Gå till innehåll
Morn

Hur mycket trek har du sett?

101 medlemmar har röstat

1. 1.

• Ja nästan allt av allt(TOS, TNG, DS9, VOY, ENT & filmer)
      48
    • Allt utom DS9
      9
    • Allt Utom TNG
      2
    • Allt utom TOS
      13
    • Bara VOY
      15
    • Bara TOS
      1
    • BAra TNG
      1
    • Bara VOY och TOS
      3
    • Bara VOY och TNG
      7

Rekommenderade inlägg

Jag kan inte rösta. Inget passar ju...

Jag har sett allt VOY på tv + lite till, ett fåtal TNG avsnitt, 3 TOS avsnitt, några ENT avsnitt och ett par filmer men inget av DS9.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag kan inte rösta. Inget passar ju...

Jag har sett allt VOY på tv + lite till, ett fåtal TNG avsnitt, 3 TOS avsnitt, några ENT avsnitt och ett par filmer men inget av DS9.

Ja det är svårt men jag skulle säga att du då bara sätt voy

ps.alla alternativ är ungefär (ex bara voy är stortsätt bar voy)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tyckte också att det var jättesvårt att hitta nåt bra. Jag har sett i stort sett allt av Voy och Tos, men sen hade jag nästan allt tng på video när jag var yngre. Sen har jag väl sett ungefär en säsong av Ds9.. det blir väldigt individuellt. Jag tror inte att den här röstningen kommer att ge någonting faktiskt. Det kommer liksom inte bli speciellt statistiskt korrekt.

Morn, ett hett tips: förhandsgranska dina inlägg innan du skickar dem. Då kan du även om du inte stavar så bra se en del stavfel. Allting blir så mycket lättare då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag tyckte också att det var jättesvårt att hitta nåt bra. Jag har sett i stort sett allt av Voy och Tos, men sen hade jag nästan allt tng på video när jag var yngre. Sen har jag väl sett ungefär en säsong av Ds9.. det blir väldigt individuellt. Jag tror inte att den här röstningen kommer att ge någonting faktiskt. Det kommer liksom inte bli speciellt statistiskt korrekt.

Morn, ett hett tips: förhandsgranska dina inlägg innan du skickar dem. Då kan du även om du inte stavar så bra se en del stavfel. Allting blir så mycket lättare då.

Ok

Ja försöke få med de som passade bäst och om ingen passar så sak man ju inte rösta. sen så om man inte sätt mer än en säsong av någon serie (undan tag tos som bara har 3st) så skulle jag rösta på altenativ allt utom "den man bara sätt en säsong av"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det här var ju enkelt. Det enda jag typ inte har sett är TAS - den animerasde serien. Annars har jag sett det mesta.

* Jag har sett alla filmer.

* Alla utom ca 10 avsnitt av TOS

* Alla utom ca 15 avsnitt av TNG

* Så gott som alla avsnitt av Voyager som gått på Svt samt 2/3 av de som inte visats än.

* Alla avsnitt av DS9 förutom 1

* Har sett till och med avsnitt 17 av ENT.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det här var ju enkelt. Det enda jag typ inte har sett är TAS - den animerasde serien. Annars har jag sett det mesta.

* Jag har sett alla filmer.

* Alla utom ca 10 avsnitt av TOS

* Alla utom ca 15 avsnitt av TNG

* Så gott som alla avsnitt av Voyager som gått på Svt samt 2/3 av de som inte visats än.

* Alla avsnitt av DS9 förutom 1

* Har sett till och med avsnitt 17 av ENT.

Då skulle jag säga att du passar i allt kategorin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag la min röst på ja nästan. kanske lite överambitöst...har nämligen inte sett jättemycket TOS lite mer än en säsong plus filmerna. Tycker det är lite pinsamt faktiskt  ???

Jaja..nu har jag iaf erkännt.

De andra serierna har jag sett allt utom nåt enstak avsnitt av VOY och DS9

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här ser jag attt det e ganska många som sett fler "grejer" än mig.

*Star Trek First Contact

*Star Trek Intersuriiison (jätte krångligt ord asså!)

*VOY från början och missa i genomsnitt 4 avsnitt varje säsong.

Proton

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det fick bli allt utom DS9 som jag bara har sett det som går att hyra. Jag har inte sett vartenda avsnitt av de andra serierna förutom ENT (fast det stämmer inte riktigt eftersom jag har inte sett avsnittet som sändes igår i USA) och TAS. Jag har sett alla filmerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmm :(

Det är svårt att placera mig i någon av dessa alternativ tycker jag.

Jag har sett TOS, TNG, en säsong DS9, VOY och all  filmerna  men inte  ENT eller dessa säsong av DS9. Inget TAS.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Inget TAS.

Samma här, men jag placerade mig i "allt"-kategorin i alla fall, jag räknar inte TAS riktigt faktiskt.. jag tror att jag klarar mig bättre utan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tvivlar tyvärr på att SVT kommer att visa DS9, med tanke på att de kör VOY och kommer(?) att köpa in ENT, fast om det inte blir ENT så kanske det blir DS9 - fast jag vet inte huruvida Canal + (eller är det TV1000?) fortfarande har sändningsrättigheterna i Sverige... hmm jaja får du svar från SVT så får du citera det här! :cardassian:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu