Gå till innehåll

Holodeckprogram


  

91 medlemmar har röstat

  1. 1.

    • Captain Proton and Buster Cincaid
      17
    • Fair Haven
      19
    • Franska byn Under Andra Världskriget
      13
    • Maquis-dödarprogrammet
      3
    • Reg Barclys Jag-Bor-På-Voyager Program
      17
    • Annan Simulering (Ange vilken i Forumet)
      19


Rekommenderade inlägg

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Men, vad är Buster Cincaid?

Buster Kincaid (spelas av Harry Kim) är Captain Protons "side kick" i The Adventures of Captain Proton, kan jämföras med Robin och Batman (skämten är nästan lika dåliga :D), på sidan så finns det en del bilder och ljud från äventyren om du är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag röstade på Fair Haven; allt som är irländskt funkar för mig!

Tänk att sitta på puben och lyssna till massa människor som pratar en urmysig dialekt och spana på någon söt rödhårig kille som heter Seamus O'Connor eller nåt i den stilen... *suck* :)

(fast i det här läget skulle jag ha velat vara kille eftersom irländska tjejer är snyggare än killarna, men man kan ju inte få allt...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å fy nisse gubben

Proton är ju en klar och dålig rippiff av Blixt Gordon.

Nä fy inte bra inte bra

Captain Proton kanske fanns före Blixt Gordon, så det är kanske blixt Gordon som är en ripp-off, vem vet ?

Detta är ju faktiskt ST och jag tycker bara att det är häftigt att dom kan ha med lite mer annorlunda holodeckprogram i serien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan det vara men då ett av alernativen är en ripp-off av Gordon så kan det bli svårt

Blixt Gordon är väll heller inte jätte orginellt, den som skapade Blixt Gordon har väll oxå fått sina idéer från någonstans. Håller med om att Captain Proton är väldigt lik Blixt Gordon, men jag tycker oxå att det är väldigt roligt att dom kunde ta med något sånt här i serien, kan man inte se det som något roligt och annorlunda istället för att klaga på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja g har alldrig sagt att Gordon är orginelt utan det jag säger är att Proton är ripp på det. sen så kan gordon vara rip´på något annat men det hjälper inte det faktum att Proton (och hela voy serien) ä r ripp-off

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...