Gå till innehåll
Vulcan_Tuvok

Vad tycker ni om Tuvok?

65 medlemmar har röstat

1. 1.

• Smart
      23
    • Kallblodig och korkad
      7
    • Egoist
      0
    • En effektiv person
      23
    • En person som bara gör vad han blir tillsagd
      8
    • En glad person =)
      1

Rekommenderade inlägg

Tuvok är gryyymt bra! En av mina favoriter, och jag gillar speciellt hans relation med Janeway, han är verkligen lojal till 100% och gör alltid sitt bästa. Såna människor (vulcans) gillar jag. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Han är smart, men jag tycker att Tim Russ i bland inte kan gestalta rollen tillräckligt bra. Känslor skiner i bland igenom, där det nog inte var meningen. Logik är något som verkar mycket intressant och ... logiskt, det måste jag medge. Tuvok är helskön i de allra flesta fall, helt klart.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har inget i mot tim russ (han är as grymm i ex ds9 som klingon)

utan det är det kassa mauns författarna som har gjort honom (tuvok) kass

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tucker att Tuvok skulle bli mer intressant om han tog lite egna beslut ibland eller kom med förslag på hur problem ska lösas, men just nu gör han bara det som han blir tillsagd att göra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker igentligen inte om Tuvok även fast han ibland har en hel del bra kommentarer i bakfickan. Smart, oftast lugn, nästan alltid en lösning på lur. En cool figur!

Men det är inte derför jag skrev detta inlägg.

Det är så att jag ska göra ett arbete i skolan, som ska vara inlämnat nästa fredag, och det ska handla om musik.

Jag tänkte att jag kan väll skriva om Tim Russ. Jag har hört nånstans att han ska ha släppt ett par cd-skivor och nu undrar jag om nån vet nån bra sida på internet som man kan hitta lite information på? Det ska handla om hans musikkariär och hans musik stil. Nån som kan hjälpa mig?? Jag har letat som en tok och inte hittat nått, så snälla!

Jag vet att dethär kanske inte var det bästa stället att skriva in det på men jag känner mig bara "lite" stressad över att jag har så ont om tid. Så om nån vill hjälpa mig med en bra sida så gärna, gör det!!

Tusen tack på förhand!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack!

Tack för alla bra sidor som folk har hjälpt mig med! (är ironisk)

Kan ingen säga nån bra musiksida som handlar om Tim Russ?? Please!?!?!?!

Om ni hittar nån, medela mig det, snarast!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tack!

Har noll koll på huruvida det finns någon musik databas i stil med imdb.comm att kolla på. Men ett het tips på ett ställe att börja, om du inte redan gjort det, är på Tim Russ personliga hemsida. http://www.timrusswebpage.net/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tack!

Nu tycker jag att du verkar lite otacksam. Eller otålig, pick one.

Om du vill ha tag i Tim Russ-musiksajter så är det bara att leta. Man kan inte bara sitta på sina händer och vänta på att nån här ska leta åt en.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tuvok är cool. Tim Russ gör ett utmärkt jobb, tycker jag. Jolene Blalock som spelar T´Pol i ENT. övertygar dock inte.

Får hålla med dig. Tuvok är bra men T´Pol är allderleds för känslosam..ännu. Hon kanske tar sig med seriens gång. Man kan ju i alla fall hoppas.

Tycker att tuvok är logisk, som en Vulkan bör vara. den bästa Vulkan ännu, spock och Sarek är givitvis undantagna. De är ju grund modellen för Vulkanier.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker inte illa om Tuvok, men jag har alltid tyckt att han inte är mycket mer än stereotypen för en Vulcan. Allt han gör i Voyager är att vara typiskt Vulcan-aktig, han har ingen egen personlighet, till skillnad från t.ex. Spock och Sarek.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Du lägger orden i munnen på mig. Jag tycker han kunde ha lite mer personlighet. Men annars.... Hm, vet inte.

Och har Russ spelat klingon i DS9??

Oj, förlåt. *plockar genast bort dem* :P

Japp, Tim Russ har spelat klingon i DS9. Jag kommer inte ihåg vilket avsnitt det var, så jag lämnar över frågan till vår allvetare i DS9 - Morn. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tim Russ har haft flera roller.

Han försökte få rollen som Geordi LaForge i TNG, men det fick han som bekant inte. Fick dock en mindre roll i TNG 6.18 "Starship Mine". I DS9 spelade han T'Kar i 2.4 "Invasive Procedures". Båda dessa avsnitt från 1993. Året därpå hade han en roll som lieutenant i Star Trek VII: Generations, om jag inte minns fel är han Tuvok där.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tim Russ har haft flera roller.

Han försökte få rollen som Geordi LaForge i TNG, men det fick han som bekant inte. Fick dock en mindre roll i TNG 6.18 "Starship Mine". I DS9 spelade han T'Kar i 2.4 "Invasive Procedures". Båda dessa avsnitt från 1993. Året därpå hade han en roll som lieutenant i Star Trek VII: Generations, om jag inte minns fel är han Tuvok där.

Nej, han är inte Tuvok i ST:Generations. Inga spetsiga öron.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu