EoNeel Posted September 1, 2004 Report Share Posted September 1, 2004 För mig var det STARCLUSTER (som varit med i två år ) som fick mig att upptäcka denna sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted September 2, 2004 Report Share Posted September 2, 2004 Jag hittade hit via antingen WCT:s, TSS eller via Stockholm Trekkers hemsida. Varifrån och varför har jag glömt. Men nu är jag hemma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted September 3, 2004 Report Share Posted September 3, 2004 Jag såg en länk hit i en Star Trek tråd i forumet på www.sweclockers.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted September 3, 2004 Report Share Posted September 3, 2004 Eftersom jag tittar, och söker efter, alla Star Trek relaterade sidor över hela världen, så var det ju bara en tidsfråga innan jag hittade hit. Underbart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted September 3, 2004 Author Report Share Posted September 3, 2004 Vad trevligt att man ser att det finns "reklam" för denna sidan på andra forum. Hoppas ni alla ny stannar och att vi får många trevliga disskusioner tillsammans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 Tips från min vapendragare Ono...tack för alla gemensamma "science-fiction-stunder"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted September 9, 2004 Report Share Posted September 9, 2004 Tips från min vapendragare Ono...tack för alla gemensamma "science-fiction-stunder"... <{POST_SNAPBACK}> Välkommen min vän, välkommen! Nu är vi två från sydost! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 va inne på tv4.se å läste lite om star trek filmerna som skulle gå på 4:an film. å där fanns en länk t denna sidan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted September 24, 2004 Report Share Posted September 24, 2004 (edited) jag gick in på google och sökte på startrek sidor då jag fick denna adress jag blev medlem men avslutade mitt medlemsskap nåra veckor senare men ångrade mej och blev medlem igen sen fick jag hjälp av jocke på denna forat att komma igång tack för all hjälp du gav mej jocke Edited November 8, 2004 by captain archer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freelancer Posted December 27, 2004 Report Share Posted December 27, 2004 Jag letade efter star trek fan art på google, när denna sida kom upp. Kollade lite, och tyckte den verkade bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted December 28, 2004 Report Share Posted December 28, 2004 väkommen hit Freelancer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted January 14, 2005 Report Share Posted January 14, 2005 kom hit via startrek.com.. på nått sätt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Posted January 15, 2005 Report Share Posted January 15, 2005 Fick upp ögonen för detta forumet tack vare en annan medlem på denna sidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadow Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 hittade hit genom google svaret på allt ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Jag var ute på Google och letade efter något med Star Trek att göra, kommer inte ihåg vad... kanske om Voyager när jag klickade upp sidan. Då blev jag så intresserad att jag glömde bort vad det var jag skulle leta efter utan började läsa allt som stod, alla inlägg m.m :P Och då blev man ju såklart medlem på toppen-sidan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted March 13, 2005 Report Share Posted March 13, 2005 Kommer inte ihåg hur jag hittade hit. är så länge sen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted March 13, 2005 Report Share Posted March 13, 2005 minns inte alls hur jag hittade hit, har läst på allt på denna sida i nått år men reggade mej inte för än härom dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenski Posted March 13, 2005 Report Share Posted March 13, 2005 Tror jag snubblade in via en googlesökning. Verkade nice så jag reggade. =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigge Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Sökte på diverse info om star trek-avsnitt, och så hittade jag hit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thirteen Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Kompis tipsade mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Är även denna kompis med på forumet? Vad heter kompisen i så fall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Är även denna kompis med på forumet? Vad heter kompisen i så fall? <{POST_SNAPBACK}> Kan det ha varit Vildrosen? [Om detta är korrekt så är ryktet sant: Forumledarna vet allt...] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 (edited) Är även denna kompis med på forumet? Vad heter kompisen i så fall? <{POST_SNAPBACK}> Kan det ha varit Vildrosen? [Om detta är korrekt så är ryktet sant: Forumledarna vet allt...] <{POST_SNAPBACK}> Haha, jo nog var det nog jag om det är snälla Jenny som blivit medlem Nu ska vi bara se till att hennes bror/min vän också blir det! Rykte? :P Edited March 24, 2005 by Sandra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Just det jag, vi vet visst inte allt. Vildrosen har ju bytt namn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Haha, så kan det vara Jennys bror är i alla fall den som lyfte mig in i Star Trek världen Det måste vara Jenny som blivit medlem nu, känner igen hennes sätt att skriva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts