Mr Trek Postad 12 Oktober, 2009 Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Vad ska man säga? Välkommen passar inte så bra... Hoppas att du kan upptäcka hur mycket kul man kan ha här! Citera
Lorien Postad 12 Oktober, 2009 Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Haha så sant. Jag upptäckte redan 2005 att detta var en sida för mig som var törstig på kunskap kring StarTrek och den törsten släcks med måtta. Startrekdb.se är en sida som alla startrek fan bör bli medlemmar i. Bättre kan det inte bli. :lol: Jag tackar dig Mr Trek för din omtanke.... Citera
Commander Michels Postad 12 Oktober, 2009 Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Jag hoppas du ska fortsätta trivas här på forumet Lorien Citera
Lorien Postad 12 Oktober, 2009 Rapport Postad 12 Oktober, 2009 Det kommer jag göra Commander Michels. Citera
Popesize Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Kadett Popesize Anmäler sig! Har lurkat här en del, och funderat på att regga mig lite då och då. Men något fick mig idag att göra slag i saken. Hoppas jag får ut något av diskussionerna här. Citera
commander ricochet Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Välkommen till Star fleet-akademin kadett! Jag gillar din avatar! Bra val! Du kommer säkerligen få ut mycket av diskussionerna här på forat! Finns mycket att få reda på i dom samt självklart i den mycket eminenta databasen vi har här! Citera
The Holy Three Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Kadett Popesize Anmäler sig! Har lurkat här en del, och funderat på att regga mig lite då och då. Men något fick mig idag att göra slag i saken. Hoppas jag får ut något av diskussionerna här. Nämen dra på tusan! Det var allt på tiden att du reggade dig här, med tanke på att jag tjatat på dig i 2-3 år nu. Inte förvarnade du mig heller <_< För alla som var närvarande på Östgöta Star Trek Treff #1 kan jag meddela er om att denne herre var närvarande där, han var en av dom som hängde med mig in från Norrköping Välkommen! Citera
Commander Michels Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Välkommen hit Här finns mycket att välja på och diskutera, hoppas du ska trivas. Citera
Mr Trek Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Välkommen hit! Du ska nog se att det ibland kan uppstå ganska heta diskussioner här, och självklart intressanta också Citera
Unkas Postad 4 November, 2009 Rapport Postad 4 November, 2009 Välkommen till forumet Popesize! Hoppas du ska trivas. Citera
Antiscamp Postad 22 December, 2009 Rapport Postad 22 December, 2009 Jag är Antiscamp, från Finland. Jag är 33. Just nu håller jag på att se igenom hela The Next Generation och jag är på säsong tre. Som tur är, har jag välsignats med en sambo som gillar Star Trek också, och hon och jag fördriver kvällarna med att se igenom avsnitten. Efter TNG, ska vi se igenom Voyager också. Jag såg Star Trek i ungdomen också; TNG bland annat. Speciellt minns jag Star Trek Voyager, men även den klassiska serien från 60-talet har en avsevärd plats i hjärtat. Jag hittade hit till Star Trek Databasen genom Memory Alpha, vars svenskspråkiga del tyvärr tycks vara död. Cheers. Citera
Supreme Commander JAF Postad 22 December, 2009 Rapport Postad 22 December, 2009 Välkommen till forumet! Alltid lika skoj när alla i familjen gillar star trek! J. Citera
Mr Trek Postad 22 December, 2009 Rapport Postad 22 December, 2009 Välkommen! Hoppas du kan hitta mycket intressant här! Citera
Unkas Postad 22 December, 2009 Rapport Postad 22 December, 2009 Välkommen till forumet Antiscamp! Citera
The Holy Three Postad 23 December, 2009 Rapport Postad 23 December, 2009 Välkommen! Hoppas du kommer trivas. Citera
thamupp Postad 23 December, 2009 Rapport Postad 23 December, 2009 Jag är Antiscamp, från Finland. Jag är 33. Välkommen Jag hittade hit till Star Trek Databasen genom Memory Alpha, vars svenskspråkiga del tyvärr tycks vara död. Apropå det, var det inte ni här på forumet som skapade den svenskspråkiga delen? Har för mej att jag läste det här... (innan jag blev medlem) Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 December, 2009 Rapport Postad 24 December, 2009 Det har jag inget minne av... Tvärtom så använder vi gärna Memory Alfa som basinfo när vi skriver våra artiklar. J. Citera
Antiscamp Postad 24 December, 2009 Rapport Postad 24 December, 2009 Memory Alpha är väldigt imponerande, men den svenska delen kunde behöva en hel del arbete. Själv brukade jag hålla på med Wikipedia och skriva historiska artiklar, men jag tröttnade. Citera
thamupp Postad 24 December, 2009 Rapport Postad 24 December, 2009 Det har jag inget minne av... Tvärtom så använder vi gärna Memory Alfa som basinfo när vi skriver våra artiklar. J. http://www.startrekdb.se/forum/index.php?showtopic=1785 Det var det jag tänkte på ;P Citera
To'E'Cra Postad 29 December, 2009 Rapport Postad 29 December, 2009 Tjenare! Är ny på forumet och tänkte hälsa lite på er. Favoritserien är DS9, men alla serierna är ju så klart grymma och har sin egna charm. Q'APLA! Citera
RoLaren Postad 29 December, 2009 Rapport Postad 29 December, 2009 Välkommen till forumet DS9 är min favoritserie också. Citera
Mr Trek Postad 29 December, 2009 Rapport Postad 29 December, 2009 Välkommen, av de serier jag sett/ser, så tycker jag också att DS9 är bäst Citera
Doktor.Doom Postad 30 December, 2009 Rapport Postad 30 December, 2009 Vill säga hej har varit reggad ett tag men inte särskilt aktiv men nu så ska jag titta in allt oftare så Hej här är jag B) "Doktor Doom"..och så vil jag skryta med att "Deep space nine" är min favorit serie Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.