preacher man Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Ditt förnamn: * Ta de tre första bokstäverna från ditt riktiga förnamn... * ...och lägg till de två första bokstäverna i ditt efternamn. Klart... Ditt efternamn: * Ta de två första bokstäverna från det efternamn som din mor föddes med... * ...och lägg till de tre första bokstäverna från den stad där du föddes.. Slutligen, ditt hedersnamn: * Ta de tre första bokstäverna från ditt efternamn i omvänd ordning. * Lägg till namnet på den bil du senast körde, ägde eller åkte med i. * Sätt dit ordet af. * Klistra dit namnet på den medicin du senast tog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Nu ska vi se... Förnamn: Johmå Efternamn: Högä alt Hösk eller om det nu var Höup ? Hedersnamn: Renault af Voltaren... Hm vad blir det nu då? Johmå Hösk Renault af Voltaren... Varför inte? Låter tillräckligt konstigt i varje fall eller vad tror du om det the2mas? :lol: ;) <_< J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preacher man Posted December 15, 2008 Author Report Share Posted December 15, 2008 ok mitt blir lite mer tjeckiskt klingande kriar webr nosvolvo af ipren... B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Vad kommer detta namnskapande ifrån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Heler Brgäv, men ni kan kalla mig Ireford af Bromhexin... :lol: Urkul, måste göra den här med alla jag känner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starblind Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Hej, privat heter jag Borlm Johär men i officiella sammanhang kallar jag mig Nilford AF Novalucol :lol: Kul idé Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Hmm, invecklat. Mitt namn blev Stebe Jovän, mera känd som Rebgetz af Alvedon ^_^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 (edited) Mitt namn är Greprimera af Bafucin, men mina vänner kallar min Vicwe Kaupp. Kul! Edited December 16, 2008 by Borgmi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Namn: Johhe Crväx, men i formella sammanhang kallas jag Gretaxi af Alvedon :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Hej, heter Joaka Råbor, men ni kan även kalla mig Rakhonda af Ibumetin :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
logarithm Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Jag heter Elled Kojön men ni ska tilltala mig Neropel af Ergenyl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted December 17, 2008 Report Share Posted December 17, 2008 Jag heter Mikbö Jonyk, men ni vanliga dödliga skall tilltala mig som Nöbford af Nasacort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starblind Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Jag heter Mikbö Jonyk, men ni vanliga dödliga skall tilltala mig som Nöbford af Nasacort Tjusigt namn Mikael. Det är inte alla som har Nasa i sitt namn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Hej! Kehtoy af Ibumetin eller som jag heter bland vänner Pethe Maväs Kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keiko Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Jag är tydligen Pethü Stkar... Men ni kan gärna kalla mig Bühpasat af Reliv (eller hälst inte...). Haha, det här var ju jättekul! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Öhm, var kommer det där ifrån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Vem bryr sig? Huvudsaken är att det är kul :lol: J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Vem bryr sig? Huvudsaken är att det är kul :lol: J. Hmm, nja. Jag behöver något slags ursprung om det ska bli roligt. Men fortsätt ni! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Tre adresser som Preacher Man kan ha hämtat idén ifrån: http://www.wilcoxusa.net/saber/swname.htm http://www.blueharvest.net/games/name/ http://uk.youtube.com/watch?v=ITpW7sw9_d4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preacher man Posted December 20, 2008 Author Report Share Posted December 20, 2008 Jag hittade det på skrattnet.se å la in det för att jag trodde medlemmarna skulle tycka det var kul.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Jag hittade det på skrattnet.se å la in det för att jag trodde medlemmarna skulle tycka det var kul.. Och det gör dom. Det är jag som saknar humor! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Det verkar det som! En kul idé och vi inbitna star trek fans kan behöva utsättas för lite star wars emellanåt... ;) <_< :rodna: J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennifert Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Jenta Wusto, men du kan kalla mig Natmercedes af Cetirizin... det låter konstigt :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Har inte sett Star Wars(vill göra det) men jag gillar mitt namn Oloka Pegöt Nossaab af Bricanyl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts