Jump to content

Hur hittade alla hit?

Karl

Recommended Posts

UNKAS is back! :w00t:

Slut på semestern. Har bott och även jobbat mycket från stugan. (Har inget internet där.)

Får säga att man saknar forumet en del.

Om jag är ett stort Star Trek-freak, så är jag om möjligt ett ännu större iPhone-freak, så min kommentar till det där blir: KÖP EN IPHONE SÅ SLIPPER DU MISSA NÅGOT! :) (Jepp, jag skriver detta meddelande på min iPhone... Funkar asbra!)

Uhm inte för att vara nitpicky här men det finns många telefoner det går att surfa till startrekdb på. Och ett flertal som har samma skärmteknik som Iphone.

Jag är glad att du är nöjd med din telefon(jag är inte nöjd med min, annat märke)! Jag ville bara stoppa in lite opartiskhet angående detta. That's all :)

Uhm inte för att vara nitpicky här men det finns många telefoner det går att surfa till startrekdb på. Och ett flertal som har samma skärmteknik som Iphone.

Jag är glad att du är nöjd med din telefon(jag är inte nöjd med min, annat märke)! Jag ville bara stoppa in lite opartiskhet angående detta. That's all :)

Ja, hehe... Som det står på min presentation så är jag om möjligt ett ännu större iPhone-freak än ett Star Trek-freak... Så jag är inte direkt opartisk... Bara *älskar* min lilla iPhone! :)

Ja, hehe... Som det står på min presentation så är jag om möjligt ett ännu större iPhone-freak än ett Star Trek-freak... Så jag är inte direkt opartisk... Bara *älskar* min lilla iPhone! :)

Var du en av dem som köade hela natten utanför en butik för att få tag på en iPhone? ;)

Jag hävdar att man MÅSTE göra det minst en gång i sitt liv, sen kan det röra sig om att köa till en filmpremiär, iPhone eller vad som helst.

Jag köade en hel natt för mitt Nintendo Wii. Vi hade det rätt mysigt, vi idioter :D som stod utanför butiken en hel iskall novembernatt. Vi hade glögg, pepparkakor, kanelbullar, kaffe, filtar och annat välbehövligt.

Edited by Marvin

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

Låt mig säga att jag kom hit på ett mycket underligt sätt. :lol:

10/12 - 07 så blev jag sjuk och var tvungen att stanna hemma från skolan. Min lillebror hade klantigt nog tappat bort boxerkortet, så TV6 var det ända kul kanalen att titta på. TNG sändes då 2 gånger om dagen och eftersom jag var sjuk i 2 veckor så hann jag få upp ögonen för det. Några dagar efter jag såg det första avsnittet så var jag inne på www.burkar.nu, som kort sagt är en länksida. Jag råkade se bilden på Enterprise-D och var bara tvungen att klicka. Då kom jag till ST Databas och jag har varigt inne och bläddrat där med ojämna mellanrum ända sen dess. Nyligen så blev jag sugen på att bli medlem på forumet och jag tyckte det var passande att bli medlem 10/12, på årsdagen. Jag antar att jag är skyldig min lillebror ett och annat för att ha tappat bort kortet, och föresten, han spelar Star Trek: Legacy (som jag köpt) i detta nu... oO'

• 1 month later...
Min bästis är medlem här, jag ville gärna lära mig mer om vad hon gillar hos Star Trek. Hon har inte lyckats väcka mitt intresse för det, men det kanske ni på denna sida kan? Och ja, så här är jag nu x'D

Jippie! Om de lyckas väcka ditt intresse så står mina ST-boxar öppna till attt lånas. ^_^ (Till er andra så är jag bästisen.)

• 9 months later...