Jump to content

God Jul och Gott Nytt År

Nettan

Recommended Posts

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gott nytt år!

Må 2006 bli ett bra Trek-år :D

Jaha vad roligt. he he. Vem är du?

Nu skojar du eller? :huh: Jag är den Jocke som startade denna sida.

Tror att supertreck spelade med i det spel som brukar spelas i familjer under julen, dvs. Någon man helt uppenbart känner igen tar på sig luva och ev. skägg för att spela tomte. :tomte:

• 11 months later...

God Jul och Gott Nytt År till gamla och nya medlemmar på databasen och forumet.

Jag kan inte låta bli att skriva några rader om hur det har gått för databasen och forumet under det här året.

Det har varit ett händelserikt år, tycker jag. TV6 har sänt tv-serie Star Trek The Next Generation (hela sju säsongen WOW!) på dumburken. I år har trekkers firat Star Trek i hela världen eftersom att Star Trek har funnit i 40 år nu. Det är fantastiskt att astronaut Christer Fungelsang har blivit den förste svensken ( också i norden) i rymden. Det är verkligt spännande att följa hans arbete vid ISS.

Databasen har "serverat" mig (och andra medlemmar) många bra och intressanta nyheter bland annat reprotage och artiklar om Star Trek. Det har man skrivit hittills nästan 50 000 inlägg (korrekt 49 696 inlägg) i det här forumet under de sex åren (WOW!)

Sj??lvklart har "nyfrälsta" trekkers sökt hit till databasen och forumet och de har delat sig med sina tankar, reflektioner och frågor till oss på forumet.

Till slut skulle jag vilja ge en superstor eloge till webbmaster, redaktionen och forumledarna för att de har lagt ofantligt arbete och tid på databasen och forumet under året 2006. Jag önskar dem lycka till med att fortsätta med databasen och forumet nästa år ( och många år framöver)

God Jul och Gott Nytt År!

Jag instämmer med Pjotr'k och tackar får dom orden Nettan och önskar alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Förhoppningsvis så fortsätter sidan att växa under 2007 och vi ska försöka ge er en överraskning lite då och då...

Under årets början så kommer den första då vi kommer att uppgradera forumet till den senaste versionen, som kommer innebära vissa förändringar.

God Jul och Gott Nytt År till gamla och nya medlemmar på databasen och forumet.

Jag kan inte låta bli att skriva några rader om hur det har gått för databasen och forumet under det här året.

Det har varit ett händelserikt år, tycker jag. TV6 har sänt tv-serie Star Trek The Next Generation (hela sju säsongen WOW!) på dumburken. I år har trekkers firat Star Trek i hela världen eftersom att Star Trek har funnit i 40 år nu. Det är fantastiskt att astronaut Christer Fungelsang har blivit den förste svensken ( också i norden) i rymden. Det är verkligt spännande att följa hans arbete vid ISS.

Databasen har "serverat" mig (och andra medlemmar) många bra och intressanta nyheter bland annat reprotage och artiklar om Star Trek. Det har man skrivit hittills nästan 50 000 inlägg (korrekt 49 696 inlägg) i det här forumet under de sex åren (WOW!)

Självklart har "nyfrälsta" trekkers sökt hit till databasen och forumet och de har delat sig med sina tankar, reflektioner och frågor till oss på forumet.

Till slut skulle jag vilja ge en superstor eloge till webbmaster, redaktionen och forumledarna för att de har lagt ofantligt arbete och tid på databasen och forumet under året 2006. Jag önskar dem lycka till med att fortsätta med databasen och forumet nästa år ( och många år framöver)

God Jul och Gott Nytt År!

Tack för uppmunetran och en bra sammanfattning!

Jag vill önska en riktigt god jul till alla medlemmar! Jag vill också tacka alla medlemmar för att ni engagerar er i det här formumet!

Varma julhälsningar!

Jag instämmer med Pjotr'k och tackar får dom orden Nettan och önskar alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Förhoppningsvis så fortsätter sidan att växa under 2007 och vi ska försöka ge er en överraskning lite då och då...

Under årets början så kommer den första då vi kommer att uppgradera forumet till den senaste versionen, som kommer innebära vissa förändringar.

Vissa förändringar hmm <_< Ska du uppgradera forumet från DVD till VHS ?

Snälla du kan väl ta super 8 :D

Nu blir jag avundsjuk. Tampa, det skulle vara trevligt att åka tillbaka dit någon gång. Hoppas du har varmt och fint väder. Glöm inte SheikRa!

God fortsättning på det nya året och glöm inte att gå på StarTrek arrangemang då och då, som t ex trekdagar och startreffs.