Borgmi Postad 2 April, 2009 Rapport Postad 2 April, 2009 Haha, ja, vad säger man. Välkommen! ;) Citera
Mr Trek Postad 2 April, 2009 Rapport Postad 2 April, 2009 Välkommen till forumet Miborg, hoppas du kan ha lika kul här som vi andra har! Citera
Commander Michels Postad 3 April, 2009 Rapport Postad 3 April, 2009 Välkommen Miborg . Vad roligt att du delar din dotters intresse, det är alltid kul att ha någon närstående att diskutera med. Själv har jag min man här på forat (Jag övertalade honom att se Star Trek med mig och sen var han fast hehe) Hoppas du ska trivas här Citera
Unkas Postad 6 April, 2009 Rapport Postad 6 April, 2009 Välkommen Miborg. Trevlig med flera generationer på forumet. Ni måste vara en riktig Star Trek familj. Citera
Sayun Arthan Postad 16 April, 2009 Rapport Postad 16 April, 2009 uuh. jag är då ny, uppenbarligen :P namnet är då Victor, fyller 19 i år och tja finns väl inte så mycket att säga. har tittat på star trek så länge jag kan minnas faktiskt. så det är en stor del av mitt liv. för övrigt känns det sjukt fel att vara på ett forum som handlar om star trek OCH skriva på svenska. jag har blivit van att prata om star trek på engelska. för övrigt rollspelar jag också en hel del star trek. ifall någon är intresserad av sådant så är det ju bara att peta på mig. Citera
Pjotr'k Postad 16 April, 2009 Rapport Postad 16 April, 2009 Välkommen! Kathryn Archer här på forat (även med i redaktionen på Star Trek Databas) rollspelar en del, om du vill söka reda på henne. Citera
Sayun Arthan Postad 16 April, 2009 Rapport Postad 16 April, 2009 Välkommen! Kathryn Archer här på forat (även med i redaktionen på Star Trek Databas) rollspelar en del, om du vill söka reda på henne. oooh, det ska jag göra! tack för tipset. för övrigt sådär, finns det någon plats här där just star trek rollspel diskuteras? tack för välkomnandena (sjukt fult ord är det, ifall jag stavade rätt. men man vet ju aldrig) :P Citera
crazy_voyager Postad 17 April, 2009 Rapport Postad 17 April, 2009 Välkommen:) Jag brukar inte skriva här men jag såg rollspel nämnas, jag brukade nämligen rollspela en del för några år sen (forumbaserat främst). Det har dock inte blivit något på senare år, men vem vet, om du inspirerar mig kanske jag börjar igen;) Citera
Unkas Postad 17 April, 2009 Rapport Postad 17 April, 2009 Det är alltid trevlig med nya medlemar och bekantskaper, så det är med glädje jag välkommnar dig "Sayun Arthan". Hoppas du ska trivas och hittar trådar som stimulerar dinna Star Trek intressen. Citera
Lingontass Postad 9 Maj, 2009 Rapport Postad 9 Maj, 2009 (redigerade) Hej! Jag har varit medlem här i några veckor, så det är väl hög tid att presentera sig. Susan heter jag, är 21 år och jag pluggar och bor i Göteborg. Mitt Star Trek-intresse är relativt nytt, jag fastnade för TNG när det gick på tv för ett tag sedan och har sedan dess hunnit kolla igenom filmerna, originalserien, Enterprise och givetvis TNG. För tillfället är det Voyager som g??ller! Redigerad 9 Maj, 2009 av Lingontass Citera
Keiko Postad 9 Maj, 2009 Rapport Postad 9 Maj, 2009 Välkommen, Lingontass! Hoppas du trivs och behåller ditt nyfunna ST-intresse (är också ny på Star Trek) precis som vi andra! :lol: Eller, ja, välkommen, i vilket fall. *Går lite till överdrift ibland* :rodna: Citera
Commander Michels Postad 9 Maj, 2009 Rapport Postad 9 Maj, 2009 Välkommen Lingontass, jag hoppas du ska trivas här med oss Citera
Mr Trek Postad 9 Maj, 2009 Rapport Postad 9 Maj, 2009 Välkommen hoppas du hittar många trådar som passar dig! Jag är också ganska ny på Star Trek. Citera
Fmi Postad 9 Maj, 2009 Rapport Postad 9 Maj, 2009 Välkommen Lingontass. Vad pluggar du för något? Citera
Supreme Commander JAF Postad 9 Maj, 2009 Rapport Postad 9 Maj, 2009 Det verkar vara en hel del nya inne på forumet så alla får ta del av denna välkommen till forumet önskan! Välkommen till forumet! J. Citera
Pjotr'k Postad 10 Maj, 2009 Rapport Postad 10 Maj, 2009 Lingontass - du känner kanske till Sveriges största och första Star Trek-förening - WCT? Läs mer på trekkers.se. Citera
Lingontass Postad 14 Maj, 2009 Rapport Postad 14 Maj, 2009 Välkommen Lingontass. Vad pluggar du för något? Tackar! Pluggar kemiteknik på Chalmers, liiite Star Trek-relaterat minsann <_< Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.