The Holy Three Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Välkommen tillbaka då Varför försvann du från första början? Citera
T'Pol Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Jag var så hemsk och började hänga på Tv6 forum istället. Där var det lite mer ös med så där 200-400 nya inlägg om dagen och det va snack om allt mellan himmel och jord. Var moderator på deras forum t.om. Men Forumet dog ut efter att de skulle flytta det och hela forumet blev kapput, sen försvann det spårlöst. Så då tänkte jag att jag får ju återförena mig mer er här igen. Citera
RoLaren Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Välkommen tillbaka T-pol Kul att du hittade hit igen. Citera
Unkas Postad 11 Mars, 2010 Rapport Postad 11 Mars, 2010 Jag är tillbaka ingen Välkommen tillbaka syndare! På denna sida kan du finna frälsning för dinna brott!! Du skall inga andra forum hava än STDB Citera
Monsta Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Tjoo! Heter Jonathan och har egentligen ingen anledning av att vara registrerad på det här forumet, eftersom jag inte är ett dugg intresserad av Star Trek. Det är väl mest för att reta emil9898 B) Vi får väl se hur aktiv jag kommer vara :P Citera
Mr Trek Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Ok, välkommen ändå :P Bara det inte blir flaming! Citera
Monsta Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Jag ska försöka vara så snäll jag kan .... <_< Citera
Mr Trek Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Men med tanke på hur vi retar Supreme Commander JAF för hans kattnördighet... Citera
Monsta Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 För att jag inte är ett dugg intresserad av Star Trek, och att jag blir medlem här på forumet är katastrof. Men jag kommer nog hålla mig till den "Star Trek Fria" avdelningen ... ;) Citera
The Holy Three Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Ok, låter ju fullkomligt logiskt. Citera
thamupp Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Haha, smart att reggestrera sej på ett Star Trek forum när du inte gillar det... :blink: Aja, välkommen ändå! Citera
The Holy Three Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 Ja, ungefär som när några stollar från ett svenskt Star Wars forum kom hit för att omvända oss Star Trek fans. Tror inte ens dom blev utslängda härifrån, trots en massa löjliga trådstarter och gnabb. Citera
Unkas Postad 23 Mars, 2010 Rapport Postad 23 Mars, 2010 (redigerade) Välkomme Monsta! Vi ska nog kunna omvända dig till sann Trekker. Du får väll se vem som retar vem i slutändan. :lol: Redigerad 23 Mars, 2010 av Unkas Citera
Monsta Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 Den som lever får se B) Och jo, jag har sett nåt avsnitt av Star Trek och senaste filmen (som jag tyvärr måste säga var kass... :visslar: ) Men specialeffekterna var bra trots allt! Citera
emil9898 Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 (redigerade) Tjoo! Heter Jonathan och har egentligen ingen anledning av att vara registrerad på det här forumet, eftersom jag inte är ett dugg intresserad av Star Trek. Det är väl mest för att reta emil9898 B) Vi får väl se hur aktiv jag kommer vara :P Välkommen hit monsta! Redigerad 24 Mars, 2010 av Commander Michels Fixat tags Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 Konstigare anledning än att "retas" med någon har man väl hört. Dock kanske jag kan få be att rekomendera en genomläsning av forumets regler innan ni inleder några alltför eldiga debatter om star treks för och nackdelar? Trots allt är ju detta ett forum för oss som gillar star trek... Jag har väl ingen kattnördighet att tala om? :P J. Citera
Mr Trek Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 Jag har väl ingen kattnördighet att tala om? :P J. Ursäkta mitt klumpiga uttalande, jag har då inte märkt någon nördighet :visslar: :visslar: :visslar: Citera
Jocke Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 Ja, ungefär som när några stollar från ett svenskt Star Wars forum kom hit för att omvända oss Star Trek fans. Tror inte ens dom blev utslängda härifrån, trots en massa löjliga trådstarter och gnabb. Nja, det stämmer inte. Eftersom att dom var spammare, så blev dom avstängda så fort vi upptäckte det. Visserligen han dom skapa en hel del onödiga inlägg, men att säga att dom inte blev utslängda är fel! Citera
The Holy Three Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 Jaså, dom blev utslängda? Tog ett bra tag isf med tanke på att dom hann göra en sista tråd där dom sa att dom gav upp och lämnade forumet självmant. Men dom kanske reggade sig och skrev allt dom gjorde under några timmar? Då fanns det kanske inte mycket att göra. Citera
Jocke Postad 24 Mars, 2010 Rapport Postad 24 Mars, 2010 Jaså, dom blev utslängda? Tog ett bra tag isf med tanke på att dom hann göra en sista tråd där dom sa att dom gav upp och lämnade forumet självmant. Men dom kanske reggade sig och skrev allt dom gjorde under några timmar? Då fanns det kanske inte mycket att göra. Ja det var precis vad dom gjorde. Har för mig att det kom ett gäng och skrev en hel hög med inlägg under några timmar innan vi hann stoppa dom. Om jag inte minns fel så tog det även några timmar extra för oss att fixa till det bla pga att jag jobbade när det hände. Skulle tro att det du tänker på antagligen är detta ämne. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.