thestargaze Posted December 27, 2004 Report Share Posted December 27, 2004 Även jag skulle önska er en god jul och gott nytt år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Gott nytt år allihopa! Knappt en timme kvar till nyår när jag skriver detta. Ikväll blev det i alla fall inget Star Trek. Hoppas att ni har det bra där hemma. God fortsättning till er alla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted December 31, 2004 Report Share Posted December 31, 2004 Vill också passa på att önska alla ett gott nytt år! Slutet på 2004 var inget vidare, hoppas 2005 blir ett bra år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 mitt år började riktigt illa. fick ett sms av den ja älskar mest kl 03.21 den 1/1 som skrev: "hej lina. jag har tyvär träffat en annan tjej idag. jag kan inte ha detta på mitt samvete därför vill jag göra slut. hoppas du för står mig. jag vill gärna ha" sen va det slut på det medelandet. men va e det han vill ha undrar jag.. men va e han för fegis som gör slut via sms? mår inte alls bra just nu.. vilken början va? :gråter: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 1, 2005 Report Share Posted January 1, 2005 Jag beklagar djupt. Det är ett fegt sätt att göra slut på annat sätt än ansikte mot ansikte. SMS känns ju ännu mer opersonligt. Fy på den som gjorde så mot dig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 (edited) Jag beklagar också.. Du förtjänar så mycket mer! Ingen kille som tror att du är som en ägo del som han kan slänga bort bara direkt han ser en annan tjej. Även om man inte har samma känslor för en person som man hade tidigare så kan man åtminstone berätta det åt personen ansikte mot ansikte. Kanske inte känns som det nu men du ska se att du kommer hitta någon som är så mycket bättre för dig. Du ska inte känna som om du förlorat något, för den ända som förlorat något är han! Edited January 2, 2005 by Lieutenet Lind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 tack för er omtanke. jo, jag försöker tänka att jag kommer hitta nån som e värd mig.. :gråter: han vet inte vad han slängde bort.. får väll ersätta tiden som jag gav till honom me star trek.. då bruka saker å ting kännas lite bättre. hoppas att ni alla får ett underbart år!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 tack för er omtanke. jo, jag försöker tänka att jag kommer hitta nån som e värd mig.. :gråter: han vet inte vad han slängde bort.. får väll ersätta tiden som jag gav till honom me star trek.. då bruka saker å ting kännas lite bättre. hoppas att ni alla får ett underbart år!! <{POST_SNAPBACK}> Jag är också ledsen för det du råkat ut för. Jag tänker att när din saknad har lagt sig och glädjen kommer åter, då finns det en kille där ute som kan skatta sig lycklig och är värd ditt hjärta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 (edited) Hrm...ja, det var ju också ett sätt att gå till väga...med ett SMS....som dessutom inte var avslutat.... Mina sympatier... Kan tänka mig att t o m Star Trek är en klen tröst i detta sammanhang!? Ja, just det Gott Nytt också till alla! Edited January 2, 2005 by holodoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted January 2, 2005 Report Share Posted January 2, 2005 tack för er omtanke. jo, jag försöker tänka att jag kommer hitta nån som e värd mig.. :gråter: han vet inte vad han slängde bort.. får väll ersätta tiden som jag gav till honom me star trek.. då bruka saker å ting kännas lite bättre. hoppas att ni alla får ett underbart år!! <{POST_SNAPBACK}> Jag är också ledsen för det du råkat ut för. Jag tänker att när din saknad har lagt sig och glädjen kommer åter, då finns det en kille där ute som kan skatta sig lycklig och är värd ditt hjärta. <{POST_SNAPBACK}> Detta innebär ingen lättnad i det som du bär, men ändå; det finns dem de swom förstår det du går igenom! Och till dig och alla ett riktig gott nytt år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 ni vet inte va det betyder att få alla fina ord från. uppskattar det verkligen. det känns lättare när man vet att man inte e helt ensam. så ja vill tacka alla er å mina kompisar josse, micke, anisa, marcus, kinga, mattias å stina som orka lyssna på mitt "bölande". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted January 3, 2005 Report Share Posted January 3, 2005 Well...that´s what friends are for... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 Så öppnas tråden detta år också! God jul och ett härligt nytt Star Trek-år tillönskas alla forumläsare och -deltagare från oss forumledare och redaktörer här på Star Trek Databas. Varma hälsningar från forumledarna och redaktörerna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 God Jul till alla de som håller på med denna sida och gör det till den bästa fansajten i världen och till alla forummedlemmar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 God Jul till alla! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolsk Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 (edited) God jul och gott nytt år!!! Känner mig väldigt julig idag Edited December 21, 2005 by Trolsk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 God jul på dig själv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 God jul och .. Live long and prosper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 god jul, gott nytt år, på renm gôteborgska, ha en gôrgo jul :tomte: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted December 21, 2005 Report Share Posted December 21, 2005 GOD JUL Å GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! :tomte: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 God Jul alla trekkers! Må ni få många hårda klappar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 God Jul! Må alla få åtminstone 1 anknytning till Star Trek på julafton=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted December 23, 2005 Report Share Posted December 23, 2005 God jul till alla härliga trekkers som bidrar till ett levande forum! Någon som vet vad god jul heter på klingon. Jag sökte lite på nätet men hittade inget! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted December 24, 2005 Report Share Posted December 24, 2005 B)--> CITAT(B @ 23 Dec 2005, 22:25) <{POST_SNAPBACK}> God jul till alla härliga trekkers som bidrar till ett levande forum! Någon som vet vad god jul heter på klingon. Jag sökte lite på nätet men hittade inget! Provat att leta på "blodig jul"?? ;) God jul allihop. Ät lagom mycket mat, drick massa glögg och hoppas att tomten kommer med många paket till er allihop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted December 24, 2005 Report Share Posted December 24, 2005 God Jul alla trekkers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts