Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Välkommen Miborg :). Vad roligt att du delar din dotters intresse, det är alltid kul att ha någon närstående att diskutera med. Själv har jag min man här på forat (Jag övertalade honom att se Star Trek med mig och sen var han fast hehe) Hoppas du ska trivas här :)

• 2 veckor senare...
Postad

uuh. jag är då ny, uppenbarligen :P namnet är då Victor, fyller 19 i år och tja finns väl inte så mycket att säga. har tittat på star trek så länge jag kan minnas faktiskt. så det är en stor del av mitt liv.

för övrigt känns det sjukt fel att vara på ett forum som handlar om star trek OCH skriva på svenska. jag har blivit van att prata om star trek på engelska. för övrigt rollspelar jag också en hel del star trek. ifall någon är intresserad av sådant så är det ju bara att peta på mig. :D

Postad
Välkommen! Kathryn Archer här på forat (även med i redaktionen på Star Trek Databas) rollspelar en del, om du vill söka reda på henne.

oooh, det ska jag göra! tack för tipset. för övrigt sådär, finns det någon plats här där just star trek rollspel diskuteras?

tack för välkomnandena (sjukt fult ord är det, ifall jag stavade rätt. men man vet ju aldrig) :P

Postad

Välkommen:) Jag brukar inte skriva här men jag såg rollspel nämnas, jag brukade nämligen rollspela en del för några år sen (forumbaserat främst). Det har dock inte blivit något på senare år, men vem vet, om du inspirerar mig kanske jag börjar igen;)

Postad

Det är alltid trevlig med nya medlemar och bekantskaper, så det är med glädje jag välkommnar dig "Sayun Arthan". Hoppas du ska trivas och hittar trådar som stimulerar dinna Star Trek intressen.

• 3 veckor senare...
Postad (redigerade)

Hej!

Jag har varit medlem här i några veckor, så det är väl hög tid att presentera sig. Susan heter jag, är 21 år och jag pluggar och bor i Göteborg.

Mitt Star Trek-intresse är relativt nytt, jag fastnade för TNG när det gick på tv för ett tag sedan och har sedan dess hunnit kolla igenom filmerna, originalserien, Enterprise och givetvis TNG. För tillfället är det Voyager som g??ller!

Redigerad av Lingontass
Postad

Välkommen, Lingontass! :) Hoppas du trivs och behåller ditt nyfunna ST-intresse (är också ny på Star Trek) precis som vi andra! :lol:

Eller, ja, välkommen, i vilket fall. *Går lite till överdrift ibland* :rodna:

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...