Gå till innehåll

Hur hittade alla hit?


Karl

Rekommenderade inlägg

Är även denna kompis med på forumet? Vad heter  kompisen i så fall?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det ha varit Vildrosen? :) [Om detta är korrekt så är ryktet sant: Forumledarna vet allt...]

<{POST_SNAPBACK}>

Jovisst var det allt Sandra som upplyste mig om sidans existens. :D Tusen tack Sandra!

Wow, forumledarna vet verkligen allt... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 164
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Är även denna kompis med på forumet? Vad heter  kompisen i så fall?

<{POST_SNAPBACK}>

Kan det ha varit Vildrosen? :) [Om detta är korrekt så är ryktet sant: Forumledarna vet allt...]

<{POST_SNAPBACK}>

Jovisst var det allt Sandra som upplyste mig om sidans existens. :D Tusen tack Sandra!

Wow, forumledarna vet verkligen allt... :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:D Välkommen hit, äntligen! haha. Nästan allt vet de ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Kul att du tyckte det såg snyggt ut! :) Jocke har slitit mycket för att försköna forat, så han uppskattar nog det beskedet.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu behöver du ju inte överdriva som om jag sa heja heja hejaaaa.

Snygghet behöver inte betyda att forumet är lika funktionsduglig

och annat.

Något liknande

Bara för att du har rätt verktyg så är det kunskap som gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...
  • 7 månader senare...

Jag hittade på en egen Star Trek-adress (om jag letar efter något hittar jag ofta på egna adresser, och ofta finns de faktiskt), och fick upp en sida med några alternativa adresser. Klickade på den som såg mest lovande ut, och plötsligt var jag här! :)

Redigerad av Queen Arachnia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade på en egen Star Trek-adress (om jag letar efter något hittar jag ofta på egna adresser, och ofta finns de faktiskt), och fick upp en sida med några alternativa adresser. Klickade å den som såg mest lovande ut, och plötsligt var jag här! :)

Där ser man. Det är inte bara Herrens vägar som äro outgrundliga, utan även Herr Roddenberrys! :D ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hur hittade jag hit. Tja, tog många år känns det som. Först hittade jag till en sida som hetter Save Enterprise, och vart medlem där. Hjälpte ju inte mycket, serien lades ju tyvärr ner ändå. Tja, glömde bort detta med att finna likasinnade, tills jag såg dokumentären "Trekkies 2". Då plötsligt kände jag att jag måste veta om det finns fler som mig. Så jag loggade on på datorn, surfar ut på google, och sökte på star Trek, och star trek konvents. Och plötsligt så var denna sida här. Signade mig på en gång, och nu är jag här....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Sökte på google :borg1:

Ja det är väl uppenbart. Alla här kör väl med Firefox så det går ju inte att missa sökmotorn. :D

Jag kör med Netscape och mac os X 10.4.6 :arg:

Ingen fara. Netscape går också bra. Huvudsaken att det finns ett Google-fält

Vet inte hur annorlunda Netscape är i MacOS men den för Windows så finns Google.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Jag sökte på Star Trek-sidor på svenska för att se om det fanns nåt svenskt forum. Var redan medlem på www.startrek-online.net men ville gå med på ett forum där man faktiskt någon gång skulle träffa människorna man snackar med IRL. Jag har aldrig pratat med någon som ens SETT ett avsnitt av Star Trek i verkligheten, så jag blev självklart intresserad av konceptet "treffar". Missade tyvärr WCT:s jubileum men ska nu slutligen komma iväg på en träff 25:e november. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Hittade hit tack vare en bekant som gillar Star Trek. Kommer inte ihåg vad han heter här på forumet, men det var han som kom på den briljanta idén om att ALF skulle vara med i TNG :)

Välkommen! Alf i tng...... jag tror att jag vet vem du menar!

Jag (precis som ganska många många här) googlade på Star Trek och hamnade här.

Välkommen hit och hoppas att du kommer att trivas här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...