Jump to content
Sign in to follow this  
Morn

Hur mycket trek har du sett?

101 members have voted

1. 1.

• Ja nästan allt av allt(TOS, TNG, DS9, VOY, ENT & filmer)
      48
    • Allt utom DS9
      9
    • Allt Utom TNG
      2
    • Allt utom TOS
      13
    • Bara VOY
      15
    • Bara TOS
      1
    • BAra TNG
      1
    • Bara VOY och TOS
      3
    • Bara VOY och TNG
      7

Recommended Posts

Har ju sett nu en del annat än bara Voyager... :rolleyes: Jag har sett en del ENT avsnitt ska spela in dom när dte nu går på tv snart.. så har man ju sett alla VOY nästan alla TNG några DS9 ska väll kanske kolla på dom senare.. :) Men jag har inte sett alla filmer dom tre första och dom med TNG vännerna, nu måste man se dom där i mellan som man ej har sett... :lol:

Har sett nästan allt av VOY, alla filmer, några avsnitt av TOS, några avsnitt av TNG (fler än TOS, såg några när jag var mindre också, men då visste jag inte vad Star Trek var för något och jag tyckte vissa avsnitt var otäcka också).

ENT har jag sett första 1,5 avsnitten av (somnade när jag tittade på Broken Bow II) men jag räknar som om jag sett det eftersom svt börjar visa den på torsdag.

Jag har sett början på första DS9-avsnittet, men var så trött att jag inte orkade se klart det, tyvärr.

Och inget TAS

Jag har sett alla avsnitt av voyager, tng. En del TOS avsnitt när de gått på K5(vet ej exakt antal), alla filmer. 2 avsnitt av ENT. Ett 30-tal DS9 avsnitt.

Tja, egentligen så kan man säg att jag har sett TOS, men det var väldigt länge sedan. Jag såg det när de visade det på tv, när jag var liten. När, har jag ingen aning om. Sedan så har jag sett i stort sätt allt av Voyager och The next Generation.

Några Star Trek filmer har jag sett. Som till exempel "The first contact, Nemesis...med mera.

Det jag inte har sett är med andra ord, DS9 och Enterprise.

:)

Har väl sett ganska mycket av allt utan DS9, gillar inte den alls, den utspelar sig ju bara på samma plats hela tiden.

Star Trek är ju om att utforska nya gränser och åka omkring i rymden, det är inte DS).

Har väl sett ganska mycket av allt utan DS9, gillar inte den alls, den utspelar sig ju bara på samma plats hela tiden.

Star Trek är ju om att utforska nya gränser och åka omkring i rymden, det är inte DS).

Det är det fakum att DS9 inte åker till äventyret utan låter äventyret komma till dom som gör det inte bara annurluna mot annan trek uatn ??ven att det finns andra möjligheter som ex VOY saknar.

Som jag sagt många gånger så är det fel att dömma ut DS9 utan att ha sett på det. Och så om man bara sett säsong 1 så bör man se mer då säsong 1 av DS9 inte är en höjdare. Dock så är Piloten och avsnittet Duet något att hurra över då det är över der vanliga man ser i säsong 1.

Jag har tidigare fått lite kritik för min lite agresiva ton när det gäller DS9 och det beror just på komentarer som "jag har inte sett något DS9 men jag gillar inte serien" (detta är ett påhittat och överdrivet ex dock så är det i grunden så att många svarar liknande på frågan om vad de tycker om DS9).

Edited by Morn

Kanske inte framkom att jag sett kanske en 20-30 avsnitt av DS9. Men den håller ändå inte den klass som jag vill att ST ska göra.

Jag har sett VOY, Nemesis, the Final Frontier samt hittills visade ENT avsnitt.

------------------------------

Nu har jag även sett Insurrection och Generations och mer komma skall... :rolleyes:

Edited by One

Hmm, det här kanske blir pinsamt:

Filmerna har jag sett...inte en gång. Generations och First Contact minst 10 GGR.

The Next Generations alla säsonger har jag sett 3 gånger om.

Voyager alla säsonger 2 gånger om.

The original Series 1 gång.

Deep Space Nine en gång och utvalda episoder några gånger.

Enterprise alla säsonger som finns än så länge, några utvalda episoder flertalet gånger.

Well, så kan det vara om man lever i Star Trek världen.

Jag vågade mig på att rösta på; sett allt av allt...även om jag måste tillägga att när det gäller TNG och ENT så har det varit med stora hopp och med sporadiskt tittande.

Jag vågade mig på att rösta på; sett allt av allt...även om jag måste tillägga att när det gäller TNG och ENT så har det varit med stora hopp och med sporadiskt tittande.

<{POST_SNAPBACK}>

Svårt att rösta..inget passar mig...

Har snart sett allt TNG, fem-sex säsonger Voyager, bara några avsnitt i b??rjan av DS9 och snart första säsongen TOS...(kan väl inte räkna med det jag såg på TV när jag var liten..?!) :D

Filmerna har jag sett alla utom Nemesis (hoppsan!!) :blink:

Ja kan inte heller rösta.

Men ja ha sett första säsongen av TOS

De fem första av TNG

Inget av DS9

Nästan alla av VOY, började se från säsong 5 på tv å köpte säsong 1-4 på vhs men fick aldrig tag på avsnitten coda å blood fever.

Å alla ENT avsnitten som ha gått på svt.

Å alla filmerna plus att ja ha sett dokumentären Trekkies.

så en del ha man ju sett.

men min samling e inte full bordad. ska ha allt på dvd en vacker dag..

Edited by T'Pol

Jag har nog sett det mesta av Star Trek, fast jag har missat sista säsongen av DS9 :arg: . Å så har jag ju inte sett ENT 3 och 4 förståss... :(

Jag har inte set ett enda dugg av den animerade serien (som väl inte är trek) och jag tror det skulle vara kul att få se den iallafall.

Tilläggas bör att jag knappt äger någon av alla serierna eller filmerna på VHS eller DVD. men jag hoppas tomten kommer med klappar (och DS9).

Jag är gift med en snäll tomte-fru :rodna: :wub: :tomte:

Jag har sett filmerna, TNG, Voyager och DS9. Lite TOS för pappa såg på dem jämt, men nästan inget ENT. Det känns på något sätt så annorlunda, både TOS och ENT.

Har jag inte skrivit i den här tråden (men röstat har jag tydligen).

Nåja. Jag har sett allt...

Hela TOS

Hela TAS

Hela TNG

Hela DS9

Hela VOY

Upp till veckans avsnitt av Ent

Och samtliga filmer...

+ nästan alla ST-böcker + diverse serietidningar.

Och jag är inte mätt än... :(...

Nåja, man skall väl vara beroende av någonting, antar jag.