Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Vet någon när Star Trek II kommer till Sverige???? :)

Antar att det är Star Wars Episode II du menar eftersom du skriver i den tråden. Premiär den 16 maj.

Postad
Star Wars menar du väl?

Jaja så går det när man har mycket att tänka på, ska ta och ändra det nu. Självklart menar jag Star Wars.

Postad

Förut så tyckte jag inte om Star Wars så pass mycket som jag gör med star trek.. hade ju bara sett star was IV å V.. men efter att sett I:an.. blir jag allt mer nyfiken på hur/när/var Anakin blir Darth Vadar.... Och jag hoppas verkligen jag hinner och kan se II:an när den kommer  :D

Men.. det är tur att jag börjar gilla star wars.. tänk vad jag ahde gott miste om ;)  :P

Postad

Jag har biljetter!! Jag har biljetter!!

Sen köpte senaste serie-tidningen för ett tag sedan också.. hela filmen som serie! Den kommer att vara kul o läsa på spårvagnen hem från filmen. :) *jätteglad*

Postad

Jag har också biljetter till prämieren, fast jag går ju inte i stockholm utan i Nyköping, inte lika mycket hupe där, fast det bar en ganska mycket kö utan för biografen.

Det värsta blir att det är skola 5h efter att filmen slutat.

Postad

Biljetterna till nattvisningen i Kalmar var slut vid lunchtid den 6/5. Jag hade dock varit där och köpt biljetten kl 10.45, så jag fick också biljett till premiärnatten.

Postad

Jag har också biljetter!!!

Högst upp, längst ut till vänster... Kanske inte världens bästa platser, men premiärer är ju alltid kul!!

Blir skojigt i skolan dan efter också :)

Postad
Fast jag har ju redan sett den  :)

Nät-kopian? Men det var väl rätt kass kvalle på den, eller var den nåt att se? OBS: inga spoilers, tack! :ferengi:

Postad
Ja ljud&bild kvaliten var ju inte den bästa men helt okej att kolla på då man ser den innan alla andra och innan den haft premiär.

nämen neeeejjj. Man kan ju inte ta och se epII på en dator med halvtaskig bild. Såg också att den gick ladda hem, men att se den nu skulle ju helt sabba upplevelsen i biosalongen. fyyyyyy   :)

Postad
Såg också att den gick ladda hem, men att se den nu skulle ju helt sabba upplevelsen i biosalongen. fyyyyyy   :)

*håller med helt och fullt*

Visserligen har jag hört mycket dåligt om filmen, att det bara skulle vara en lång pr-film för leksaker och tv-spel, men jag vill i alla fall se den på bio.

Antagligen kommer jag att bli totalbiten och börja räkna ner dagarna tills nästa film kommer om tre år.

Postad
Visserligen har jag hört mycket dåligt om filmen, att det bara skulle vara en lång pr-film för leksaker och tv-spel, men jag vill i alla fall se den på bio.

Antagligen kommer jag att bli totalbiten och börja räkna ner dagarna tills nästa film kommer om tre år.

Själv köpte jag både expressen och aftonbladet häromdagen bara för att de hade schyssta recensioner om filmen. "mogen och mörk action" är ett citat från det två. på Expressens första sida hade de ju skrivit "Ni kommer att jubla"

Hittills har jag faktiskt inte sett en dålig recension av filmen.

Postad
Själv köpte jag både expressen och aftonbladet häromdagen bara för att de hade schyssta recensioner om filmen. "mogen och mörk action" är ett citat från det två. på Expressens första sida hade de ju skrivit "Ni kommer att jubla"

Hittills har jag faktiskt inte sett en dålig recension av filmen.

Det var i NY Times som jag läste den dåliga recentionen.

Men jag litar inte riktigt på en massa recensenter som jag inte vet något om, speciellt inte i GT, Expressen o c:o. Så jag väntar tills G-P har recenserat den.

Postad

Är de inte bara två år till episod III kommer...har för mig att den kommer sommaren eller våren 2004.

Men jag kan nog ha fel.

:klingon:

Postad
Det var i NY Times som jag läste den dåliga recentionen.

Men jag litar inte riktigt på en massa recensenter som jag inte vet något om, speciellt inte i GT, Expressen o c:o. Så jag väntar tills G-P har recenserat den.

Dessvärre fick jag precis nys om de amerikanska recensionerna. Tydligen sågades filmen av alla tidningar utan NY Post. Känns rutttet, de tjabbade någonting om dålig dialog igen, Lucas som ansträngde sig grymt mycket för att undvika sånt tjafs.

hursomhelst nu har jag sett både bra recensioner och dåliga, får bilda mig en egen uppfatttning när jag ser rullen

Postad

Det här med att filmen fått både dåliga och bra recensioner är inget jag bryr mig om. De har ändå sällan stämt in på mig. Ska se filmen senare när det inte är lika många som går.

• Skapa nytt...