Aike Postad 11 Oktober, 2012 Rapport Postad 11 Oktober, 2012 Välkommen hit! Har du sett serierna förut eller är det första gången?
Johan Gulliver Norén Postad 12 Oktober, 2012 Rapport Postad 12 Oktober, 2012 Välkommen hit! Har du sett serierna förut eller är det första gången? Det är första gången för mig. TNG har jag dock tittat sporadiskt på när det gick på eftermiddagarna. Filmerna har jag sett två gånger iaf
Commander Michels Postad 12 Oktober, 2012 Rapport Postad 12 Oktober, 2012 Välkommen hit Tänk om man so du kunde få se allt för första gången igen... Ibland låter minnesförlust inte så illa ;)
Aike Postad 12 Oktober, 2012 Rapport Postad 12 Oktober, 2012 Välkommen hit! Har du sett serierna förut eller är det första gången? Det är första gången för mig. TNG har jag dock tittat sporadiskt på när det gick på eftermiddagarna. Filmerna har jag sett två gånger iaf Om du har lust starta då gärna en tråd om dina intryck om serierna och avsnitten medan du tittar. Det är alltid kul för oss andra att se det med fräscha ögon.
Lord Di Lego Postad 20 Oktober, 2012 Rapport Postad 20 Oktober, 2012 Välkommen hit, Johan! Som Aike sa, om du vill skriva av dig så är det bara att köra.
Exterus Postad 19 November, 2012 Rapport Postad 19 November, 2012 Mors. Jag är ny! Uråldrig Star Trek-beskådare men första gången här på sidan. Jag måste erkänna att jag är mer av en Memory-Alpha-besökare, men jag kommer nyttja den här sidan flitigt i framtiden.
Fleetadmiral Postad 19 November, 2012 Rapport Postad 19 November, 2012 (redigerade) Välkommen Exterus! Jag förmodar att du menar den amerikanska Memory Alpha, den svenska motsvarigheten har bara en bråkdel av den mängd information som finns på den amerikanska. Jag skulle nog hävda att ingen annan svensk Star Trek-webbplats slår oss när det gäller mängd information om Star Trek (dvs. i Star Trek Databas). Redigerad 19 November, 2012 av Fleetadmiral
Lord Di Lego Postad 19 November, 2012 Rapport Postad 19 November, 2012 Jag säger som O'Brien; Välkommen! (igen) -_-
orville Postad 20 November, 2012 Rapport Postad 20 November, 2012 (redigerade) Välkommen Exterus. Hoppas du ska trivas. Redigerad 20 November, 2012 av orville
Unkas Postad 20 November, 2012 Rapport Postad 20 November, 2012 Välkommen Exterus! Hoppas du ska trivas.
CordonBleu Postad 20 November, 2012 Rapport Postad 20 November, 2012 (redigerade) Tjena! Blev medlem någon vecka sen i samband med att jag började kolla ST. Kommer nog inte skriva så mycket förutom vilka mina favoritavsnitt var för varje säsong jag kollar klart samt lite allmänna tankar om säsongen. Annars har jag inte mycket att bidra med här. Redigerad 20 November, 2012 av CordonBleu
CordonBleu Postad 21 November, 2012 Rapport Postad 21 November, 2012 Tack! Hittade ingen tråd för bakgrundsbilder så dumpar denna som tack: http://i.imgur.com/z1pHt.jpg
Lord Di Lego Postad 24 November, 2012 Rapport Postad 24 November, 2012 Tjena! Blev medlem någon vecka sen i samband med att jag började kolla ST. Kommer nog inte skriva så mycket förutom vilka mina favoritavsnitt var för varje säsong jag kollar klart samt lite allmänna tankar om säsongen. Annars har jag inte mycket att bidra med här. Jag hade redan välkomnat dig i en annan tråd, men jag gör det väl igen. Välkommen! :P Var inte rädd för att delta dock, även om du känner att du har mindre kunskaper än andra. Kanske vet just du något som ingen annan här vet? Dessutom är det inte bara kunskaper som är av värde, diskussionerna och frågorna i sig kan vara intressanta, och dessutom så kommer du ju med nya perspektiv och synvinklar som nytillkommen tittare. Det är t.ex. något som många av oss här värderar väldigt högt, då vi inte kan göra om det själva. ;)
Kellin Postad 24 November, 2012 Rapport Postad 24 November, 2012 Välkomna Exterus och CordonBleu! Jag har lagt mig i en hel diskussioner även om jag är en riktig novis när det kommer till djupare kunskap i ST. Tänka och tycka kan man ju ändå... Och så lär man sig ju efter hand.
erkan Postad 11 December, 2012 Rapport Postad 11 December, 2012 Hej! Mitt namn är Erik, 20 år och bor i Göteborg! Tänkte att jag registrerar mig här för att se om man kan hitta några likasinnade eftersom jag i princip inte känner någon som gillar Star Trek :P Har varit Star Trek fan i många år, exakt vet jag inte men borde vara runt 7 år nu. Började med att jag kollade TNG på TV6 när det visades där. Sedan dess så har jag sett alla säsonger av TNG och sett dom flesta avsnittet 3-4 gånger. Efter det så har jag fortsatt med att kolla på alla säsonger av DS9 och Voyager, just nu är jag på fjärde säsongen av Enterprise. När jag sett klart det så blir det TOS och då kommer jag för första gången har gjort hela varvet! Sen blir det att skaffa sig TNG på Blu-ray Dessutom så har jag sett filmerna som baseras på TNG och den senaste såklart, tänkte att jag väntar med filmerna som baseras på TOS innan jag faktiskt har sett TOS. Spelnörd är jag också så har såklart spelat Star Trek Legacy!
Fleetadmiral Postad 11 December, 2012 Rapport Postad 11 December, 2012 Välkommen till forumet erkan! Du verkar vara urtypen för en trekker, så du kommer säkert att trivas bra här (bland alla likasinnade).
O'Brien Postad 12 December, 2012 Rapport Postad 12 December, 2012 Välkommen erkan! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas bra här på STDB.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu