Tom_Hell Postad 20 December, 2004 Rapport Postad 20 December, 2004 Kom på en sak till också. Jag köpte ju en VHS-box en gång som hette Greatest Battles. Snygg sak som hade en blinkande lampa. (Batteriet har tagit slut för länge sedan, men bra avsnitt var det i den! Citera
Worf Postad 25 Februari, 2005 Rapport Postad 25 Februari, 2005 Jag har sesong 2-3 av Tos ,5-6-7 av TNG, några avsnitt av DS9 och några av VOY Alla Enterprise som har gått i Amerika och 5 av långfilmerna. *edit* kom på att jag har också köppt nån box för länge sedan med dom första i alla serierna och sedan har ja köppt till första ur ENT <{POST_SNAPBACK}> uppdatering... har nu alla TOS sesonger och alla TNG sesonger Citera
Job Postad 25 Februari, 2005 Rapport Postad 25 Februari, 2005 Mitt intresse av ST är ganska nyligen återfött, så än sålänge har jag bara skaffat första säsongen av TOS på DVD-box, samt DS9 säsong fem. Har VOY säsong 1-3 på VHS sen tidigare. (När det sändes på SVT) Planerar på att skaffa hela TOS och DS9 på DVD inom snar framtid. Så långt som ekonomin tillåter <_< Citera
Aliline Postad 23 Juni, 2005 Rapport Postad 23 Juni, 2005 Nyss inskaffat säsong 1 av TNG på dvd. Citera
Rick Hunter Postad 27 Juni, 2005 Rapport Postad 27 Juni, 2005 Har en hel del av Voyager och Enterprise på VHS + Alla filmerna Citera
Supreme Commander JAF Postad 31 Juli, 2005 Rapport Postad 31 Juli, 2005 (redigerade) Har just investerat i säsong 7 av tng! Dessutom har jag en vhs box som heter "10years anniversary of tng" med ett tiotal avsnitt och en dokumentär där Stewart guidar oss genom rymden. Dessutom har jag Nemesis på dvd. J. Just nu håller jag på att se den nyinköpta ent säsong 3. Tidvis mycket bra även om jag dissar lite grann att kvinnorna ska hålla på att lätta på kläderna s?? fort de får chansen. Jag trodde st var jämlikare än vänsterns kvinnoförbund? J. Har just nu: TNG säsong 7. Voyger säsong 1-2. ENT säsong 3. TNG 10 years aniversary vhs box. TNG bok: Technincal Manual to 1701 - D. J. Lägg till ett signerat foto av Deanna troi (Marina sertis). J. Lägg till (maj 2006) DS9 piloten på engelska (vhs) The voyge home (vhs) First contact (vhs) Böcker: Tng compendium. St a to z. J. Redigerad 15 Maj, 2006 av Supreme Comander JAF Citera
Shinzon Postad 14 Augusti, 2005 Rapport Postad 14 Augusti, 2005 Jag har i min hylla Alla säsonger av TNG på dvd. DS9 har jag i en big box köpt på play.com med nr: 271/1000 Filmerna har jag i special edition fram till Generations <{POST_SNAPBACK}> Har köpt några SP till, fram till insurrection har jag nu. Citera
Kashked Postad 27 Augusti, 2005 Rapport Postad 27 Augusti, 2005 Jag är lite osäker på exakt vilka avsnitt jag har, eftersom ungefär hälften ligger på en annan dator. Alltihop är i diverse format. Jag har ingenting i fysisk form. DS9 Fullständiga säsonger 1, 2 och 4. Övriga säsonger saknar i regel bara 1 eller 2 avsnitt. Voyager Jag har kanske hälften av avsnitten. Inte riktigt säker. Halva samlingen ligger som sagt på en annan dator. Enterprise Saknar ett 10-tal avsnitt TNG Saknar ett 30-tal avsnitt TOS Jag har 36 avsnitt, inkl. pilotavsnittet Sen har jag samtliga filmer också. När ekonomin tillåter tänker jag börja ersätta dessa (som är av kraftigt varierad kvalitet, vissa har dessutom text på flamländska) med de riktiga DVD-utgåvorna. Tänkte börja med DS9, sen Enterprise och Voyager. Sjunker priset på DVD:er lär jag också skaffa TNG och TOS så småningom. Citera
OnO Postad 28 Augusti, 2005 Rapport Postad 28 Augusti, 2005 Så här ser min bokhylla ut i nuläget TOS, dvd: säsong 1, säsong 2, säsong 3 (komplett ) TNG, dvd: säsong 1, säsong 2, säsong 3, säsong 4, säsong 5, säsong 6, säsong 7 (komplett ) DS9, dvd Säsong 1, säsong 2, säsong 3, säsong 4, säsong 5 (fler på G) VOY, dvd Säsong 1 ENTERPRISE, vhs: 1.1 och 1.2 FILMERNA, vhs: alla utom nemesis. (alla ska bytas till DVD S.E. utgåvor) ................................................................. VOYAGER, inspelade: (Fast inspelat och nerladdat skit räknar jag inte till en seriös samling) :arg: säsong 4, säsong 5, säsong 6, säsong 7 .................................................................. Data SPEL, pc: Elite Force .................................................................. Citera
T'Pol Postad 28 Augusti, 2005 Rapport Postad 28 Augusti, 2005 uppdaterat mig lite. alla 10 filmer ent - 2 av 4 säsonger, 3:e på väg tos - alla 3 säsonger tng - alla 7 säsonger ds9 - alla 7 säsonger voy - 3 av 7 säsonger, resten på väg alla på dvd och boken quotable star trek Citera
Shinzon Postad 1 September, 2005 Rapport Postad 1 September, 2005 När ekonomin tillåter tänker jag börja ersätta dessa (som är av kraftigt varierad kvalitet, vissa har dessutom text på flamländska) med de riktiga DVD-utgåvorna. Tänkte börja med DS9, sen Enterprise och Voyager. Sjunker priset på DVD:er lär jag också skaffa TNG och TOS så småningom. <{POST_SNAPBACK}> Vill du ha billiga boxar skall du tittat på play.com. Citera
Lt Bey Postad 2 September, 2005 Rapport Postad 2 September, 2005 Inte mycket här. Deep space nine box 1-4, 5 filmer på VHS och Star Trek I på DVD, rollspelet av Decipher (2 böcker) och snart Avatar book one och two. /Lt Bey Citera
Supreme Commander JAF Postad 2 September, 2005 Rapport Postad 2 September, 2005 Inte mycket här. Deep space nine box 1-4, 5 filmer på VHS och Star Trek I på DVD, rollspelet av Decipher (2 böcker) och snart Avatar book one och two. /Lt Bey <{POST_SNAPBACK}> Vika krav du har! :o J. Citera
orville Postad 2 September, 2005 Rapport Postad 2 September, 2005 lite hände väl så här kommer en uppdatering: filmer 1-10 på dvd. Special edition på filmer 1-6 TNG: box 1-7 TOS: box 1,2 DS9. box 1-7 Box: star treks greatest battles Voy, valda avsnitt från nästan alla säsonger. Inspelat på vhs från svt. ENT box 3 bokad Citera
Pjotr'k Postad 2 September, 2005 Rapport Postad 2 September, 2005 Även jag bör väl uppdatera: Ett 20-tal böcker De flesta av filmerna Boxar: TNG 1-7, VOY 1-6, ENT 1, TOS 2, DS9 1-7 Q vs Spock på CD Musik-CD med flera av skådespelarna Diverse Sev Trek-material Klingonska lexikon Star Trek-encyklopedin 3 dataprogram (klingonska, TNG Technical Manual, gamla Encyklopedin) Bara för att nämna det jag ser här och nu Citera
Johan Boiwe Postad 16 Oktober, 2005 Rapport Postad 16 Oktober, 2005 Det här är min sammling: VIDEO ST:TOS 1.5 och 2.6 ST:TNG 1.2 och 3.4 Khans vrede The search for spock Den yttersta gränsen Generations First Contact Insurrection Nemesis DVD Hela TNG The Motion Picture Resan hem The Undiscovered Country Citera
T'Pol Postad 16 Oktober, 2005 Rapport Postad 16 Oktober, 2005 uppdatering igen. tro ja ha star trek mani.. alla 10 filmer ent - 3 av 4 säsonger, 4:e på väg kommer i november när den släpps tos - alla 3 säsonger tng - alla 7 säsonger ds9 - alla 7 säsonger voy - 6 av 7 säsonger, 7:e kommer så fort ja sett den 6 säsongen alla på dvd och boken quotable star trek va ska ja göra sen, när ja ha alla filmerna??? kan inte fatta att det bara tar slut sen... Citera
Supreme Commander JAF Postad 19 Oktober, 2005 Rapport Postad 19 Oktober, 2005 TAS (the animated series) kanske? J. Citera
Pjotr'k Postad 19 Oktober, 2005 Rapport Postad 19 Oktober, 2005 TAS finns dock inte utgivna på DVD än och det är heller inte planerat för närvarande... Citera
Supreme Commander JAF Postad 21 Oktober, 2005 Rapport Postad 21 Oktober, 2005 Alla ni som vill utöka er Voyger samling och har några hundralappar över bör masa er iväg till Åhlens som rear ut Voygers säsong 1 och 2 för 500 kr st. Detta är mindre än halva priset! Jag har precis gjort denna investering och känner mig mycket nöjd. J. :P Citera
Aliline Postad 24 Oktober, 2005 Rapport Postad 24 Oktober, 2005 (redigerade) Lägger till 2 första säsongerna av voyager. samling Redigerad 24 Oktober, 2005 av Aliline Citera
Rick Hunter Postad 25 Oktober, 2005 Rapport Postad 25 Oktober, 2005 Alla ni som vill utöka er Voyger samling och har några hundralappar över bör masa er iväg till Åhlens som rear ut Voygers säsong 1 och 2 för 500 kr st. Detta är mindre än halva priset! Jag har precis gjort denna investering och känner mig mycket nöjd. J. :P Det är precis vad jag har gjort Citera
CaptainP Postad 26 Oktober, 2005 Rapport Postad 26 Oktober, 2005 Visst är det härligt att samla på saker, och då allra helst Star Trek prylar. Jag har haft en bra stund på mig att skaffa prylar, och det märks hemma. :arg: Kan du flytta bort dom här sakerna nu :arg: Ja, så kan det ju låta då och då. Star Trek samlingen har en tendens att inte riktigt få plats. Men förutom allt som getts ut i filmväg, så har jag några roliga saker. Vad sägs om en Star Trek telefon, porslintallrikar en transporter, diverse Star Trek klockor, julgranpynt, frimärken, brölloppsbestämmelser i Federationen, böcker, talböcker, Uniformer, olika typer av Bades, muggar, pennor, en brödrost, dockor mm. Som tur är, är det utspridet i huset på två våningsplan, klädkammaren, på vinden och i kartonger. Men...det är skönt att krama om kartongerna då och då :blink: LL&P CaptainP Citera
Jocke Postad 26 Oktober, 2005 Rapport Postad 26 Oktober, 2005 Min DVD-samling kan ni se här. Där visas alla mina Star Trek-filmer och boxar + nästan alla andra filmer jag har. Det börjar bli en rätt så stor samling Citera
bjorn98009_91 Postad 20 November, 2005 Rapport Postad 20 November, 2005 (redigerade) Nu ska jag skriva en uppdaterad version av min samling. Star Trek Voyager Säsong 1, 2 & 3 på DVD, resten inspelade på VHS. Star Trek Insurrection, Star Trek First Contact. En Star Trek Voyager-combadge. Ett foto av Deanna Troi, en affisch på U.S.S Enterprise-D och en massa vykort på olika personer i Star Trek. Jag har 20 böcker. Spel som jag har är: Star Trek Voyager Elite Force, Star Trek Bridge Commander, Star Trek Armada 1 & 2, Star Trek Deep Space Nine Dominion Wars och Star Trek Starfleet Command III Sen har jag hela TNG, TOS och TAS på datorn. Ja, jag tror att det var allt. Redigerad 15 April, 2006 av bjorn98009_91 Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.