Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Jag var så hemsk och började hänga på Tv6 forum istället. Där var det lite mer ös med så där 200-400 nya inlägg om dagen och det va snack om allt mellan himmel och jord. Var moderator på deras forum t.om. Men Forumet dog ut efter att de skulle flytta det och hela forumet blev kapput, sen försvann det spårlöst. Så då tänkte jag att jag får ju återförena mig mer er här igen.

• 2 veckor senare...
Postad

Tjoo! Heter Jonathan och har egentligen ingen anledning av att vara registrerad på det här forumet, eftersom jag inte är ett dugg intresserad av Star Trek. Det är väl mest för att reta emil9898 B) Vi får väl se hur aktiv jag kommer vara :P

Postad

För att jag inte är ett dugg intresserad av Star Trek, och att jag blir medlem här på forumet är katastrof. Men jag kommer nog hålla mig till den "Star Trek Fria" avdelningen ... ;)

Postad (redigerade)

Välkomme Monsta! Vi ska nog kunna omvända dig till sann Trekker. Du får väll se vem som retar vem i slutändan. :lol:

Redigerad av Unkas
Postad

Den som lever får se B) Och jo, jag har sett nåt avsnitt av Star Trek och senaste filmen (som jag tyvärr måste säga var kass... :visslar: ) Men specialeffekterna var bra trots allt! :)

Postad (redigerade)

Tjoo! Heter Jonathan och har egentligen ingen anledning av att vara registrerad på det här forumet, eftersom jag inte är ett dugg intresserad av Star Trek. Det är väl mest för att reta emil9898 B) Vi får väl se hur aktiv jag kommer vara :P

Välkommen hit monsta!

Redigerad av Commander Michels
Fixat tags
Postad

Konstigare anledning än att "retas" med någon har man väl hört. Dock kanske jag kan få be att rekomendera en genomläsning av forumets regler innan ni inleder några alltför eldiga debatter om star treks för och nackdelar? Trots allt är ju detta ett forum för oss som gillar star trek...

Jag har väl ingen kattnördighet att tala om? :P J.

Postad

Ja, ungefär som när några stollar från ett svenskt Star Wars forum kom hit för att omvända oss Star Trek fans. Tror inte ens dom blev utslängda härifrån, trots en massa löjliga trådstarter och gnabb.

Nja, det stämmer inte. Eftersom att dom var spammare, så blev dom avstängda så fort vi upptäckte det. Visserligen han dom skapa en hel del onödiga inlägg, men att säga att dom inte blev utslängda är fel!

Postad

Jaså, dom blev utslängda? Tog ett bra tag isf med tanke på att dom hann göra en sista tråd där dom sa att dom gav upp och lämnade forumet självmant.

Men dom kanske reggade sig och skrev allt dom gjorde under några timmar? Då fanns det kanske inte mycket att göra.

Postad

Jaså, dom blev utslängda? Tog ett bra tag isf med tanke på att dom hann göra en sista tråd där dom sa att dom gav upp och lämnade forumet självmant.

Men dom kanske reggade sig och skrev allt dom gjorde under några timmar? Då fanns det kanske inte mycket att göra.

Ja det var precis vad dom gjorde. Har för mig att det kom ett gäng och skrev en hel hög med inlägg under några timmar innan vi hann stoppa dom. Om jag inte minns fel så tog det även några timmar extra för oss att fixa till det bla pga att jag jobbade när det hände.

Skulle tro att det du tänker på antagligen är detta ämne.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...