Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Haha så sant. Jag upptäckte redan 2005 att detta var en sida för mig som var törstig på kunskap kring StarTrek och den törsten släcks med måtta. Startrekdb.se är en sida som alla startrek fan bör bli medlemmar i. Bättre kan det inte bli. :lol:

Jag tackar dig Mr Trek för din omtanke....

• 3 veckor senare...
Postad

Kadett Popesize Anmäler sig! :)

Har lurkat här en del, och funderat på att regga mig lite då och då. Men något fick mig idag att göra slag i saken.

Hoppas jag får ut något av diskussionerna här.

Postad

Kadett Popesize Anmäler sig! :)

Har lurkat här en del, och funderat på att regga mig lite då och då. Men något fick mig idag att göra slag i saken.

Hoppas jag får ut något av diskussionerna här.

Nämen dra på tusan! Det var allt på tiden att du reggade dig här, med tanke på att jag tjatat på dig i 2-3 år nu. Inte förvarnade du mig heller <_<

För alla som var närvarande på Östgöta Star Trek Treff #1 kan jag meddela er om att denne herre var närvarande där, han var en av dom som hängde med mig in från Norrköping :)

Välkommen!

• 1 månad senare...
Postad

Jag är Antiscamp, från Finland. Jag är 33.

Just nu håller jag på att se igenom hela The Next Generation och jag är på säsong tre. Som tur är, har jag välsignats med en sambo som gillar Star Trek också, och hon och jag fördriver kvällarna med att se igenom avsnitten. Efter TNG, ska vi se igenom Voyager också.

Jag såg Star Trek i ungdomen också; TNG bland annat. Speciellt minns jag Star Trek Voyager, men även den klassiska serien från 60-talet har en avsevärd plats i hjärtat.

Jag hittade hit till Star Trek Databasen genom Memory Alpha, vars svenskspråkiga del tyvärr tycks vara död.

Cheers.

Postad

Jag är Antiscamp, från Finland. Jag är 33.

Välkommen :)

Jag hittade hit till Star Trek Databasen genom Memory Alpha, vars svenskspråkiga del tyvärr tycks vara död.

Apropå det, var det inte ni här på forumet som skapade den svenskspråkiga delen? Har för mej att jag läste det här... (innan jag blev medlem)

Postad

Memory Alpha är väldigt imponerande, men den svenska delen kunde behöva en hel del arbete. Själv brukade jag hålla på med Wikipedia och skriva historiska artiklar, men jag tröttnade.

Postad

Vill säga hej har varit reggad ett tag men inte särskilt aktiv men nu så ska jag titta in allt oftare så Hej här är jag B) "Doktor Doom"..och så vil jag skryta med att "Deep space nine" är min favorit serie :D

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...