Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Hej hej!

Funderad själv på att bli arkeolog, men på något vis blev jag religionshistoriker istället.

Det är också intressant. Ännu en av mina funderingar är att bli lärare/professor i historia/mytologi/symbolik.

• 3 veckor senare...
  • Svar 1,4k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
hej jag är ny här men har följt star trek två år nu och jag älskar star trek (mest TNG ) bor i lillhärdal ja inget mer att säja jag ville bara presentera mig

Välkommen till livlinan i världen. Internett fins alltid nära i vårat samhälle, så om du inte kan se på ST, kan du åtminstonde tala om ST på forumet. Jag är säker på att du ska trivas.

• 2 veckor senare...
Postad
Hej hej!

Funderad själv på att bli arkeolog, men på något vis blev jag religionshistoriker istället.

Det är också intressant. Ännu en av mina funderingar är att bli lärare/professor i historia/mytologi/symbolik.

Arkeologi, verkar intressant :)

Välkommen till det bästa Star Trek forumet! :):D ;) B)

Postad

Jaha då ska jag som ny forumsmedlem också presentera mig då.....

20 år bor i sthlm och har gillat Star Trek sen 4 års ålder (tror jag minns inte det var ju länge sen)

om ni undrar nåt mer är det bara att fråga.

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postad

hej jag har sökt efter ett bra star trek forum en länger tid nu och nu har jag hittat det mit namn äf fredrik är snart (i sommmar :) ) 22år min favorit film är star trek voage home och gillar färmst orginal serien med spook, kirk scooty, bones och the andra.

Postad
Välkommen till forumet. Hoppas på många trevlig diskusioner i de många trådarna.

Vad är det som gör "The Voage Home" till din personliga favorit??

hej hoppas oxå på vidare diskusioner, voyage home har allt enligt mig har humor känns rolig och tål att ses många gånger och är lika rolig varje gång, vilken är din personliga favorit? du kan alltig adda mig på msn så kan vi diskutera på ett snabbare sätt, min msn addres är duck-dead@hotmail.com om du vill adda så är du vällkommen alltid roligt med nya väner :)

Postad

var hälsade, jordvarelser. hittade faktiskt hit genom vår allvetande vän wikipedia. titta gärna in på min egen sida när ni ändå driver omkring i cyberrymden. funderar på en av de eviga frågorna, TOS eller TNG... det lutar åt TNG för min del

Postad
Välkommen hem! Du har just landat i ett av dom bästa star trek-ställena(stationerna) på denna planet! Finns mycket matnyttigt här!

Min kolega talar sanning. Här har du den enda sanna frihamnen för en svenska trekker. Som Michael Ricochet så passande sade; Välkommen hem!!

• 2 veckor senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...