solna. Lvl 10 änsålänge dock Citera
commander ricochet Postad 18 Januari, 2010 Rapport Postad 18 Januari, 2010 Oki jag är nog level 8 eller sju. Mitt skepp heter SS Eagle men jag ska se om det går att byta namn. Kika in på min nyskapade tråd: Star trek online FAQ! Citera
Commander Michels Postad 18 Januari, 2010 Rapport Postad 18 Januari, 2010 Välkommen hit Apulse. Hoppas du ska trivas Citera
mobocaster Postad 31 Januari, 2010 Rapport Postad 31 Januari, 2010 Tjo! Jag är en liten tönt som kommer från Stockholm ursprungligen, men av någon anledning hamnade i Norrköping. Trivs bra här, och bor ihop med zoledian (också ny här på forumet), som introducerade mig för Star Trek. Såg TNG på TV när jag var liten, och gillade det, men hade inte sett något i vuxen ålder. Jag såg klart TOS nyligen, och jag absolut älskar det. Jag är ganska förälskad i hela altet. Lite extra i Spock. Det är något med dom där öronen... Håller på med TAS nu, och planerar att se allt det andra med! Blev sugen på att få vara med i Star Trek gemenskapen så jag googlade och hittade hit. Citera
Commander Michels Postad 1 Februari, 2010 Rapport Postad 1 Februari, 2010 Välkommen, här är du i gott sällskap Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.